Ik weet niet wat ik lees
Dit post een oud collega van mij ook. Hoezo zijn die mensen er zo obsessief mee bezig ook? Als Corona ooit âweggaatâ vallen ze in een zwart gat denk ik.
terwijl ze zelf ook onderdeel van de media is, dus hoe ziet ze dat eigenlijk? Zijn ze alleen haar even vergeten in te lichten over de MEDIA CONTROL
Gaat alles goed met die meid?
Echt minimaal geduld voor dit soort leeghoofden.
Edith op youtube ( een tijd terug dan toen ik nog keek)
âJaa ik doe even braaf mn mondkapje op. Lastig he de regels mja het is voor het besteâ
Edith op twitter:
âMark rutte heet eigenlijk satan en als je niet uitkijkt vreet hij je op!!â
Ja hoe snel zoveel mensen opeens van rationeel naar complete idioten zijn geswitched, hoe beinvloedbaar kun je zijn? En dan noemen ze âonsâ schapen.
Style has no size= Stel seizoen yash
toeval?
Style has no verstand
Die wappies nemen dit soort posts en complottheorieën ook allemaal van elkaar over, tot zover het #zelfnadenken schijnbaar
Ik dacht even dat jij ook een anagram had gemaakt die ook nog eens veel beter was dan de mijne, waar ik bijna een half uur aan heb gewerkt (zou willen dat dit een grap was)
Houd je tenminste van de straat
Van twitter. Dat is moeilijker (en belangrijker) deze dagen
Officiëel heet die Griekse letter omikron ipv omicron. sad trumpet noise voor alle wordfeutende wappies
Resley van Nienke Plas is vaak zo ongelofelijk rude tegen haar, ik kan t soms niet aanzien. Het zijn vaak âkleineâ dingetjes maar het begint me echt op te vallen. Hij krijgt altijd zijn zin, als hij iets wil dan gebeurt het. Staat ze te koken, komt ie thuis met zân zoon en een zak patat, zegt ie: Ok nou, wij gaan in bed eten, doei! En dan zit zij in dâr eentje beneden te eten. Komt ze later naar boven een beetje met ze babbelen zegt ie: âUh ja maar we zijn voetbal aan het kijken heâ zo van bek houden en wegwezen.
En ze zegt ook in die video van âJa hij is niet mijn leider, maar mijn coach hij zorgt ervoor dat ik doe wat er moet gebeurenâ.
Het valt me steeds meer op.
Ja ik heb een vriendin met wie ik altijd prima kon levelen (sorry voor dit woord) en ook echt uit het niets naar âHier is mijn koelkast vol met brocolli en courgettes, ik regel mijn eigen immuunsysteem welâ, zweverige online coaches, en ijsbaden is gegaan.
En ze is ook totaal onbereikbaar nu, als in gezellig afspreken en lullen over niks is er niet meer bij. Vind het zo jammer, maar ik wil ook niet diegene zijn die dan al haar huidige ideeen de grond in wil trappen.
Maar uiteindelijk sterft een vriendschap wel op zoân manier, en niet omdat we ruzie hebben over wel of niet vaccineren of iets dergelijks maar puur omdat ze zo doorgedraaid is in ALLES eromheen.
âhij zorgt ervoor dat ik doe wat moet gebeurenâ? Wat bedoelt ze daarmee, ik zie nu voor me dat zij de vloer staat te schrobben met een dweil en hij haar aanmoedigt dat ze t heel goed doet
Heel veel meuk.
Life style lijn van Monica: Sophia Mae, ben heel benieuwd wel wat ze precies bedoelt met life style
Hij is haar manager (je man is je manager, is al een keuze maar whatever floats your boat) dus ik nam aan dat ze het had over haar sturen in haar carriere, maar ze begon vervolgens over een volle wasmand die in de kamer stond te ranten.