Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Alleen met zoveel oefenen zou ik denken dat het er juist weer beter uit zou zien dan dit. Zou het bewust zijn? Een soort stijltje ofzo? Ik kan er ook echt niet bij.

2 likes

Dit soort vrouwen zie je ook echt overal ineens. Geeft me echt error, vrouwen van 35 - 55 die lopen in kleding die ook 15 jarigen dragen. Zo’n panterflared broek met duizenden gouden oorringetjes en curtain bangs met een uitgedroogde pluizige paardenstaart

20 likes

Wat zijn dit voor een mensen. Weet ook niet echt precies waarom ik t zo gek vind. Ze bewegen een beetje raar maar dat doen zoveel mensen. Echt een soort van creepy.

8 likes

Een van de twee (esme) zit op LinkedIn. Ze ging in 1996 naar het vwo. Dan moet ze ongeveer van 1984 zijn.

7 likes

Wow dat huis van Sarah Puttemans, en dan hebben zij er nog eentje aan zee, prachtig wel! Alleen het ‘er-ligt-hier-enkel-make-up-van-mijn-mama’ drama in haar nieuwe vlog… Is dat nu zo een ramp?

4 likes

Maar ik wil ook een looney toons trui dragen :pleading_face:

3 likes

Jawel ik zag net een filmpje waarbij ze vroegen of we outfit inspiration nodig hadden want they got us koffurt

4 likes

Heb alleen een bugs bunny muts, maar geen trui :sob:

Die vijftienjarigen mogen aan de Bumba en paw patrol

Onze cultuur is echt zo ageist :sob:
Met 35 ben je oud en mag je geen trendy kleren meer aan, echt janken.

50 likes

Nou ja ik doe ook liever niet mn moeders make-up op, maar ze maakt toch geen drama, ze kocht gewoon een mascara :stuck_out_tongue:

2 likes

Neeeee dat zeg ik niet!!! :cry: ik voel me altijd zon aardappel naast al die veel te hippe tieners

6 likes

Valt me op dat veel Vlaamse vloggers echt in gigahuizen wonen. Sarah Puttemans sowieso, maar ook Celine van Nicefamily, Pauline van Lifestylespot, Talisaloup,…

2 likes

Celine was nu een weekendje naar zee in een vakantiewoning, helemaal in boho stijl, 1200€ voor 1 nacht :flushed: (wellicht volledig spon aan het aantal posts te zien)

3 likes

Geen idee waar P.auline woont qua regio, maar toen Celine destijds haar woning kocht, was Limburg nog echt betaalbare regio + oudere woningen zijn sowieso ruimer dan de woningen die nu gebouwd worden. Maar alsnog inderdaad grote huizen.

Edit: huis van Pauline is ook zeer groot, maar hebben ze ook al veel opknapwerk aan gehad en wordt vb nog verwarmd op mazout. Dus grootte zegt niet alles qua comfort en hedendaagse normen enz.
Hier in België was het lange tijd nog redelijk betaalbaar om opknapwoningen buiten de steden/buiten de groene rand rond de steden te kopen.

8 likes

Volgens mij woont Pauline in de buurt van Keerbergen dus best wel een dure buurt. Maar good for them. Viel me gewoon op dat ze allemaal in zo’n giga huis wonen.

2 likes

Talisa woont echt niet in een giga villa hoor, leuk huis maar ook niet superfancy. Het is wel zo dat in Belgisch Limburg de prijzen nog vrij ‘laag’ liggen in verhouding tot de rest in Vlaanderen en zeker Nederland.

2 likes

Ik woon in Belgisch Limburg en hier heb je dus een vrij groot huis voor het budget dat je elders aan een klein huis moet geven. Dat van Talisa valt inderdaad goed mee, dat van Celine is al iets duurder maar zeker en vast niet onbetaalbaar. Dat van Sarah Puttemans is wél next level :rofl: daarvoor moet je hier zelfs miljonair zijn

8 likes

Ik ben op dit moment allemaal filmpjes aan het kijken van ene Peter Santenello o.a. een reeks over the Amish en Orthodoxe joden. Best een aanrader als je ook gek bent op religieuze en cult-achtige zaken die eigenlijk ver-van-je-bed-shows zijn. En wel tof om te zien dat ze zonne-energie tegenwoordig gebruiken.

24 likes

Ik ga deze kijken. Maar ik verwacht pizza sushi en hamburgers want volgens mij eet zico nooit wat anders. Maar miss word ik verrast

6 likes

Ja klopt! Vind haar vlogs wel leuk trouwens. Zo ver van mijn bed haha, met duizend designer dingen.

3 likes