Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Waarom dan niet als ze “water” zeggen

3 likes

Misschien is het anders met namen want in mijn ervaring spreken Britten juist de T niet uit :joy: ik moest altijd lachen als mijn collega wa-er zei in plaats van water.

3 likes

En dan verschilt het per regio, soms is het woh-uh

Ik had ooit een Britse scharrel die mij een mooi accent wilde aanleren, hebben veel gelachen

4 likes

Ben benieuwd hoe ze het uitspreken in Liverpool. Want die spreken zo ontzettend plat Engels dat je echt moeite moet doen het te kunnen verstaan. (A la Charlotte Crosby)

Charlotte is toch een geordie en geen scouse?

3 likes

Klopt, maar ook zij is soms zo moeilijk te verstaan zonder ondertiteling.

1 like

Ah ik volg Liverpool (de voetbal club) en sommige van de local lads zeggen NY-G(harde Nederlandse G) Ipv nike dat vind ik ook altijd fucked up maar ook weer leuk.

3 likes

Niet alleen Amerikanen. Het heeft overigens een naam:

2 likes

Nou, ik probeerde een keer een interview met Darren Till te kijken (UFC Fighter) en die was gewoon niet te verstaan met zijn Liverpoolse accent. Heb het maar afgezet. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb oprecht geen idee of dit nou sarcastisch is of niet

2 likes

Utttterly kan ook gewoon hoor!

2 likes

hahahaha ik zie dit nu pas en in het klein lijkt het net een hele verlepte Dennis & Valerio en zit hier nu te lachen achter m’n laptop

dit idee

21 likes

Hahahah die gast lijkt anders ook op valerio verkleed als Johnny dep

31 likes

Ik dacht precies hetzelfde :joy:

2 likes

Ik dacht eerst dat het Stefano Keizers was :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Weet niet of dit het juiste topic is… maar iemand ooit een cursus van sanny zoekt geluk gevolgd? Twijfel om die van nu te volgen maar het is veel geld.

1 like

Staat daar nog wat anders in dan behalve: manifesteer het!

26 likes

Niet gevolgd maar als ik zie waar zij in gelooft, zou ik er mijn geld niet aan geven.
Ik vrees dat ze vooral dik willen cashen met deze cursus, maar ondertussen geloven wel alle deelnemers dat ‘alles kan zolang je het maar genoeg manifesteert’.

13 likes

@EllaFitzgerald ja hier was ik dus al bang voor eigenlijk. Maar ik ben hopeloos hahaha.

Waarom start Kaj Gorgels in vredesnaam een noodles bedrijf…….
Ohja hij is zijn hele leven al gek van de Aziatisch keuken en vooral van “Noodles”. :+1: Echt typisch weer ff makkelijk geld verdienen, bedrijfje uit de grond stampen. Gelukkig kunnen we nu eindelijk kant en klare Noodles eten en de portemonnee van 3 witte mannen spekken :woozy_face:

13 likes