Jenny & Jelmer, beide (voormalig fit-en-health) bloggers/YouTubers, verwachten een kindje! Vind ik echt leuk voor hen
Weet iemand hoe het eigenlijk met Suus gaat? Zij is/was een vriendin van Vera en woont in Arnhem. Ze had veel cavia’s en een biggetje (maar dat was geen succes ) zie haar nooit meer voorbij komen bij Vera .
https://instagram.com/suzvanschaik?utm_medium=copy_link
Die is druk aan het coachen in onzin
Nou inderdaad zeg. Trappen mensen daar (nog steeds) in?!
Ik dacht ff dat je het over Jennie from the Blog & Jelmer Boer had, zoveel verwarring
@Steady naast coachen heeft ze ook een kindje gekregen met een droeftoeter die vreemd bleek te gaan en later probeerde om haar terug te krijgen via All You Need Is Love gouden televisie was dat, echt genieten
Ze is nu businesscoach, je kunt haar nog vinden op Instagram! Een tijdje geleden is ze hier nog besproken omdat haar ex haar verraste bij AYNIL, dat was een vrij bizar verhaal
Dus ze is niet meer samen met Bas neem ik aan dan? Oh, dat ik die aflevering nou net gemist heb zeg! Hoe reageerde ze?
Ahhh ik vond dat wel heel sneu, dat ze zo voor het blok werd gezet.
Meen je. Wat een eikel dan zeg.
Echt genieten als dat een IRL situatie is en geen soap.
(Fyi dit is sarcasme)
Maar als hij 2 relaties tegelijk heeft zonder dat die vrouwen het van elkaar weten dan ga je toch vreemd?
Er gaan miljarden om in de realitytelevisie industrie (en YouTubers die het zelf filmen) omdat dat nou eenmaal aanslaat, vertel jij het ze?
En wat heeft dat met Suz te maken, zij vroeg er niet om om dit mee te maken en vervolgens ermee op tv te komen
Jawel maar was hij niet al eerder met die andere vrouw, dus Suz was eigenlijk the other woman? Of herinner ik me dat verkeerd
Ja dat is vreemdgaan. Maar nu stond het er alsof hij tijdens suz even een keer buiten de boot pieste. Terwijl die eigenlijk al langer een relatie bleek te hebben met die meid met wie die samen was als met suz. Vind 2 relaties en een kind erop na houden wel wat dieper gaan dan ‘vreemdgaan’
Kan iemand mij uitleggen waarom er hier wel over Suus gepraat mag worden, die geen youtube kanaal meer heeft, geen blog, en niet zelfgekozen in All you need is love is gekomen? Waarom wordt daar door alle mensen die eerder (mijns inziens trouwens terecht) op de mensen sprongen die over Lotte wilden praten, niets van gezegd?
Soms heb ik wel erg moeite met die dubbele moraal van alle ridders in dit topic.
Zo’n vermoeiende take. Alsof de ‘moraalridders’ verder nul leven hebben en hier de hele dag lopen te lurken tot ze ergens kunnen moraalridderen. Als ik iets lees en daar op dat moment iets van vind, zeg ik wat. Ik ben dus ook een van de mensen die toen over Lotte wat zei en de reden was doodsimpel: een verdrietig iemand vraagt in haar break-up vlog om alsjeblieft geen vragen te stellen en te speculeren omdat het al moeilijk zat is. Het lijkt me zeer makkelijk om dat verzoek te respecteren. Het forum is openbaar, we weten dat veel influencers meelezen. Ik zou niet willen bijdragen aan een nog kutter gevoel voor haar. Als jij nu vindt dat Suz ook een geval is waarvan je denkt; moet dat zo (wat ik overigens ook vind)? Kan je ook wat zeggen. Simple as that. Hier lijkt niet een dubbele moraal mij het probleem, maar het feit dat je dus blijkbaar wel vindt dat het anders moet maar wacht tot een ander dat doet om die ander vervolgens een dubbele moraal te verwijten als dat niet gebeurt.
Fair enough, eens ook. Maar je toevoeging is jammer. En niet waar zelfs, want ik kaart het probleem aan. Ik wacht niet op een ander, maar reageer. Maakt je reactie van oprecht naar zielig.
Je zegt dat er een dubbele moraal heerst omdat niemand anders nog gereageerd heeft en dat je moeite hebt met de moraalridders? Als ik hier iets aankaart ga ik toch ook niet eerst klagen omdat de rest dat nog niet gedaan heeft?
Wellicht is het niet zo bedoeld, maar je kaart daarmee niet het probleem aan (dat hier geroddeld wordt om een vrouw die niet binnen de kaders van het topic valt), maar het gedrag van andere forumleden die vaker aangeven hoe dit topic van werkbeschrijven naar simpelweg pesten en uitlachen is gegaan. Noemt hen moraalridders. Dat vind ik persoonlijk een beetje zielig, want je hebt geen flauw benul waarom er nog niemand gereageerd heeft en bent als je er iets van vindt zelf toch net zo goed verantwoordelijk voor het klimaat hier?
Haha, hij is volgens mij nog met een ander boek bezig😆 Maar als hij daarover een boek wil schrijven moet hij dat lekker doen, weet niet of daar ook echt interesse in is