Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Juist veel stelletjes die alle kerstdagen al onder de pannen zijn. Eerste kerstdag bij de ene familie, 2e kerstdag bij de andere. Met een beetje pech zijn er gescheiden ouders bij dus moet er evt ook nog geluncht worden. Met O&N altijd champagne atten tot iedereen z’n vriend/ vriendin heeft gekust en 'n gelukkig Nieuwjaar heeft gewenst. Haha zo kom ik heel zuur over. Ik ben met kerst altijd bij m’n eigen familie (en ben blij dat ik niet aan al die verplichtingen vast zit) en voel me niet extra eenzaam in december. Maar wat ik wel kut vind zijn van die medelijden uitnodigingen die vast heel lief bedoeld zijn. Zo heeft m’n zus me een keer uitgenodigd om mee te gaan naar haar schoonfamilie op 2e kerstdag, zodat ik niet alleen thuis zat.

6 likes

Wauw :joy:

2 likes

Heel december draait om kleffen met je partner en je ziet altijd typisch stelletjesfotos voorbij komen de halve december

5 likes

Het ligt er ook aan hoe 't wordt gebracht. Bij mij was ''t duidelijk een pity invitation.
Afgelopen O&N was ik nog de enige vrijgezel tussen een aantal stellen. Maar ik heb die 15 ongemakkelijke seconden overleefd.

4 likes

Het kutte aan single zijn in december is dat je niet de zekerheid heb van mensen met een partner; wat je ook gaat doen, je gaat sámen. Als single moet je maar zien hoe, wat, waar en wanneer.
En als je pech hebt heb je ook nog van die idioten de gaan proosten op de liefde en je veelbetekenend aankijken. Maar dat is wrs een persoonlijke frustratie.

5 likes

Dat hoeft toch niet?

Ben juist blij dat ik single was deze kerst, heb t tot nu toe ook nooit zo getroffen met schoonfamilie, vind m’n eigen familie leuker

12 likes

Ik kwam net op de Twitter van M.ax (van het geweldige boek met M.ascha) en zijn vind-ik-leuks zijn nogal bijzonder :astonished:

2 likes

Voor iemand met een “black belt in internet” niet zo scherp dat zijn gelikete tweets inzichtelijk zijn :+1:

Edit: voelt toch een beetje lullig het hier neer te zetten

15 likes

Tweets van sekswerkers, niets heel bijzonders dus (PSA: sekswerk is ook gewoon werk).

7 likes

Noem mij naïef, maar wist niet eens dat dit soort dingen op Twitter te vinden waren. Maar als je het likt komt het mogelijk ook bij je vrienden in de timeline, dus hij zou er wel niet geheimzinnig over doen.

2 likes

Ik denk dat @Beutyschooldropout bedoelt dat je met partner een meer vanzelfsprekende basis hebt. Als single moet je toch altijd zelf iets organiseren. Of gaan informeren wat men gaat doen die dagen en waar je zou kunnen aanhaken (als je iets wilt doen). En je weet nooit helemaal hoe het dit jaar weer uitpakt.

Mooi voorbeeld was een jaar dat ik alleen was en ook niks had met O&N. Ik had gewoon niet echt opties waar ik blij van werd dat jaar. Vriendin met partner en kind die dat hoorde zei gelijk heel relativerend: ‘Oh maar joh, wij gaan ook niks doen hoor dit jaar.’

Dat vond ik best wel pijnlijk. Want noodgedwongen in je eentje op de bank met de jaarwisseling is gewoon echt iets anders dan gezellig met je gezinnetje thuis O&N vieren.

12 likes

Ik denk niet dat hij dit weet, lijkt me vrij awkward.

Pas bij een podcast die ik luister was er ook iemand met dit soort likes op twitter en hij wist niet dat iedereen dat kon zien.

5 likes

Maar dat geldt toch niet voor kerst? Als je naar familie gaat, ga je single ook wel.

5 likes

Screenshots ervan sturen. “Lekker aan het rukken Jan?”

50 likes

Ik denk dat Max de Vries het zo wel weet. Ik vind hem wel iemand die een google alert aan heeft staan voor zijn eigen naam. En zo niet, dan zou hij met zijn zwarte band voor internet toch moeten weten dat mensen dit kunnen zien.

18 likes

Je krijgt ook de gelikete tweets van anderen te zien in je tijdlijn, dus neem aan dat hij wel weer dat het openbaar is.

5 likes

Maar wat voor soort berichten liket hij dan? Ben nu wel benieuwd

1 like
2 likes

.

4 likes

Maar dat sekswerk een gewone baan is doet er toch niet aan af dat de meeste mensen het niet prettig zouden vinden als mensen zien dat je dit liked. Ik ga er nu niet vanuit hoor want Max lijkt me bekend genoeg met social media, maar dat het een normale baan is, sluit toch niet uit dat veel mensen hun eigen seksleven/voorkeuren toch liever privé houden.

14 likes