Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hahaha ik vraag het mij ook al tijden af

1 like

Hennnnnnnny is hoe hij Honey zegt

15 likes

Is van rupaul toch

9 likes

Lijkt me dus echt een eng idee dat je een huis koopt en daar jaren woont en er ergens dus een ruimte of deur zit zonder dat jij daar al die jaren weet van hebt. :fearful: een soort black hole of mysterieus iets ofzo dat je niet weet dat het er is of wat zich daar bevind. Brrr…

Zie je op tiktok trouwens vaak, dat mensen een luik ontdekken onder de vloer ofzo, (vooral voor views natuurlijk, zie deel 2 wat ze dan vinden blabla). Maar in het monumentale pand waar mijn moeder vroeger woonde hebben ze ook een soort geheime gang naar de kelder onder het huis ontdekt achter een muurtje geloof ik. :tired_face:

9 likes

Omg ja nu je het zegt, zij komen er nu achter maar de vorige bewoners hebben het misschien nooit geweten, hopelijk kijken ze hier niet naar :joy:

Ohh doet me denken aan die TikTok video van zo’n meisje dat in een hotel overnachtte en erachter kwam dat er achter haar spiegel een gat zat. En achter dat gat zat gewoon een heel leeg pand, creepy

23 likes

Dat was haar eigen appartement!! :sob::sob::sob: echt super eng

47 likes

Oh echt :exploding_head::sob::scream:

Creepy? tof juist, ineens een vet groot huis! :partying_face:

5 likes

Die je misschien deelt met anderen…:eyes:

6 likes

Dubbel appartement voor dezelfde prijs…
Was geloof ik ook in New York? Ik zou er zeer blij mee zijn

2 likes

Ik droom er wel eens van dat mijn minihuis ergens wat extra ruimte zou hebben en ik dat ineens ontdekte, zou heeel blij zijn met zo’n ontdekking :heart_eyes: (als er geen exorcist dingen gebeuren)

Echt leuk voor Leonie dat ze zo blij is met het nieuwe huis, tof om te volgen vind ik!

Ja dat krijg je als je alleen al 5 grote dozen aan kerstspullen hebt

1 like

Sommige mensen houden van veel spullen om zich heen of hebben moeite met afstand doen van spullen. Niks mis mee lijkt me.

3 likes

Volgens mij zegt ze nergens dat ze tekort heeft aan opbergruimte hoor? Ze heeft zelfs lege planken in sommige kasten. Het is meer dat het niet handig ingedeeld was waardoor ze de ruimte niet optimaal gebruikte, da’s volgens mij best logisch als je net verhuisd bent. Alles moet nog even z’n plek vinden dan toch?

19 likes

Ik vind Bij Bonnie nog steeds zo’n ongelukkig gekozen naam. Het is een soort By Bonnie, maar dan niet. Daardoor klinkt het in mijn hoofd uiteindelijk een beetje als Bye Bonnie.

11 likes

Ik vind het wel leuk dat dat kleine woord toch wel iets toevoegt aan het Nederlandse karakter. By Bonny zou prima zijn maar dan verwacht ik ook een Engels kanaal? Of zeg ik nu iets raars :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind Nederlands ook bij haar kanaal passen hoor. Alleen ā€˜bij Bonnie’ voelt voor mij als onaf Nederlands. Volgens mij was het eerst Thuis bij Bonnie o.i.d. In deze vorm lees ik het steeds als een slechte vertaling van het Engelse ā€˜By …’. Misschien is die dubbele associatie juist de bedoeling (een combi van door Bonnie / chez Bonnie), maar mijn brein kan dat dus allemaal niet aan.

4 likes

Ja ik snap het! En over taal gesproken, heb ook maar even mijn post gewijzigd want wtf stond daar voor onleesbaar iets :joy::flushed: Ik kan blijkbaar niet tikken en opletten tegelijk.

Heeft Josh V in haar nieuwe huis nou een lift??

Tell me you’re rich, without telling me you’re rich. 🄲

26 likes