Weet niet precies wat hier grappig aan is eigenlijk, volgens mij zijn dit soort mondkapjes in veel landen verplicht. Die hippe mondkapjes waar wij hier mee rondlopen (/liepen?) zijn in veel landen niet toegestaan.
Ja die kapjes zijn daar verplicht inderdaad.
Gaat dit over Bonnie’s vlogs in Lissabon? Want die mondkapjes zijn hier niet verplicht. Worden wel veel gedragen maar zijn niet verplicht naar mijn weten. Ik draag zelf niet zo een.
Een vriendin van mij woont in dezelfde wijk en heeft het wel gedaan. Denk dat dat niet erg is om te doen als je het daar bij laat.
Oh ik keek naar Nienke’s vlog, die is ook in Portugal, en die zei dat die kapjes verplicht waren, maar misschien ligt het aan waar in Portugal.
Ik kom even binnenvallen,
Heb vooral in het begin Enzo gevolgd maar nu al een tijdje niet heb de vlogs hierover nog niet gezien. Maar wat je zegt het lijkt me logisch inderdaad eerst een plan te maken en dan uit te voeren. Mij lijkt ook logisch eerst het huis te doen en dan pas de tuin.
Vindt het vooral opvallend dat ze blijkbaar nog druk zijn met het huis.
Spoiler:Dat hij een tweede (vakantie) huis heeft gekocht in Italië (zag ik op insta)
Ik volg Jennie nog op Twitter en ze heeft een bod gedaan op een A-Frame vakantieverhuur huisje! En haar bod is geaccepteerd. Wel jammer dat ze niet meer vlogt, ben heel benieuwd wat ze ervan maakt/mee gaat doen!
Is allemaal voor de content, is veel meer waard dan een nette tuin haha!
Dit vind ik ook zo fijn aan de (veelal) Amerikaanse youtubers. Gewoon rustig vertellen dat deze video wordt gesponserd door X, praatje en dooor ipv dat doorzichtige gedoe wat je in Nederland vaak ziet
Wow, dat is dus binnen 1.5 jaar van een inzamelactie om een huis te kunnen kopen naar een tweede huis voor verhuur erbij? Doet ze goed haha
Dat zal vast een heel mooi huis worden! 
Oh wow. Ik ga het maar niet bekijken, maak me nou al kwaad.
Ja, hoe lang is dat geleden, van het boshuisje? Een A-Frame woning is niet zo heel groot natuurlijk dus het zal wel geen tonnen geen kost hebben maar dan nog… zoals @Baron ook zegt.
Denk dat het komt omdat ze meestal wit zijn maar deze knaloranje
Zou ze al zo goed verdienen aan de verhuur van het boshuis dat ze alweer iets nieuws kan kopen?
Ik kan haar echt totaal niet plaatsen. Alleen al van de combi bitcoins en een boshuisje krijg ik een error. Net als met zo’n community-houding die dan toch vol in dienst blijkt te staan van hyper-individueel geluk (wat voor wel meer crowdfundingsdoelen geldt natuurlijk). Zakelijk zal ze het wel goed doen in elk geval. En fascinerend dat ook deze trend naar Nederland is overgewaaid: van Y-stoelen nu naar A-frames zo lijkt het.
Haar twitter staat trouwens weer op prive dus misschien niet helemaal netjes om haar hier nog te bespreken. Aangezien ze ervoor gekozen heeft om geen influencer meer te willen zijn.
Dit. Kun je wel doen alsof je je in het bos loopt te bezinnen en terugtrekt uit de ratrace, maar als vervolgens passief inkomen genereert met crypto en de verhuur van je tweede huis ben je gewoon hartstikke onderdeel van het probleem.
Oh, dat wist ik niet, dat het op privé staat. Zo privé vind ik haar niet trouwens, met ruim 8000 volgers op Twitter begrijpt ze zelf ook wel toch dat groot deel van haar oude following haar daar nog volgt. Maar goed, je hebt een punt om haar dan niet te bespreken 
Huh dit staat echt totaal los van wat ik vind van de mondkapjes in het algemeen. Maar deze oranje die zo naar voren staat deed me er gewoon aan denken. Jeetje niet zo zwaar allemaal.