bondi sands
Zo’n lief stel haha
Ik snap die laatste ad van Teske niet zo goed? Een telefoon met een geheugen dat snel vol gaat zitten vind ik niet echt goede reclame.
Haha echt een rare reclame ja. Omdat je met die telefoon hele mooie foto’s kunt maken ofzo? Koop een iPhone, nergens last van.
kan je samsung tegenwoordig niet meer uitbreiden met extra SD kaartje?
Vind het ook beetje raar om zo een ad te doen.
Ze woont ook nog in Zwolle en heeft dit appartement in Amsterdam erbij gehuurd. Ze wilde altijd al ook in Amsterdam wonen dus nu het uit is met haar relatie heeft ze hiervoor gekozen. 2 huizen dus. Werd laatst gevraagd in een q&a op insta, ken haar niet persoonlijk
Aah zo! Ik vroeg me ook al af hoe het zat met haar relatie.
Heb de 5 k&k-maaltijdenvideo van Alwin gekeken en ik vond het oprecht leuk? Grondige en geloofwaardige reviews. Love proefvideo’s maar ik zou geen enkele maaltijd kopen, haha. En die rare pasta carbonara van de Jumbo met kip, wtf? Wat een lef om dat carbonara te noemen, Jumbo
Is gewoon penne met kip en roomsaus voor (7,25!!!) en dat is echt geen bio kip ofzo. Dan kan je nog beter kijken of er een happy italy in de buurt is om een warme pasta af te halen.
Ja dacht ook al dit is belachelijk voor zo’n bakje …
Ai de Reinders zusjes hebben de memo niet gekregen.
(via Marketingvrouw, nog steeds jammer dat ze hier weg is)
Ahhh is Marketingvrouw hier weg?
Doel je op de vlechtjes?
Fucking tired at this point
Ja. Veracamilla en Marketingvrouw delen hun commentaar en uitleg.
Ja.
Ze plaatsen gewoon NOG een foto, als soort van middelvinger denk ik, ook met de caption: more from this look.
De comments zijn niet mis, hele discussies. Maar ja wel goed voor de views, aandacht en edgerank natuurlijk. Ze worden er waarschijnlijk alleen maar weer beter van
Buiten dat wittemensengejank vind ik taalgebruik in de reacties zoals ‘te educaten’ ook verschrikkelijk.
Emma Wagemans is een K3 “finalist” blijkbaar.
Ik weet niet, vind alles wat ze doet zo desperate overkomen maar ik ben misschien biased door die hele Alice/Emma saga.
Ze zijn ook wel druk met reacties verwijderen op zaterdagavond zeg