Nou dat dus… “mooie datum want 7 is het getal van spiritualiteit”… Maar het getal is 17…?! Zo kun je inderdaad alles wel naar je hand zetten
Nouja ze doet maar, ik moest hier in ieder geval even van zuchten.
Ik vraag me echt af wat er in haar hoofd rond spookt als ze denkt dat deze gedachte de moeite waard is om met de wereld te delen. Het cijfer is nota bene 17, geen 7, 7 is één getal in een reeks van acht getallen‽‽‽
Ik word er agressief van, doe normaal.
Bedankt voor je reactie! Ik vind het ook een mooi principe! En ik vind het ook nobel van je dat je (mede) om die reden huurt ipv koopt.
Hoe verblijft Celine eigenlijk zo lang in Amerika en wil ze er nu een huis kopen. Heeft ze een visum of blijft ze steeds maar 3 maanden?
Is Willemijn eigenlijk met de tijd ook zweverig geworden? Ik vond het toen ik ze volgde (voordat de gezichtjes van hun kinderen in beeld kwamen) opmerkelijk en leuk dat er zo’n contrast leek te zitten in hun blik op het leven. Tegenwoordig lijkt Martine echter wel heel erg doorgeslagen…‽
Hallo 8 - 1 is wel even 7 hoor!!
En nu 17 likes!
Sowieso kiest ze toch zélf die dag uit om te testen
En dat op 7 januari HET HAD ZO MOETEN ZIJN
In de stories stond dit: ja mijn kind gaf mij twee stenen dus het moet wel een tweeling zijn.
Doe éven normaaaaal
Waarschijnlijk weet ze het al even en dan kan ze straks zeggen dat ze de tekens toch goed gelezen heeft. Ze voelde het
Ooh is ze weer zwanger. Ik dacht dat die test over een corona test ging. Vond t al zo vreemd dat ze het een bijzondere datum vond
Douwe Bob erbij en het verhaal is echt prachtig.
We go to the Netherlands! - YouTube Joseffa is weer eens in Nederland en dan ga je naar Assen 🤷
Nou ja als je familie daar woont
Laf joseffa en david
Nee het kind dat ze al heeft en heel vaag verhaal