nouja hoe dan ook heel verdrietig voor jou dus hier nog een nutteloze emoji
@Poopiesjaakie Ik denk wel dat alleen wat ‘jankvlogs’ om het zo oneerbiedig te zeggen te uploaden niemand helpt. Alwin had het wel heel goed uitgedacht toentertijd, er zat echt een doorlopend thema in. Dan merk je toch dat hji een filmachtergrond heeft.
Overigens heel sneu voor Bonnie, en goed dat ze hulp heeft gezocht.
Dacht even dat dit Monica was, ze hebben echt allemaal hetzelfde hoofd inmiddels.
Uuugh stel dat dit waar is, waarom denken mensen dat dit oké is voordat de ouders een aankondiging hebben kunnen doen
Ik helemaal niet dat ze “mama” letterlijk bedoelt. Maar gewoon als slang voor “vrouw, chick” whatever zoals mamacita.
Ik denk dat ze t eerder bedoelt als mami wat zoiets is als babe. En dat we niet over zulke dingen moeten speculeren.
Dit!! Al die vrouwen beginnen steeds meer op elkaar te lijken met de ‘bronde’ haarlook, dikke lippen, tanned, grote borsten en toned. Komt dit door Kim K? Kan iemand mij dit uitleggen? e
Nou haha! Ik weet niet of zij elkaar uberhaupt kennen (behalve van insta), maar het lijkt me sowieso niet dat 1) Anna N weet of Negin zwanger is ja of nee en dan 2) zoo dom zou zijn dat zomaar in de comments te zetten
Oh haha ik ging er vanuit dat ze elkaar persoonlijk kennen inderdaad, oeps!
Lekker voor je, Mo.
Ik begrijp alleen niet waarom je dit zou delen, tenzij je gezeik erover wil
En wel verrast zijn over je kraaienpoten in je vlog
Daar is botox toch voor
True, de circle of life voor influencers.
Zie het bij meerdere influencers inderdaad dat ze toch behandelingen ondergaan of oproepen voor kappers etc. Hoe dan?!
Lol de huismuts raadt even casual een kledingwinkel in Kaapstad aan: “mocht je binnenkort in Kaapstad zijn, ga even langs bij”
Alsof het een dagje Amsterdam is
Ja dat is het meer denk ik. Denk dat de meeste mensen het wel zouden willen nu. Vind het alleen heel raar om zo openbaar te vragen naar kappers terwijl alles gewoon dicht is hahah maarja influencers zijn een uitzondering denken ze zelf volgens mij.
Er zijn best veel adresjes die open zijn, wordt via Facebook veel gedeeld bijv (via DM)