Ik ben sowieso Kaj moe. Waarom moet hij nou ook weer degene zijn die Are You The One gaat presenteren?
Hij heeft ook wel een jaar in Thailand gewoont.
Na een paar podcasts met Kai en Monica ben ik echt afgehaakt omwille van hem.
Uuugh ik was blij dat 'ie bij Tempa wegging maar nu zit 'ie nog wel bij Expeditie helaas en dan ook dit nogā¦
Ik voel je pijn.
Vind het nog steeds stom dat Dennis is ingeruild voor hem.
Dennis weening? Die vond ik altijd zo kut
Of zoals Henry van Loon zei āmet je kut prednisonkopā
Grappig jaā¦
Wie is kutter:
- Henry van Loon
- Dennis Weening
0 stemmers
Dennis Weening heeft mij (onbewust) gehoekt in Paradiso tijdens het concert van LCD Soundsystem dus hij mag echt flink zān teen stoten
Laf Henry van Loon. Promenade!
Ik stem altijd voor de Hagenees idcš°
Meen je dit? Want Dennis duwde mij ook opzij. Haha Verbonden in slachtofferschap
Ja omg hoezo die haat op een van de makers van Promenade. Of Zomerpromenade. Of gewoon Promenade. Een van de weinige hoogtepunten uit het huidige media-aanbod wat mij betreft.
Hij heeft ook nog eens kapsones. Tijdens een personeels uitje vroeg een collega voor een foto en toen zei hij alleen voor ā¬5.-.
Was een mooie reactie toen ze zei, nee dat ben je niet waard
Kan mij voorstellen dat je met een avond stappen helemaal gek wordt van die vraag, zou ook 5 euro gaan vragen
Zelden zoān urgent programma gezien.
Ik had een keer een meet en Greet met Dennis Weening
Toen ik hallo zei, antwoorde hij ādikā. Maar ik dacht misschien heb ik het verkeerd verstaan. Toen zei ik āje hebt mān leven gered, jij bent de reden dat ik vandaag leefā. Toen keek hij me aan en zei āje zal snel genoeg sterven, dikkerdjeā en toen fluisterde hij āobesitasā.
Ik moest huilen en had nog nooit zoveel pijn gehad, maar hij moest lachen en zei āhuil je nou? Stop daarmee, stopā en toen sloeg hij mijn vagina. Vervolgens begon hij Walvis tegen me te spreken, echt een afgrijselijk persoon.
Ugh, wat een haterz hier.
Mm dit heb ik wel meegemaakt met Jan Slagter. Precies dit
Echt niet normaal meer he! Had ik dan ā¬350 voor betaald. Nooit meer.