Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Good for you, blij dat niet de hele wereld als jij denkt.

Ik zal mijn standpunt nognaals herhalen: haar lijf, haar keuze. Dus nee dat hoef jij niet te judgen, want het is simpelweg niet jouw lichaam.

6 likes

Een kind kiest er niet voor om op internet te staan. Lotte kiest er toch zelf voor om deze foto te delen met de wereld

7 likes

Moet gelijk denken aan de forummer die een foto van dr konijn stuurde naar de apotheek ipv medicatierecept

55 likes

Lol, alles hier bestaat toch uit meningen over alles en iedereen? :woozy_face:

6 likes

hahaha ja ik ook!

En zat ook te denken dat als ik nu een foto van mn avondeten zou appen naar de hypotheekadviseur wat z’n reactie dan zou zijn

en was een konijn btw!

6 likes

Klopt, daarom is mijn punt ook dat je zo’n keuze weloverwogen moet maken. Als je dat ook doet: prima toch?

4 likes

Ohh ja

6 likes

en al zou ze dat doen he!!!

5 likes

Dan zou ik alleen zeggen misschien is insta niet t juiste platform daarvoor. Go get your coins babe

8 likes

Ik snap niet zo goed waarom er zo gejudged wordt over iets wat niet jouw lichaam is. Ik vind dat Lotte er goed uit ziet en blijkbaar zit ze zo goed in haar vel dat ze dat graag aan de buitenwereld wilt laten zien. En ik zou willen dat ik die kracht had om dat ook te doen! Ik snap niet dat er nog zo’n taboe ligt over vrouwen in ondergoed, terwijl het bij mannen genormaliseerd wordt. En sowieso, het is haar lichaam right? Het is prima dat vele van jullie dit niet willen, maar zolang zij blij is met deze keuze snap ik de reacties hier niet echt. Ze ziet er prachtig uit!

15 likes

Als ik zo’n lichaam had en mij zo voelde zal ik 24/7 foto’s maken desnoods ondersteboven op die stoel.

18 likes

Dit kan zomaar eens de nieuwe “Bonnie bewaard halve kaassouffles” worden :joy:

5 likes

Gelukkig niet van haar poes

7 likes

Dit snap ik niet, wat bedoel je met als ik zo een lichaam had? Moet je haar soort lichaam hebben om foto’s in ondergoed te posten?

9 likes

Ik denk niet per se dat er hier gejudged wordt. Veel mensen kennen haar als een vrij burgerlijk meisje die preuts en verlegen overkwam en zich niet echt sexy kleedde en als je dan zo een foto ziet dan is het niet heel raar vind ik dat mensen verbaasd reageren omdat ze zich nooit op het internet projecteerde.

6 likes

Fixed that

5 likes

Bonnie die een dag voor haar feestje alle borden en bestek al op tafel dekt “want anders zoveel moeite” (ik denk aan Sjakie en Poppy die daar 100x langs/op gaan lopen en liggen tot morgen :nauseated_face:….)

14 likes

Ik heb haar nooit echt gezien als een preuts en verlegen meisje, ik denk alleen wel dat ze nu lekkerder in haar vel zit en dat graag wil uiten, ze is een onafhankelijke vrouw die vrij is in haar keuzes en mag doen en laten wat zij wilt.

5 likes

Bedankt moraalridder! Ik zei: ‘‘Veel mensen kennen haar als een vrij burgerlijk meisje die preuts en verlegen overkwam en zich niet echt sexy kleedde’’, dat is toch niet helemaal gelogen?

3 likes

Dat stukje van als ik haar lichaam had snap ik eigenlijk nog steeds niet.

3 likes