Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Die je misschien deelt met anderen…:eyes:

6 likes

Dubbel appartement voor dezelfde prijs…
Was geloof ik ook in New York? Ik zou er zeer blij mee zijn

2 likes

Ik droom er wel eens van dat mijn minihuis ergens wat extra ruimte zou hebben en ik dat ineens ontdekte, zou heeel blij zijn met zo’n ontdekking :heart_eyes: (als er geen exorcist dingen gebeuren)

Echt leuk voor Leonie dat ze zo blij is met het nieuwe huis, tof om te volgen vind ik!

Ja dat krijg je als je alleen al 5 grote dozen aan kerstspullen hebt

1 like

Sommige mensen houden van veel spullen om zich heen of hebben moeite met afstand doen van spullen. Niks mis mee lijkt me.

3 likes

Volgens mij zegt ze nergens dat ze tekort heeft aan opbergruimte hoor? Ze heeft zelfs lege planken in sommige kasten. Het is meer dat het niet handig ingedeeld was waardoor ze de ruimte niet optimaal gebruikte, da’s volgens mij best logisch als je net verhuisd bent. Alles moet nog even z’n plek vinden dan toch?

19 likes

Ik vind Bij Bonnie nog steeds zo’n ongelukkig gekozen naam. Het is een soort By Bonnie, maar dan niet. Daardoor klinkt het in mijn hoofd uiteindelijk een beetje als Bye Bonnie.

11 likes

Ik vind het wel leuk dat dat kleine woord toch wel iets toevoegt aan het Nederlandse karakter. By Bonny zou prima zijn maar dan verwacht ik ook een Engels kanaal? Of zeg ik nu iets raars :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind Nederlands ook bij haar kanaal passen hoor. Alleen ‘bij Bonnie’ voelt voor mij als onaf Nederlands. Volgens mij was het eerst Thuis bij Bonnie o.i.d. In deze vorm lees ik het steeds als een slechte vertaling van het Engelse ‘By …’. Misschien is die dubbele associatie juist de bedoeling (een combi van door Bonnie / chez Bonnie), maar mijn brein kan dat dus allemaal niet aan.

4 likes

Ja ik snap het! En over taal gesproken, heb ook maar even mijn post gewijzigd want wtf stond daar voor onleesbaar iets :joy::flushed: Ik kan blijkbaar niet tikken en opletten tegelijk.

Heeft Josh V in haar nieuwe huis nou een lift??

Tell me you’re rich, without telling me you’re rich. 🥲

26 likes

Gio krijgt dat ook, maar duurt echt eeuwen. Ben zo benieuwd!!

2 likes

Ze zijn geen youtubers en ook niet echt bloggers denk ik, maar ze poppen continu op in mijn insta-verkenner;
By siss…
Kent iemand ze?

Ze zijn een soort van hallucionerend. Ik blijf altijd heel lang kijken en denk dan iedere keer ‘waar kijk ik naar’. Het is allemaal best awkward en ik snap niet wat er precies wordt uitgedragen.

4 likes

Ik weet meteeeeeen wie je bedoeld, die tweeling die obsessief op elkaar willen lijken met elk trending kledingstuk. Vreselijk.

6 likes

Ik cringe altijd zo door hun

4 likes

Haha, ja. En ze kijken allebei naar de telefoon als ze naar de spiegel lopen. Maar inderdaad, je blijft wel kijken

6 likes

Ja volgens mij wel, ben wel heel benieuwd naar hun huis ondanks dat ze genoeg te besteden hebben.

1 like

Echt cringe :sob: en ze zijn al 40 ofzo? Of komt dat door de veenlijkenfilter

10 likes

27 :joy:

@pastelzwart ahhw ik zag je broek in de vlog van roosmarijn haha.