Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik ben normaal wel fan van Teske maar ik vind haar Ad op instagram vandaag wel een beetje een misser. Deze sodastreamactie is een typisch voorbeeld van pinkwashing. Vind het wel heel goed dat ze benoemt dat ze aan het COC gaat doneren

7 likes

Did deed wel een beetje pijn ja

1 like

Schermen meer YouTubes hun kilometer teller af?
Het valt me op dat enzo knol dat doet.

Ik gok dat hij bekeuringen heeft gehad. Hij is natuurlijk zijn eigen bewijsmateriaal.

1 like

Doet hij alleen als hij te hard rijdt geloof ik, meestal is het wel te zien als het gewoon goed gaat. Ik vind het wel slim bedacht om dat te blurren. En chill dat zijn editors dat voor hem doen.

1 like

Ik heb hier migraine van gekregen haha, love zn vlogs maar dit vond ik echt geen leuke.

3 likes

Ik heb vakantie, en normaal gesproken maam ik schoon dan/als ik alleen kook en eet/tuinieren oid

2 likes

Dit is de 1e keer dat ik iets van hem kijk, vind het wel leuk om te zien wat er allemaal tevoorschijn komt uit die boxen. Is hij altijd zo nep in zijn reacties?: OH MIJN GOD, WOW :scream: :scream: :scream: Lijkt soms wel of ik naar slecht amateurtoneel zit te kijken lol.

4 likes

ik ben echt al de hele dag Enzo vlogs aan het kijken vanaf dat ze de sleutels van het huis hebben. Het is een soort van verslavend?

3 likes

Tijdens het opruimen of poetsen in huis oid zet ik zulke lange video’s - niet specifiek Enzo - aan. Mega chill vind ik dat haha!

1 like

Ja, als je een euro zou krijgen voor iedere keer dat hij geniaal zegt, dan kun je net zo’n Lamborghini kopen als hij heeft :joy:

4 likes

Ja z’n doelgroep is 5-12, hij moet die Freek Vonk energie overbrengen.

ā€˜T is wel wat cringe ja.

8 likes

Nee voor nu is T cringe maar hij verdient dik dus boeien.

Maar als ie nooit een oudere doelgroep gaat aanboren wordt hij over 20 jaar wel een beetje een Peter-Jan Rens denk ik, een soort verloren kleuter.

30 likes

Oh God laat hem nooit trouwen met een fan :pray:t3:

4 likes

Is het grondig verbouwd? Dacht alleen keuken/badkamer (en overal verven etc)

Ja dat is al veel hoor maar ken ook mensen die dan denken; ipv een aantal jaar tegen iets lelijks aankijken en dan verbouwen als je er middenin woont of maar direct aanpakken

Vloggen en vastgoed (vlg mij heeft hij lang bij zijn vader gewerkt, Amsterdamse makelaars die het goed doen) en net voor zichzelf begonnen

Ik ben (sinds kort) ook fan en vond met name de band tussen Mila en Matijn en Bram zo lief <3 Zo’n liefdevol gezin!

Ik ben voor 1 maand lid geworden van Bram z’n petje af omdat ik al die vakantievlogs wil kijken en ik voel me toch n beetje n loser nušŸ˜‚

7 likes

Heb net beide delen gekeken. Wat een mooi, bijzonder mens. Hoop dat het goed gaat met haar. Zo lief van Pieter dat hij zoveel geduld met en voor haar heeft, haar steeds opzoekt enz. Heel bijzonder.

Nienke Plas en haar fam hebben altijd ruzie in supermarkten in t buitenland, vraag me af aan wie t ligt.
Nu hadden ze een fittie omdat Resley z’n mondkapje naar beneden had en hij daarop werd aangesproken…ja wie zit er nou fout lamlul?

48 likes

Ik vind het knap dat Alwin Eindhoven er leuk uit heeft laten zien

8 likes

:eek: Eindhoven is super leuk!

8 likes