Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Hoe kan je denken dat dit oké is om te zeggen? Zeg je dat ook tegen haar als je haar tegenkomt? Denk het niet he. Dit is gewoon een openbaar forum, dus de kans dat ze dit leest is vrij groot.

Ik snap niet dat als je er zo vaak over aangesproken bent, je niet eens bij jezelf nagaat; hmm misschien is die kritiek wel terecht en moet ik daarmee iets doen. Dat JIJ niet vindt dat je pest, wil niet zeggen dat dat niet zo is.

27 likes

Lekker doorgaan meit :thumbsup:

6 likes

Oh nee dan is het goed. Vergeven en vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Ach wat leuk! Lees dat het ook moeizaam ging. Is die post met de mama comment van Anna nou verwijderd?

4 likes

No idea of dit werkt maar ik word altijd een beetje ongemakkelijk van dit soort filmpjes haha

Voelt gewoon te privé maar helemaal leuk dat zij zo blij zijn

8 likes

Haha de branding is ook echt compleet van de pot gerukt.

• Sophia Mae klinkt als een of andere Southern Belle uit de tijd dat slavernij nog ingeburgerd was
  • Aphrodite geeft dan weer hypersensuele vibes (niet te matchen met een ietsje-puriteinse Southern Belle)
  • de twee verschillende fonts passen voor geen meter bij elkaar
  • de plaatsing doet denken dat Aphrodite de merknaam is ipv Sophia Mae
  • en dan komen er nog de Japandi-vibes van de visuals erbij

Zo hè dat lucht op.

48 likes

image
En het kromme engels :sweat_smile:

29 likes

Maar ook de producten, eerst die kaars en dan die dagcrème. All over the place.

16 likes

Omg!! Die meid heeft een fucking merkstrategist én een copywriter nodig.

11 likes

Ik snap ook niet dat ze die producten niet onder haar eigen naam gaat verkopen? Dat verkoopt toch veel beter

6 likes

Monica Geuze is niet goed voor de aesthetics, dat weet je toch ook wel 🥲

4 likes

Dan doet ze toch Meauniceau Geauzeau

65 likes

Ik vond imtheknees altijd heel leuk (die van oma miep) maar ze heeft nu een nieuwe tiktok met allemaal taggs als the voice, Marco Borsato. En het gaat over brillen.
Echt misplaatst.

3 likes

Ben gaan kijken en heb er op gereageerd. Ben benieuwd wanneer de zoomers me gaan aanvallen.

7 likes

Heeft ze je reactie al verwijderd? Want ik zie alleen positieve dingen en die van jou niet?

7 likes

Jaa hahaha omg.

Heb haar nog een x gevraagd waarom ze mn comment had verwijderd en die verwijderd ze ook.
Is goed meid. Ga jij maar lekker likes en views vissen met tags over een me2 schandaal. Je tiktoks zijn btw kapot cringe.

25 likes

^unfollow - als ik haar überhaupt nog volg, zag deze niet in m’n nieuwe video’s.
*ja dus (YT) maar idd niet in feed. Daag. Hoe kun je zo zijn, echt.

6 likes

Het zijn niet enkel de tags maar ook een geluidsfragment van de BOOS-aflevering van gister

Echt sneu als je zo aan views moet komen

10 likes

Mijn reactie is ook weg. Alles de eerste waarom staat er nog. Heb weer gereageerd :joy:

7 likes

Die tube van monica vind ik echt hierop lijken:

12 likes