@Steady ik wilde toch nog even terugkomen op mijn post hier want ik doe hier best lacherig en dat is ook onnodig. Als je om wat voor reden dan ook het gevoel hebt dat een influencer volgen je geen goed doet is het je volste recht om dat te constateren en wel of niet te volgen natuurlijk (en inhoudelijk no comment want ik volg er 0). Dus mijn excuses.
Ik kwam net weer eens op de instagram van Moderosa maar woont ze nu in Amsterdam?
Een tijdje geleden zat ik ook op haar Instagram na een lange tijd. Maar ik ging door en door scrollen maar ik kwam er niet achter waarom ze ook in Amsterdam woont. En ik heb ook geen zin om haar vlogs uit te kammen.
Tldr: ik weet het ook niet
Ja hier hetzelfde haha.
Heb even gezocht maar Jessie Maya zit niet op Only Fans?
Oh dan was het misschien een korte periode of ik heb het heel erg verkeerd begrepen en t was een grap, maar t was in ieder geval onderwerp van gesprek hier een aantal maanden terug.
Ik weet zeker dat ze het aangekondigd had. Maar kan het nu niet meer vinden?
Ze zal er wel van afgezien hebben uiteindelijk!
Ik ben mezelf voor t eerst van top tot teen aan het zelfbruinen met spul waar de Vita en Mascha het mee doen, ben benieuwd…
Nice benieuwd naar je review haha
Ze zat daar wel. Ik heb het niet zelf gecontroleerd maar ik herinner mij inderdaad een hele aankondiging op insta met dat mensen op insta alles te pikant vinden enzo en dat je haar beter op OF kon volgen als je dat leuk/niet erg vindt.
Dit was incl. screenshots van haar profiel. Maar ik weet niet wat ze uiteindelijk ging plaatsen.
Ik ook haha. Mijn vriend heeft mijn rug helemaal ingesmeerd en ik zit nu in een kimono op bed B&B vol liefde te kijken ruikend naar een kokosnoot, heel erg onsexy tot nu toe wel.
Oooh heb dat helemaal niet mee gekregen! Kon er ook niks over terug vinden. Maar ik geloof jullie!
Zou kunnen want anders ben je geen echte influencer natuurlijk.
Hahah ja dat is waar! Ben veel te nieuwsgierig voor dit soort dingen.
Jessie heeft het er wel over gehad in de mukbang met Juultje een paar dagen terug. Ze zat inderdaad een korte periode op onlyfans maar wou het liever op haar instastories plaatsen oid.
Misschien leverde het toch niet zoveel op als dat ze had gehoopt
Welk spul is dat?
Dankjewel, dat waardeer ik!