Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik ben fan van de vriendin van Alwin. Echt cute zijn ze samen

12 likes

Haha nee, was verder wel gewoon iemand die het prima deed. Kon gewoon niet echt met feedback omgaan. Moet wel zeggen dat het een slimme tactiek is, want ik wist ook nooit of het echt voor mij/collega bedoeld was. Dus heb het maar gelaten.

1 like

@loekieie ik vraag mij dus ook af of hij nou gewoon zo emo is :joy::joy::joy:

1 like

Ik lig ziek in bed YouTube te kijken en ben dus verschillende vlogs van alwin terug aan het kijken. Vind hem en zijn vriendin zo leuk samen! Vind haar vooral heel leuk, snap wel dat hij verliefd op haar is haha.

12 likes

https://www.instagram.com/reel/CSZa16fo2Pt/?utm_medium=copy_link

Ik ga stuk hierom :sweat_smile:

39 likes

Ik vind haar ook altijd wel leuk bij eetvideo’s van Alwin. Ze komt heel lief over ook.

2 likes

Keek net de vlog van Lotte en ben echt benieuwd wie het huis houdt en de honden. Geloof dat ze nu alles verdelen door de week heen: auto, honden en wie thuis is oid.

Tenminste, dat idee kreeg ik door de vlog! Weet ik natuurlijk niet zeker :sweat_smile:

Misschien gaan ze net als EstƩe en Aslan een shared custody doen over de honden!

2 likes

Hahahaha vooral dat ā€œnou zitten we danā€ op het einde :joy:

16 likes

Huh honden? Reggie is toch allang dood. En haar nieuwe hond heeft ze genomen na hun break up

2 likes

Ik bedoel de honden van Lotte en Joey.

1 like

Hahahah vooral die laatste ā€˜zitten we dan’ :joy:

2 likes

Ach ik kijk die Lissabon Vlogs van Bonnie. Wat zijn Nick en zij lieve mensen zeg. Zo dankbaar en bewust steeds voor/van kleine dingetjes, ondanks het geklaag soms (but i love klagen too)

34 likes

Ik weet niet waarom maar ik cringe een beetje bij die verjaardag in Bonnie’s vlog. Die mensen in vrijmibo outfits aan een winderige tafel en dan van die irritante spelletjes moeten doen.

8 likes

Ik kan die vlogs van Teske echt niet aan, wat een schatje die Zeki :heart_eyes:

13 likes

Ik ga helemaal stuk om de nieuwe video van Rijk met Monica en Robbert. Ik heb zo’n slecht platte humor :joy::sob:

7 likes

Wat zijn vrijmibo outfits? Oprechte vraag haha

3 likes

Ja dat weet ik zelf ook niet, heb terplekke maar een term verzonnen whahaha. De dresscode was smart/sjiek.

1 like

Uh wat een zeer bijzondere tweet van een persoon wiens naam niet genoemd mag worden:: ā€œzelfs Famke is zwangerā€.
Hoezo ā€˜zelfs’?

Zijn haar tweets niet afgeschermd?

1 like