hoi, kom (weer) even binnen vallen.
Laatst weer een paar vlogs van Enzo gekeken, met de garageboxes die hij gekocht had vindt dat meestal wel intressant. Weet niet hoever je inmiddels bent met de vlogs, in ieder geval de tuin ziet er nog niet uit.
Maar hij vertelde dat het allemaal wat langer duurt omdat ze nog met de vergunningen bezig zijn. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat hun er gaan wonen. Tenmiste ik ga ervan uit dat hij er samen met Myron gaat wonen. Iemand die dit weet?
PS:ik zag trouwens dat Milan inmiddels ook een vriendin heeft, hij had een foto op insta gepost. En erbij gezet dat ze geen social media heeft, en ze af en toe in de vlogs van hem en Enzo voorkomt. Verder is ze niet te zien, vindt ik opzich wel weer verfrissend om te zien dat iemand een keer niet de spotlight opzoekt.



gisteren nog gegeten van HF



