Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Waarom maakt hij hier een hele post over. Likes krijgen voor iemand anders leed bah bah

15 likes

Die “:eyes:” en “ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig”
Kut Alwin
Maar de post is weg geloof ik?

9 likes

Heeft ‘ie de post verwijderd of staat dit niet op Instagram?

4 likes

Hij heeft m verwijderd. Zal wel veel kritiek op gekomen zijn.
Die kerel is wel on a roll met de plank finaal misslaan elke keer. Zo onsympathiek.

6 likes

Gelukkig is gezondheid subjectief, áls je maar geniet (met je maten)!

Oke ik stop met Allie, sorry hahha :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Ik ga stuk :joy:

5 likes

Wat een dom gelul

:heart::speak_no_evil:

10 likes

Haha Alwin is echt niet het meest heldere licht. Wat simpel die gast

9 likes

Hij gebruikt wel veel woorden om niks te zeggen. Ook een talent

5 likes

Hij heeft dyslexie. Noem je hem nu simpel omdat hij taalfouten maakt?

6 likes

Ik vind dit wel lullig aangezien hij dyslexie heeft @Poopiesjaakie

4 likes

Het is vooral lullig dat hij zijn maten amper nog ziet sinds hij een vriendin heeft/wappie is…

5 likes

Nee omdat hij zoveel onzin lult

15 likes

Ik zit te kijken maar die knul heeft helemaal geen stories.
Posten jullie nou oude screens of wat

5 likes

Mensen uitlachen om spelfouten vind ik sowieso wel een beetje treurig. Dyslexie of niet

7 likes

Nee dit gaat niet om taalfouten maar om de onzin die hij verkoopt. En dan heb ik het om de chips icm de boos aflevering en dat gezondheid maar subjectief is. Maar als dit is veroorzaakt door zijn dyslexie dan zit ik er naast natuurlijk.

Edit: ik zie nu de woordgrap over mate(n), dat vind ik inderdaad vrij kinderachtig icm zijn dyslexie. Ik doelde niet daarop, maar op de inhoud van zijn laatste berichten. Hij heeft zijn story ook weer verwijderd, denk wegens kritiek. Ik vond zijn reactie op de BOOS aflevering als entertainment met chips erbij gewoon te ver gaan. Ik snapte de link met dyslexie al niet omdat ik daar overheen heb gelezen.

12 likes

Exact, en ik snap ook wel dat hij mate bedoelt ipv maten. Alleen is de spelfout wel mooi aangezien hij niet echt lekker met zijn vrienden/maten om gaat.

Het ene bericht heeft ie trouwens verwijderd en de andere is van zijn ‘eet pagina’

6 likes

Dat ultieme machtsgevoel wanneer soypeor afhankelijk is van jouw screens

8 likes

@Poopiesjaakie ik weet dat je hier al eindeloos op bent aangesproken maar ik vind jou echt een enorm negatieve toevoeging. Ik vind jouw bijdrages echt vaak balanceren op het randje van pesten (en er soms gewoon kei hard overheen gaan). Het gaat me nu niet zo zeer om de post van Alwin (heb daar ook mijn twijfels over inhoudelijk, maar hem pakken op zijn Nederlands vind ik zo laag), maar ik zie je net zo doen over Sarah en Bonnie. Kritiek leveren mag, maar de manier waarop jij over mensen schrijft vind ik echt van het level mean girl. Alsof deze mensen je ooit iets hebben aangedaan, of dat je op de middelbare school bent blijven hangen waar deze mensen niet bij ‘de populaire’ hoorden.

19 likes

Ik ben hier inderdaad al over aangesproken en vind zelf niet dat ik pest. Dat ik Sarah een jenkerige muts vind of Allie een sensatiezoeker vind ik, zelf tenminste, niet te ver gaan.

Maar please laten we hier niet wéér over beginnen (of in dm, dat kan wel als je/jullie echt willen). Of rapporteer het bij een moderator.

3 likes