Oh God laat hem nooit trouwen met een fan 
Is het grondig verbouwd? Dacht alleen keuken/badkamer (en overal verven etc)
Ja dat is al veel hoor maar ken ook mensen die dan denken; ipv een aantal jaar tegen iets lelijks aankijken en dan verbouwen als je er middenin woont of maar direct aanpakken
Vloggen en vastgoed (vlg mij heeft hij lang bij zijn vader gewerkt, Amsterdamse makelaars die het goed doen) en net voor zichzelf begonnen
Ik ben (sinds kort) ook fan en vond met name de band tussen Mila en Matijn en Bram zo lief <3 Zoān liefdevol gezin!
Ik ben voor 1 maand lid geworden van Bram zān petje af omdat ik al die vakantievlogs wil kijken en ik voel me toch n beetje n loser nuš
Heb net beide delen gekeken. Wat een mooi, bijzonder mens. Hoop dat het goed gaat met haar. Zo lief van Pieter dat hij zoveel geduld met en voor haar heeft, haar steeds opzoekt enz. Heel bijzonder.
Nienke Plas en haar fam hebben altijd ruzie in supermarkten in t buitenland, vraag me af aan wie t ligt.
Nu hadden ze een fittie omdat Resley zān mondkapje naar beneden had en hij daarop werd aangesprokenā¦ja wie zit er nou fout lamlul?
Ik vind het knap dat Alwin Eindhoven er leuk uit heeft laten zien
 Eindhoven is super leuk!
Said no one ever
Ahh die piemelparty op vakantie is echt zo leuk! Volgend jaar wil ik ook wel met ze.mee (nee grapje, ik ga mijn eigen vrienden enthousiast maken voor zoān vakantie)
Downtown is normaal 10 x leuker dan dat leek in de video maar komt door Corona
Ik vind mensen die dit soort dingen posten altijd zo triest. Als je 15 bent en je niet weet hoe je je emoties moet uiten oke. Maar als volwassen iemandā¦
Oh ik zou echt duizendmaal liever een Foef serie kijken dan een serie over Monica, vind Mascha en Gregor echt vƩƩl sympathieker haha
Ik werkte laatst met een stagiair die dit deed op whatsapp. Feedback gekregen? Dan een shady quote als profielfoto voor een uurtje of wat. Daarna weer normaal. Doodvermoeiend.
Ik heb mijn gymleraar op msn toegevoegd toen ik 13 was en ging toen ook met een stomme quote over gymleraren (dat ze geen echte leraren zijnā¦) in mijn msn 10 x online - offline
Ik kwam videoās tegen van deze Amerikaan die tegen betaling op videoās reageert waaronder tig videoās van De Beste Zangers. Tot nu huilt hij in elke willekeurige video van DBZ die ik heb aangeklikt ⦠
Ik kijk sinds kort de vlogs/videos van Dilan Sabah. Heb niks met make-up maar vind haar best leuk eigenlijk! Heb ook zo moeten lachen met de bevallingsvideo. Dat haar man de hele tijd hoopte dat ze even op bed ging puffen ipv in de badkamer omdat ie dringend moest poepen 
 Hij heeft ook zoān aanstekelijke lach haha. (Begint van 24.18 
)
Hahaha, was diegene 12? Ik zie het nu zo voor me:
Jij: āHey dit verslag is wat aan de lange kantā
Stagiair: (ā„ļ¹ā„) yOu knOw mY nAme, noT my sTorY, 

Ik ga stuk. Hij vind alles geweldig, van trijntje tot Anita. Sure Jan.
Die react kanalen moeten echt een keer onder de loep genomen worden. Ik moet ook altijd lachen bij die movie reactors āIk heb Jaws echt nog NOOIT gezien, maar ik weet alles precies te voorspellenā.
Hahahah OMG. Moet hier om gieren. Hij steekt eigenlijk ook gigantisch de draak met dit neppe emo program 
Is hij stiekem uien aan het snijden ondertussen?