Als je geen vrienden ben kan hij het wel lezen. Dan kom je bij berichtenverzoeken en daar krijg je geen ‘gezien’ bij. Alleen als die persoon je berichtverzoek accepteert.
Ik kwam gister Kaj van der Ree tegen op een datingapp. Ik zat echt een minuut te staren waar ik hem van kende. Wel bizar hoe hij echt van de aardbodem verdwenen lijkt na dat incident met minderjarige meisjes. Hij was destijds best groot op YouTube toch? En deed ook meerdere programma’s
Als je de internet black belt hebt niet. Maar mijn broertje heeft mijn vader er eens subtiel op moeten wijzen dat de dingen die hij likete op Facebook ook zichtbaar waren voor zijn Facebookvrienden.
Mijn vader had duidelijk geen black belt, zullen we maar zeggen.
Een personage in Emily in Paris gebruikt een telefoonhoesje van Atelje (van Yara Michels), tof voor haar wel!
Voor mij ging hij ook gelijk naar links. Vond het ook wel opvallend dat hij niks van werk of persoonlijks had staan. Zo kan je nog een beetje laten zien dat je nu ‘oke’ bent. En ik was er wel nieuwsgierig naar zijn leven nu haha
Die paard tussen je benen jongen?
Neejoh die post elke dag nog allerlei shit op z’n eigen account. Die heeft schijt
Maar hij is toch niet ‘geen influencer’. Heb hem zo vaak in video’s van o.a. Mascha en Marije voorbij zien komen. Je doet het nu net klinken alsof hij totaal buiten de spotlight wil blijven, maar die indruk krijg ik niet. Als je een Mukbang met Mascha opneemt ben je i.m.o. een influencer.
Hmm, oke. Vind het nog steeds een beetje flauw. De tweets van Sanne mochten hier ook niet meer gedeeld en besproken worden, ook al stond haar Twitter op openbaar. Snap niet waarom dit wel mag, maar goed, meningen verschillen.
De tweets van Sanne van een paar jaar geleden waren toch niet te vergelijken met de likes die Max uitdeelt.
Hilarisch trouwens dat hij het allemaal verwijderd heeft. Zonder ergens er iets over te zeggen om er grappig over te doen toch? Zou wel wat voor hem zijn om zijn eer hoog te houden zeg maar.
Even reminder heel veel tinder accounts zijn nep, zo’n blauw vinkje is helaas niet meer garantie dat wen persoon echt is
Nou ja we hebben toch weer allemaal even wat spanning en sensatie gehad, hè.
het leven is echt dieptriest eigenlijk he
Hoe kan dit dan? Je moet je account direct toch verifiëren met een foto van je hoofd op dat moment voordat je een vinkje krijgt? Sorry heel domme vraag misschien hoor
Dat doe je met je eigen foto’s. Eens het is goedgekeurd kan je je profielfoto aanpassen naar wie je wil.
Oh.mijn.god! Daar heb ik dus echt nog nooit bij stilgestaan dat dat überhaupt kan! Wat naïef van me hahaha. Nou blij dat ik dit nu weet wel, vond dat vinkje toch altijd wel wat extra geruststelling geven dat het niet om een Catfish gaat ofzo.
Ik kom net tot de ontdekking dat Bonnie al een tijd niets online heeft gezet op YT en ik het totaal niet gemist heb? Misschien omdat ik een beetje Bonnie’s gezeur om niets beu ben geworden tijdens haar vlogmas?
Volgens mij was ze toe aan vakantie ofzo
Ik blijkbaar ook wat haar vlogs betreft