Het andere YouTubers/bloggers topic #19

O neee Bram en Matijn zijn echt uit elkaar. Ik vind het zo verdrietig voor ze! Het leek me zo’n lekker droog stel samen. Ook heftig voor die kinderen.
(Insta Matijn)

11 likes

Ik vind het heel sneu maar moest ff lachen om hoe droog zijn bericht is.

7 likes

Ik vond een oude basisschool foto uit 1988 van ze. Denk dat ze een jaar of 40 zijn.

11 likes

Ah, basisschoolfoto’s opzoeken van onbekenden. That’s normal :slight_smile:

30 likes

Ben het opzich met je eens dat het ver gaat, maar aan de andere kant worden ze hier ook al een paar dagen compleet afgemaakt om hoe ze eruit zien en zich gedragen dus waarom gaat DIT nu weer te ver?
Het is hier soms echt een beetje wachten tot iemand iets post wat “we” te ver vinden gaan en daar met een vinger naar wijzen.

8 likes

Sorry, maar iemands privé leven online zo ver doorzoeken tot je basisschool foto’s tegenkomt gaat echt wel ver hoor.

8 likes

Wie zegt dat het heel lang gezocht is? Misschien staat deze foto wel in een artikel over hun oid (ik heb geeeen idee, maar er worden hier wel snel conclusies getrokken)

5 likes

Nou laat ik het zo zeggen. Als er bijv een app groep js met meiden die me niet mogen (alle ff appgroepen wss) en ze posten er iets wat ik op insta heb gezegd en roddelen daar over prima lekker doen. Maar als ze helemaal gaan uitpluizen waar ik woon, waar ik op school heb gezeten , en allemaal dat soort dingen. Ja dat vind ik facking creepy.

11 likes

Ik zocht op leeftijd en toen kwam die foto gelijk op pagina 1. Heb niet hoeven zoeken. Leeftijd van ze was ook al een veelgebruikte term. Die aangeklikt en die foto stond er gewoon.

3 likes

Precies. Ik hoefde helemaal niet te zoeken hiervoor.

5 likes

Ik heb niks uitgeplozen. Jeetje zeg! Wordt gelijk van alles beschuldigd :flushed:

10 likes

Je kunt meerdere mensen taggen in een bericht.

Plus ik reageerde in t algemeen.

2 likes

Ik ben er ook een beetje van de wap door! Was zo een lief stel en al eeuwen samen :disappointed: Denk dat het ook voor hen heel lastig is geweest, omdat de kinderen natuurlijk ook alles weer meekrijgen.

1 like

Vita plaatste vandaag weer een story dat hun kantoor te huur is. Esmee noëlle zou dat kantoor toch overnemen?
Nvm, zie nu bij Esmee dat het niet kon doorgaan i.v.m. persoonlijke omstandigheden (niet bij haar).

2 likes

Zijn er appgroepen? Zoals bots op insta? Of wat zijn dat voor appgroepen? Is dat leuk?

2 likes

Ja en ja

2 likes

Gewoon groepjes die zijn ontstaan met mensen met een gedeelde interesse, of uit een bepaalde woonplaats/regio! Op egf waren er wel topics voor het starten van appgroepen.

3 likes

Een soort parallel universum van dit forum

14 likes

Ja een soort droom telefoon

5 likes

Wat een kille, sfeerloze bedoeling

28 likes