Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Kan iemand met een Twitter account dit ff naar How can I make this about myself sturen

41 likes

He??? Hoe komt ze hier nou opeens bij joh. Ik snap er geen zak van :persevere:

4 likes

Oh ik mag nu niet meer reageren haha wauw

1 like

En dat de brilsponsor ook even meedoet?

4 likes

Oh ik ben geblokt… nee oke is goed. Cancelled

8 likes

Ontvolgd op insta :wave:

7 likes

die ā€˜hopelijk komt er nog eens een voorbij waar je je wel fijn bij voelt’ :cry:

1 like

je vergeet de :heart:

9 likes

Op insta is het bericht weg.
En op tiktok de reacties.

7 likes

Hopelijk die video straks ook. Oh je had t over de video haha.

5 likes

Ik zie de reacties nog, heb zelf net ook een reactie achtergelaten in het kader van wtf

5 likes

Zal ze nog gaan reflecteren? Ofc niet…

5 likes

Kruisje zit rechtsboven!!

5 likes

Op zowel haar TikTok als insta is ie nu weg geloof ik. Had dit niet van Denise verwacht joh!

En Jamie (A)Li plaatst vrolijk kortingscodes en zegt helemaal niksssss over The Voice.

4 likes

Ik zag het :face_with_raised_eyebrow:. Enerzijds is zij geen spokesperson van de voice, anderzijds vreemde timing die kortingscodes.

2 likes

Ik heb op die ā€œsoundā€ geklikt die Denise heeft gebruikt en ik zie dat er zo een 80 video’s mee opgenomen zijn. Denk dat ze dat bedoelt met de ā€œtrendā€. Neemt niet weg dat het heel erg misplaatst is en vind het heel erg dat dit voor deze doeleinde wordt gebruikt.

4 likes

Jamie Li gaat niks posten hoor, die is team Ali. Zijn wel meer influencers die er geen aandacht aan besteden en vrolijk doorgaan met oppervlakkige stories. Vind dat toch jammer, dan heb je zo’n groot platform, spreek je dan ook uit…

16 likes

Irrelevant aan het onderwerp, maar Denise had toch haar kanaalnaam veranderd? Heeft ze de naam nou weer terugveranderd?

5 likes

Jep.

4 likes

Waarom?

3 likes