Zul je zien dat hij straks een juice kanaal begint.
“Jaa dr is iets aan de hand wat weet ik niet maar ik voel het wel”
Dit komt zeker door z’n dyslexie
Ik voel het aan m’n water.
Met zijn handje erbij
Ik heb die video nu even opgezocht en dat 1e stuk over hoe hij over vriendschappen praat is…bijzonder. Het gaat bij hem echt allemaal alleen om hemzelf. ZIJN gevoelens en ZIJN angsten en Alwin, Alwin, Alwin.
Ik stel voor dat we voortaan altijd zeggen waar water is, is vuur.
Net als shit hits the fence.
Voel je vrij om je te laten inspireren tot wat artwork.
Iemand de vlog van Josh gezien? Ze heeft een bedrijf ingehuurd om haar pantries in te richten en ze gaan ook een night nanny inhuren. Wist niet eens dat zoiets bestond. Ok, night nanny kan ik nog inkomen maar organize my pantry…mind is blown. To be fair, blijkbaar richten ze ook haar kledingkast opnieuw in.
Dat haar leven zó anders is als dat van mij, maakt dat ik de vlogs graag kijk🤭
Toevallig volg ik zo’n organizer van pantry’s op insta. Laatst deed ze een q&a en toen zei ze dat ze echt voor al maanden vol zit. Overigens de before en afters zijn wel waanzinnig. Ik zie ook alleen maar hele dure huizen voorbij komen haha.
Ik vind dit soort accounts heerlijk om te volgen haha, hoe heet ze?
Marketingvrouw deelde laatst een reels over een night nanny, was helemaal gefascineerd toen ik t zag. Nanny komt dan rond 19 ofzo en de moeder kan gewoon chillen. Lijkt me heerlijk als je kinderen hebt en t geld daarvoor haha
Las dat de bandleider Jeroen Rietman schuld heeft bekend en daardoor ook is gestopt bij TVOH.
Ook wordt Ali B genoemd.
Ben in ieder geval benieuwd naar de aflevering.
Ik heb dyslexie en ik moet altijd lachen om dit soort stomme fouten. Las ook een keer satan saus ipv saté saus. Of laatst halal ipv haal
Soms is een beetje zelfspot nodig, Alwin
Euh bedankt
Pret a pantry maar dan aan elkaar! Ze deed laatst nog het huis van de moeder van Max Verstappen.
Dat is voor het plebs
Lijkt me heerlijk om alleen maar kasten heel goed in te richten. Kan me echt wel voorstellen dat het super fijn is als alles mooi op z’n plek ligt.
Vind het wel verfrissend dat Josh gewoon vertelt welke hulp ze inhuurt. In plaats van doen op ze zelf alles weet te doen! Ondanks de luxe maakt haar dat ook wel relatable.
Jup vind ik ook
Kan ook deels spon zijn. Ze is ook een goede zakenvrouw.
Al zou ze het sowieso vermeld hebben, maar omdat ze de firma expliciet vernoemde denk ik wel aan spon.