Lekker voor je, Mo.
Ik begrijp alleen niet waarom je dit zou delen, tenzij je gezeik erover wil 
Lekker voor je, Mo.
Ik begrijp alleen niet waarom je dit zou delen, tenzij je gezeik erover wil 
En wel verrast zijn over je kraaienpoten in je vlog 
Daar is botox toch voor
True, de circle of life voor influencers.
Zie het bij meerdere influencers inderdaad dat ze toch behandelingen ondergaan of oproepen voor kappers etc. Hoe dan?!
Lol de huismuts raadt even casual een kledingwinkel in Kaapstad aan: “mocht je binnenkort in Kaapstad zijn, ga even langs bij”
Alsof het een dagje Amsterdam is 
Ja dat is het meer denk ik. Denk dat de meeste mensen het wel zouden willen nu. Vind het alleen heel raar om zo openbaar te vragen naar kappers terwijl alles gewoon dicht is hahah maarja influencers zijn een uitzondering denken ze zelf volgens mij.
Er zijn best veel adresjes die open zijn, wordt via Facebook veel gedeeld bijv (via DM)
Dat is waar, hij is er niet afhankelijk van. Heeft ook stilgehouden dat zijn partner zwanger was bijv
Boef is bang dat er kech opmerkingen komen over haar precies zoals hij andere vrouwen ook behandelde
Ik vind Monica over het algemeen echt een it-girl maar op TikTok vind ik haar zo cringe, het is bijna sneu. Krijg echt het gevoel van een oma die mee wil gaan met de jeugd. Kan er m’n vinger niet helemaal op leggen. Misschien omdat het bijna allemaal video’s zijn waarin ze een slechte poging tot acteren doet.
Ja ik vind ze ook awkward
@ Boef:
Wie een pasgeboren meisje een kech durft te noemen is gestoord. Dat zou zijn vriendin eerder te horen krijgen, denk ik, of goldigger.
Moslims vrezen het boze oog en je kinderen en vrouw uit de media houden beschermt ze daar goed tegen. Zijn vriendin profiteert er ook van, anders zou ze steeds met zijn fouten geconfronteerd en herkend worden.
Natuurlijk bedoelde ik geen pasgeboren baby. Bedoel meer, hij wil zijn kleine meid (terecht) niet overal online en pas later als ze dat zelf wil, waarschijnlijk omdat hij weet hoe fucked up mensen zijn op internet, omdat hij ook zo was.
Hij is de laatste jaren als mens gegroeid en heeft dingen van Ali B geleerd, zoals je kinderen niet delen op social media.
Ik denk ook niet dat hij zoals Mascha van mening gaat veranderen.
Hij leeft niet van spon en influencen.
Ben jij zijn vriendin ofzo 
Nope.
Ik mag Boef gewoon.
Altijd al eigenlijk.
En ik zeg ook niet dat ie nu een heilige is.
Je mag hem? Als in zijn persoonlijkheid?
Laat ik maar niet beginnen met mijn lijst waarom hij niet deugt 
Je ondertitel is nu spot on