Morgen komt er weer een nieuwe Bonnie geloof ik. Of volgende week pas?
Vanaf de 17e begreep ik. Ze is wel deze week weer begonnen met vloggen dacht ik me te herinneren.
Late reactie maar ik moest echt even hardop lachen om deze keurige volwassen bewoording in contrast met de inhoud.
Tsja het is toch zo? Kunnen we hier wel zo verontwaardigd reageren alsof iedereen zich altijd braaf aan alle regels houdt, maar dat is in de praktijk gewoon niet zo. Zeker als er niet gehandhaafd wordt.
Je hebt het wel over jezelf he, je hoeft niet âweâ te zeggen.
Alsof er nul verschil is tussen iniedergeval proberen je goed aan de regels te houden en doelbewust de regels te overtreden.
Maar je een beetje niet aan de regels houden is ook je niet aan de regels houden hĂš.
Ik organiseer geen illegale raves of bootfeestjes ofzo. Maar als ik bij mijn oma op bezoek ga en mijn neef en zijn vrouw komen toevallig onafgesproken ook aanwaaien, dan denk ik wel âofficieel gaan we nu tegen het advies inâ maar voel ik daarna geen behoefte om weg te gaan om toch wel aan de max. 2 bezoekers regel te voldoen.
Of als onze vriendengroep 2 mensen groter is dan 4 en ik toch wel heel veel zin heb om met zijn allen oud en nieuw te vieren.
Dus mijn initiële post ging er meer over dat ik me soms verwonder over het feit dat mensen die dus wel heel braaf alle adviezen (het zijn formeel geen wetten) volgen, en dat al zowat 2 jaar lang, zich ook nog eens heel druk maken over of anderen het wel doen. Respect voor het uithoudingsvermogen, maar dat lijkt me doodvermoeiend, omdat het grootste deel vd mensen volgens mij niet per se rave parties organiseert maar wel eens teveel bezoek ontvangt bijv.
Jaa dit merk ik ook heel erg, maar ik vind er ook nog een verschil tussen zitten of je met een groepje van 6 afspreekt met oud en nieuw, zo van âvooruit dan maanâ, of ieder weekend met 30 man inclusief knuffelen/blijven slapen/alles op instagram zetten.
Misschien erger ik me aan dat laatste nog het meeste, je hebt van die mensen die ieder weekend posten dat ze met mensen afspreken en op feestjes zijn met iedere getagd en knuffelend etc, alsof er niks aan de hand is. Dan denk ik zelf weten maar have a litte shame in your game.
Hahaha ja ik heb hier ook zo om moeten lachen. Love Alice
Tuurlijk is een beetje niet aan de regels houden ook je niet aan de regels houden. Maar laten we niet gaan doen alsof deze discussie begon omdat oma per ongeluk drie kleinkinderen ipv twee ontvangt. De start hiervan was een oud-en nieuw feestje en een vrij trotse âde regels dagen mij uit om de grenzen over te gaanâ. Ik moet de eerste persoon die zich echt druk maakt om die ene keer een persoon teveel bij een ander echt nog tegenkomen.
Op de insta van Monica staat een Gucci trui die op Vinted komt. Maar die hals: daar zitten toch gaten in? Of hoort dat zo en ben ik een mode kneus?
Vroeg ik mij ook al af ja
Goed gevonden, wat bizar! Toch een mode kneus dusâŠ
Alice verdient echt zoveel meer abonnees
Queeee??? Bizar
Bonnie deelt via haar âpetje afâ pagina dat het mentaal niet goed met haar gaat, zo sneu! En dat ze haar uploadschema gaat loslaten en alleen af en toe een video gaat plaatsen. Ze gaat het morgen op haar instagram zetten.
Ahh vervelend voor haar, hopelijk gaat het beter met dr als de druk van ik moet leuke videos maken wegvalt.
Heer-lak. Meteen weer zin om alle seizoenen achter elkaar te kijken.