Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik ben sowieso Kaj moe. Waarom moet hij nou ook weer degene zijn die Are You The One gaat presenteren?

26 likes

Hij heeft ook wel een jaar in Thailand gewoont.

Na een paar podcasts met Kai en Monica ben ik echt afgehaakt omwille van hem.

12 likes

Uuugh ik was blij dat 'ie bij Tempa wegging maar nu zit 'ie nog wel bij Expeditie helaas en dan ook dit nog… :sob:

9 likes

Ik voel je pijn.

1 like

Vind het nog steeds stom dat Dennis is ingeruild voor hem.

10 likes

Dennis weening? Die vond ik altijd zo kut

Of zoals Henry van Loon zei ā€œmet je kut prednisonkopā€

6 likes

Grappig ja… :face_with_raised_eyebrow:

30 likes

Wie is kutter:

• Henry van Loon
  • Dennis Weening

0 stemmers

3 likes

Dennis Weening heeft mij (onbewust) gehoekt in Paradiso tijdens het concert van LCD Soundsystem dus hij mag echt flink z’n teen stoten

28 likes

Laf Henry van Loon. Promenade!

24 likes

Ik stem altijd voor de Hagenees idcšŸ”°

3 likes

Meen je dit? Want Dennis duwde mij ook opzij. Haha :triangular_flag_on_post: Verbonden in slachtofferschap

18 likes

Ja omg hoezo die haat op een van de makers van Promenade. Of Zomerpromenade. Of gewoon Promenade. Een van de weinige hoogtepunten uit het huidige media-aanbod wat mij betreft.

17 likes

Hij heeft ook nog eens kapsones. Tijdens een personeels uitje vroeg een collega voor een foto en toen zei hij alleen voor €5.-.
Was een mooie reactie toen ze zei, nee dat ben je niet waard :joy:

24 likes

Kan mij voorstellen dat je met een avond stappen helemaal gek wordt van die vraag, zou ook 5 euro gaan vragen

14 likes

Zelden zo’n urgent programma gezien.

3 likes

Ik had een keer een meet en Greet met Dennis Weening

Toen ik hallo zei, antwoorde hij ā€œdikā€. Maar ik dacht misschien heb ik het verkeerd verstaan. Toen zei ik ā€œje hebt m’n leven gered, jij bent de reden dat ik vandaag leefā€. Toen keek hij me aan en zei ā€œje zal snel genoeg sterven, dikkerdjeā€ en toen fluisterde hij ā€œobesitasā€.

Ik moest huilen en had nog nooit zoveel pijn gehad, maar hij moest lachen en zei ā€œhuil je nou? Stop daarmee, stopā€ en toen sloeg hij mijn vagina. Vervolgens begon hij Walvis tegen me te spreken, echt een afgrijselijk persoon.

13 likes

image

Ugh, wat een haterz hier.

7 likes

Mm dit heb ik wel meegemaakt met Jan Slagter. Precies dit

5 likes

Echt niet normaal meer he! Had ik dan €350 voor betaald. Nooit meer.