Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Laatste 88 hé. Voor een programma willen de toch ook typetjes die het goed doen op tv. Dan is zingen niet het belangrijkste. Ik vind het heel leuk voor haar.

3 likes

Wat was er tussen haar en Alice dan?

Zij waren besties maar toen heel veel drama. Daar zijn misschien nog wel video’s over te vinden

3 likes

Haha kreeg je ook die video van 't huis van Karen Damen aanbevolen? :joy:

2 likes

Ik zie haar nou niet als het type die er plezier uithaalt on voor schreeuwende kinderen op te treden maar misschien heb ik dat verkeerd

@Douwe Ik heb ze echt jaren geleden een tijdje gevolgd maar toen las ik later ook dat die Shay heel toxic is. Hij was ook vreemdgegaan zeker en toen deden ze heeul toevallig rond de tijd dat dat uitkwam geen daily vlogs meer

Ja Charles volgde ik ook ten tijde van de eerste Alli. Wel lief om te zien hoe blij hij nu is met zijn kindje!

2 likes

Ik weet nog dat ik doen dacht ‘wat vet dat je gewoon veel tijd hebt als gezin en geld verdient met die tijd samen filmen!’

Ja zeker ook, maar Nora Gharib was volgens mij ook vanwege haar zang afgevallen en daar waren ze vanwege uitstraling eerst ook heel enthousiast over. En ze kon wel zingen. Volgens mij doet die wel leukere projecten sindsdien, maar er wordt toch wel wat gevraagd van je.

Heb Nora even opgezocht en in deze video zie je het een beetje. Vanaf het begin is het goed (1:10) en bij de uithalen wat minder maar nog steeds prima voor een K3, zou je denken.

Uiteraard is het gewoon kiezen voor de beste combo maar ik hoop toch wat meer kleur of andere diversiteit te gaan zien in K3. En die eenheid moet maar in de pakjes gezocht worden i.p.v. weer een ‘blond’ meisje. Hoe erg ik het een Emma ook gun.

4 likes

Ik vind dit zo’n leuk mens en nu heeft ze een eigen kledinglijn :tada::tada:

25 likes

Jaaaa Lotte is fantastisch!

2 likes

Jenny & Jelmer, beide (voormalig fit-en-health) bloggers/YouTubers, verwachten een kindje! Vind ik echt leuk voor hen :smile:

6 likes

https://instagram.com/suzvanschaik?utm_medium=copy_link

Die is druk aan het coachen in onzin

6 likes

Ik dacht ff dat je het over Jennie from the Blog & Jelmer Boer had, zoveel verwarring

@Steady naast coachen heeft ze ook een kindje gekregen met een droeftoeter die vreemd bleek te gaan en later probeerde om haar terug te krijgen via All You Need Is Love :smirk: gouden televisie was dat, echt genieten

10 likes

Ze is nu businesscoach, je kunt haar nog vinden op Instagram! Een tijdje geleden is ze hier nog besproken omdat haar ex haar verraste bij AYNIL, dat was een vrij bizar verhaal

3 likes

Ahhh ik vond dat wel heel sneu, dat ze zo voor het blok werd gezet.

3 likes

Echt genieten als dat een IRL situatie is en geen soap.
(Fyi dit is sarcasme)

8 likes

Maar als hij 2 relaties tegelijk heeft zonder dat die vrouwen het van elkaar weten dan ga je toch vreemd?

9 likes

Er gaan miljarden om in de realitytelevisie industrie (en YouTubers die het zelf filmen) omdat dat nou eenmaal aanslaat, vertel jij het ze?

En wat heeft dat met Suz te maken, zij vroeg er niet om om dit mee te maken en vervolgens ermee op tv te komen

2 likes

Jawel maar was hij niet al eerder met die andere vrouw, dus Suz was eigenlijk the other woman? Of herinner ik me dat verkeerd :thinking:

2 likes