Inderdaad. Zeer vermoeiend.
Maar over het algemeen ben ik te lui om op te letten wat andere doen
Wat in principe niet verkeerd is, maar ben er hier echt klaar mee het is algemeen bekend dat er genoeg influencers (en half Nederland) zich niet aan de regels houden.
Is ook helemaal niet erg en vind het zelfs wel bewonderenswaardig. Maar bij mij (en heel veel andere mensen) nodigen regels uit tot het verkennen van de grenzen van dat kader en daar ook overheen te gaan. En ik vind het dus fascinerend als ik bijvoorbeeld vertel over mijn plannen voor oud&nieuw en iemand me dan soort van gaat ondervragen hoeveel mensen er komen enzo, om te ontdekken of ik shock de regels wel of niet overtreed.
Maar dat is omdat ik dat ***virus zo graag wil indammen.
Bram en Dook zijn nu ook positief getest
Blijft mooi hoe de ergernis voor mensen die zich storen aan andermans gedrag groter is dan de ergernis aan dat gedrag zelf. Dagrecord van bijna 35.000 besmettingen afgelopen week, maar laten we het vooral okay vinden dat je feestjes geeft omdat je de regels wil breken en het raar vinden dat anderen dat raar vinden. Je bent toch geen vijftien. Come on.
Ik ga overigens niet kneitergoed op regels. Ik besef gewoon hoe ver we van huis zijn als we ons allemaal zo gaan gedragen.
Volgens mij word hier niet gezegd dat we het okay vinden dat er feestjes worden gegeven.
Ik ben er alleen klaar mee dat hier telkens gemeld moet worden als iemand zich er niet aan houdt.
Ik reageer dan ook niet op jou:)
Ik snap ook prima dat je geen zin hebt om het hier steeds over de coroons te hebben, maar dan denk ik: dan ga je daar gewoon niet op in. Ik heb echter geen zin om het gedrag van influencers goed te praten óf me te storen aan mensen die het wél erg vinden om te zien hoe anderen in deze pandemie hun middelvinger naar de rest opsteken én dat gerust delen. Al is het maar omdat ik die mensen een stuk hoger heb zitten dan de mensen die het geklaag niet willen horen omdat ze zich zelf ook zo gedragen.
In plaats van hoe vaak was je je gordijnen, hoe vaak heb je je mondkapje gewassen/vervangen?
Same. Als ik hier ook lees dan lijkt het soms echt een totaal andere wereld dan waar in ik zit. Iedereen hier lijkt zo punctueel de regels op te volgen. Terwijl in mijn omgeving iedereen een beetje een eigen invulling geeft aan de regels.
Haha op mijn werk zeggen we gewoon als het om iets kleins gaat; ‘als je het verklikt, dan doen we er niks mee’. Dan houden ze meestal wel op met dat soort kleine dingen verklikken
Ik moet trouwens nog steeds gieren om die tesla vlog van Vera, als ze in de auto zitten luisteren ze naar muziek van Henkie T
Nou dan heb je me hoor
Jessie heeft een shoplog met nutteloze spullen van in totaal €2000.-. Echt alles vind ik lelijk en het is het tegenovergestelde van minimalistisch. Toch echt genoten.
En al waren vrijgezellen wel eenzaam, wat maakt januari eenzamer dan een andere maand? Rare insteek ja
December met de feestdagen is kutter toch dan januari
En februari in verband met Valentijnsdag.
Ik dacht dat januari die goede voornemens maand was
Ik ben in januari extra blij dat ik vrijgezel ben. Zo’n irritant aanhangsel dat de hele tijd wat van me wil terwijl ik depressief op bed lig te wachten tot de dagen langer worden, ik zou echt moordlustig worden.
Ja ik wil op z’n minst een echte vrijgezel!! Toch het minste waar je op kunt matchen lijkt me
Je beschrijft echt exact mijn zondag