Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Helaas laatst toch nog een artikel over “good” en “worse” bikini lijven, anno 2021 '50 Worst beach bodies' was an actual headline in 2021

8 likes

What are you really wearing!
edit: oh today

4 likes

Het lijkt echt een primark tasje

Haha heerlijk, de verwijzingen zijn vrij accuraat ook :rofl:

4 likes

Als je lid wordt kun je inderdaad alles terugkijken wat eerder geplaatst is.
Verder niet veel spannends: soms een bijkletsvideo waarin ze de was opvouwt of voicememo als ze naar huis loopt en daarin praat ze dan bij over haar leven, bv wat op de planning staat of leuke dingen die ze heeft gedaan of welke series ze kijkt. Soms “onvertoonde” beelden uit vlogs aka beelden die te saai waren voor de vlog of waarin ze misschien beetje aangeschoten was. Laatst een voicememo met Lisa waarin Bonnie die gayvragen van de video met Bram aan Lisa vraagt. Beetje makkelijke content allemaal. Nu ik dit ook zo op som, weet ik dat ik op moet gaan zeggen haha

3 likes

Het zoontje van Rebecca ligt in het ziekenhuis met het RS-virus en ze plaatst een update over de situatie. Plaatst er iemand een reactie met “onthoud dat er mensen zijn die het erger hebben”. Wat is dat nou voor een misplaatste comment. Oh, wel met een hartje erbij.

4 likes

Haha tnx voor de toelichting. Nou leuk toch dat je het even hebt uitgeprobeerd dan?
5 euro per maand was het bedrag? Ze heeft uiteindelijk geen verschillende categorieën aangebracht dacht ik. Tja het is niet veel maar wel heel “persoonlijk”. Voicememo’s terwijl ze de was ophangt etc. Ik denk dat ze van tevoren ook wel dacht (vlg mij filmt zij uren lang) veel zou kunnen uploaden.

1 like

Dat kan denk ik wel redelijk kloppen, mijn collega werd met maat 36 in shirts en 38 in broeken zelfs ingehuurd als plussize model. Ze kreeg dan soms ook een neppe buik of opvulling bij haar benen/armen, maar voor gewone fashion was ze al te dik. Ik snap dan ook niet dat ze niet iemand inhuren die echt de kledingmaat heeft die je wil tonen, want op deze manier klopt er nog geen hout van.

3 likes

Love de creativiteit :heart_eyes:

4 likes

Ik vraag me nu helemaal af hoeveel mensen er dan lid zijn (x die 5 euro), is dat ergens te zien? Bijv een Facebook groep of community/forum? Dat was er ook dacht ik. Lijkt me makkelijk bijverdienen door zo een paar minuutjes per week wat makkelijke extra content. Niet perse iets hatelijks maar ben altijd nieuwsgierig wat het opbrengt.

1 like

Ik heb het jaren gedaan, vooral omdat hij weinig abonnees had en zijn best heel goed ge-edite videos werden gedemonitized zodra het woord gay of iets dergelijks erin voor kwam. Heb recent opgezegd, omdat ik mijn geld in andere steun wil zetten. Hij heeft inmiddels veel andere steun.

Hij doet gemiddeld eens per maand een aparte video, vrij regelmatig een nieuwsbrief, soms een preview van een video, en hij heeft een podcast voor petje-af-members.

6 likes

yep, hij benoemt ook altijd dat deze voor members zijn, maar ze zijn gewoon voor iedereen te luisteren.

1 like

Waarschijnlijk is dit allang besproken, maar ik zie nu net pas dat de baby van Elise Joanne is overleden :disappointed_relieved::disappointed_relieved:
Zij wonen bijna in dezelfde straat als ik, dus ik schrok er toch wel van. Twijfel of ik een kaartje door de bus wil doen, maar beetje raar omdat we elkaar niet persoonlijk kennen. Wat ontzettend verdrietig voor ze.

Op haar insta staat een adres waar de kaartjes voor hen worden verzameld. Ik zou het daar naartoe sturen als ik jou was.

6 likes

Erg he :pensive: het is hier inderdaad al veel besproken. Ze had een story geplaatst met een adres voor wie een kaartje wilde sturen (ik denk niet haar eigen adres) en zei dat ze daar steun uit halen dus kaartjes waarderen ze denk ik wel… maar dan misschien naar dat adres.

3 likes

Ik vind het wel normaal om een zo’n kaartje bij mensen uit de buurt in de bus te doen als ze zoiets meemaken, dat zou je ook gewoon doen als je haar verder niet van youtube kende toch, neem ik aan?
Maar het kan ook altijd naar het adres dat anderen hier noemen natuurlijk.

19 likes

Ik heb een lingeriewinkel en bij de foto’s die ik krijg van leveranciers zijn de modellen bijna altijd óf maat 34 óf plussize. Dat vind ik zelf jammer, het is voor ons echt lastig om dat gat qua representatie te dichten op onze webshop en social media.

Heel soms doen we zelf een shoot, maar helaas hebben we nu nog geen geld om dat voor alle onze foto’s te doen…

Ik ben hierom ook altijd extra blij als een mid size influencer met ons wil samenwerken, die zijn echt best zeldzaam.

15 likes

Ik vind dit zo net een snavel :joy:

54 likes

Ik dacht echt gelijk: Pino :joy:

3 likes

Dit is toch gewoon een koffiefilter? :face_with_hand_over_mouth:

4 likes