Dat moet iedereen vooral zelf weten (al denk ik dat hij inderdaad wel op de hoogte is daarvan). Ik doelde meer op de mensen die het hier “erg bijzonder” noemen, dat draagt bij aan het stigma dat er iets mis zou zijn met sekswerk dus daar zeg ik iets van!
‘helaas ben ik de tips kwijt’. NEE meid, niemand heeft je benaderd voor SPON omdat je zo’n suffe muts bent met nietszeggend account.
Precies dat ja
Bij die onderste die hij geliked heeft weet ik genoeg haha.
Zou hij deze dingen ook niet liken zodat mensen het over hem gaan hebben
Gaat het een beetje?
Nja als Max of Mascha idd dit topic leest, zal het binnenkort vast afgeschermd zijn?
Sowieso Sarah Rebecca naar het Mommy topic pls. Echt alles aan haar Insta schreeuwt hallo ik ben moeder
Oh ja, dat is natuurlijk bij iedereen anders idd. Kerst is bij mij ook niet altijd vanzelfsprekend met familie. En niet lang daarvoor ben ik jarig. Het is dus zo’n maand waarin ik het altijd echt actief voor mezelf moet regelen, anders is de kans groot dat ik niks heb. Dus ben altijd weer blij als die dagen erop zitten.
Hmm dat er niets mis is met sekswerk/het ook gewoon een baan is, staat toch los van het volgen/liken/bezoeken van zo iemand…
I mean als mijn vriend een prostituee bezoekt denk ik toch niet van oh ja maar dat is ook gewoon een baan🤣
Ja maar dat is toch iets heel anders als jouw (ik neem aan) monogame partner een sekswerker bezoekt dan iemand die niet aan iemand gebonden is?
Dat is wéér een heel andere discussie!
Nouja ondanks dat sekswerk ook gewoon werk is zou ik het gênant vinden om om te zien dat een broer/collega/zakenrelatie dit soort posts liket. Zo ontzettend raar is dat toch niet?
Mweh, kan iemand met twitter die man niet gewoon even een berichtje sturen dat zijn likes zichtbaar zijn? Het kan dat hij het allang weet (en in dat geval: beetje grensoverschrijdend om als publiek persoon seksuele foto’s te gaan liken die op andermans tijdlijn tevoorschijn kunnen komen), maar misschien is het gewoon een foutje en zou een heads up vast gewaardeerd worden. In dit topic worden wel gênantere en gevoeligere dingen besproken dan hitsige likes op sociale media, maar dit voelt wel een beetje raar.
Haha waarom zou je dat doen
Hij liked die dingen toch niet zomaar
Ja misschien heel naïef hoor, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat bewust doet op een openbaar profiel. Sexy tweets oké, maar met foto’s van genitaliën erbij‽ Ik ken die hele vent verder niet dus geen idee of het bij zijn personal brand past.
Waarom melden aan hem? Hij zal het echt wel weten.
Tenminste, ik denk dat iedereen die actief is op Twitter weet hoe de topnavigatie er uitziet. Het zit ook niet verstopt ofzo, de button ‘vind ik leuks’ staat gewoon op ieders Twitter-account vol in beeld: naast ‘tweets’, ‘media’ en dan de likes.
CliMAX
Als je een beetje terug scrolt in zijn likes dan zie je dat hij het ook gewoon deed toen hij een relatie had. Maar wel wat minder.
Iemand die manager is van meerdere influencers die hun geld verdienen op social media zal dit toch wel weten?
Ja sorry geen idee, bij instagram veranderen dit soort dingen om de haverklap dus ik achtte het aannemelijk dat dit bij twitter ook wel het geval kon zijn, heb er verder totaal geen ervaring mee. Ik zou zelf ook wel benieuwd zijn naar wat hij zou antwoorden als iemand hem een persoonlijk berichtje stuurde over zijn likes!