Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik heb ook opgeroepen om Lotte en haar afgelopen relatie met rust te laten dus ik zal nu ook even reageren. Ik lees nu het forum bij en ik ken heel Suz eigenlijk niet maar ja idd, laten we ons gewoon niet met haar relatie bemoeien. Die coaching business is gewoon superstomme gebakken lucht en ik vind dat dat best uitgesproken mag worden. Maar wat ze níet online gooit over haar privéleven hoeft ook niet op een forum becommentarieerd te worden.

10 likes

Ik vind het wel mooi dat de enige reactie onder haar laatste coachingspost is ‘mooie schoenen’.

9 likes

Alleen heeft ze zelf een volledige podcastaflevering gemaakt over wat er is voorgevallen met haar ex en bij All you need, dus het is niet zo dat ze er zelf niets over loslaat.

11 likes

En ik mag hopen dat je wel een keuze hebt bij AYNIL of je met je bakkes op tv komt

7 likes

hoi, kom (weer) even binnen vallen.

Laatst weer een paar vlogs van Enzo gekeken, met de garageboxes die hij gekocht had vindt dat meestal wel intressant. Weet niet hoever je inmiddels bent met de vlogs, in ieder geval de tuin ziet er nog niet uit.

Maar hij vertelde dat het allemaal wat langer duurt omdat ze nog met de vergunningen bezig zijn. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat hun er gaan wonen. Tenmiste ik ga ervan uit dat hij er samen met Myron gaat wonen. Iemand die dit weet?

PS:ik zag trouwens dat Milan inmiddels ook een vriendin heeft, hij had een foto op insta gepost. En erbij gezet dat ze geen social media heeft, en ze af en toe in de vlogs van hem en Enzo voorkomt. Verder is ze niet te zien, vindt ik opzich wel weer verfrissend om te zien dat iemand een keer niet de spotlight opzoekt.

5 likes

Ik vraag me ook af of die vrienden van hem er nog bij in gaan wonen. want soms snap ik nog niet helemaal hoe dat zit. dan blijft die weer slapen, dan weer die. maar nu doen ze boodschappen voor vijf mensen iedere keer en heh?
Bennie heet Thijs ben ik achtergekomen. (Ene keer noemde hem Bennie en dan weer Thijs)
Denk sowieso dat Myron daar gaat wonen. Ze moesten iets van 12 weken ofzo wachten voor die vergunningen van de studio. Ben benieuwd of ze dat gaan krijgen.

Dat verhaal van milan zijn vriendin van de olijfboom wat geen olijfboom is :joy:

2 likes

Nog niet haha

6 likes

Dat is een goeie vraag,dat vraag ik me soms ook af idd, we zullen het zien. Ben ook benieuwd of ze de vergunning krijgen, ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als ze de vergunning niet krijgen.
Bennie zal wel een bijnaam zijn dan denk ik.

Dat verhaal van de olijfboom heb ik niet meegekregen.

@Alpacamybags haha daar heb je een goed punt!
Heb sws het gevoel dat hun, vooral Enzo mensen aanstek met het vloggen/youtuben bijv. Bas die eerder altijd te zien was. Toen begon hij,Bas ook met vloggen en is er blijkbaar wat voorgevallen want daarna is hij nooit meer in de vlogs van Enzo voorgekomen.

5 likes

Ja eerlijk, als ik via m’n vriend een miljoen volgers zou kunnen krijgen waardoor ik vet veel geld binnen zou harken… dan is die relatie een soort van het winnen van de loterij toch bijna. Ik zou er wel voor zwichten uiteindelijk denk ik :sweat_smile:

OPBOKKEN

56 likes

haha dit recept van oh my foodness is letterlijk gejat van Hellofresh:

inspiratie is op zeker

3 likes

Wel lekker :sweat_smile:

2 likes

haha ja is mijn favo gerecht van hf, daarom herkende ik hem gelijk

4 likes

Ze heeft iig nog eigen foto’s gemaakt dus het is geen Sonja bakkertje

6 likes

:laughing: gisteren nog gegeten van HF

1 like

Volgens mij is nu toch wel 75% van wat Laura Ponticorvo plaatst op insta #spon, Serena heeft concurrentie.

2 likes

Ja RTL boulevard had even paar voorbeelden erbij gezocht. Gewoon Het hele recept en zelfs de foto’s overgenomen :roll_eyes:

2 likes

Wat een onzin ook, alsof ze zo over straat zou gaan :joy:

14 likes

Alleen flink ingezoomd. Beter goed gejat, dan slecht bedacht. Maar, dan moet je wel goed jatten

1 like

Goeie zin ook

2 likes