Ik ben fan van de vriendin van Alwin. Echt cute zijn ze samen
Haha nee, was verder wel gewoon iemand die het prima deed. Kon gewoon niet echt met feedback omgaan. Moet wel zeggen dat het een slimme tactiek is, want ik wist ook nooit of het echt voor mij/collega bedoeld was. Dus heb het maar gelaten.
Ik lig ziek in bed YouTube te kijken en ben dus verschillende vlogs van alwin terug aan het kijken. Vind hem en zijn vriendin zo leuk samen! Vind haar vooral heel leuk, snap wel dat hij verliefd op haar is haha.
Ik vind haar ook altijd wel leuk bij eetvideoās van Alwin. Ze komt heel lief over ook.
Keek net de vlog van Lotte en ben echt benieuwd wie het huis houdt en de honden. Geloof dat ze nu alles verdelen door de week heen: auto, honden en wie thuis is oid.
Tenminste, dat idee kreeg ik door de vlog! Weet ik natuurlijk niet zeker 
Misschien gaan ze net als EstƩe en Aslan een shared custody doen over de honden!
Hahahaha vooral dat ānou zitten we danā op het einde 
Huh honden? Reggie is toch allang dood. En haar nieuwe hond heeft ze genomen na hun break up
Ik bedoel de honden van Lotte en Joey.
Hahahah vooral die laatste āzitten we danā 
Ach ik kijk die Lissabon Vlogs van Bonnie. Wat zijn Nick en zij lieve mensen zeg. Zo dankbaar en bewust steeds voor/van kleine dingetjes, ondanks het geklaag soms (but i love klagen too)
Ik weet niet waarom maar ik cringe een beetje bij die verjaardag in Bonnieās vlog. Die mensen in vrijmibo outfits aan een winderige tafel en dan van die irritante spelletjes moeten doen.
Ik kan die vlogs van Teske echt niet aan, wat een schatje die Zeki 
Ik ga helemaal stuk om de nieuwe video van Rijk met Monica en Robbert. Ik heb zoān slecht platte humor 

Wat zijn vrijmibo outfits? Oprechte vraag haha
Ja dat weet ik zelf ook niet, heb terplekke maar een term verzonnen whahaha. De dresscode was smart/sjiek.
Uh wat een zeer bijzondere tweet van een persoon wiens naam niet genoemd mag worden:: āzelfs Famke is zwangerā.
Hoezo āzelfsā?
Zijn haar tweets niet afgeschermd?