Ik ben er ook een beetje van de wap door! Was zo een lief stel en al eeuwen samen Denk dat het ook voor hen heel lastig is geweest, omdat de kinderen natuurlijk ook alles weer meekrijgen.
Vita plaatste vandaag weer een story dat hun kantoor te huur is. Esmee noëlle zou dat kantoor toch overnemen?
Nvm, zie nu bij Esmee dat het niet kon doorgaan i.v.m. persoonlijke omstandigheden (niet bij haar).
Zijn er appgroepen? Zoals bots op insta? Of wat zijn dat voor appgroepen? Is dat leuk?
Ja en ja
Gewoon groepjes die zijn ontstaan met mensen met een gedeelde interesse, of uit een bepaalde woonplaats/regio! Op egf waren er wel topics voor het starten van appgroepen.
Een soort parallel universum van dit forum
Ja een soort droom telefoon
Ja Kim K meets Josh V
Zo ziet een luxe tandarts of plastische chirurgie kliniek eruit in mijn verbeelding.
Lijkt op een diepgevroren boterham
- bedoening
Sorrynotsorry🤣
Maar deze sfeerloze bedoening was precies de bedoeling
CelineCharlotte en haar vriend gaan naar 3 (??) relatiecoaches. De agenda zit ermee “propvol”.
Wat. Een. Gedoe.
Zegt het niet genoeg over je relatie als je denkt 3 relatiecoaches nodig te hebben? Of het zegt wat over de kwaliteit van de coaches, misschien eens een echte systeem/relatietherapeut proberen
Naast het propvolle, lijkt het me juist super vermoeiend voor een relatie en niet echt bevorderend.
Is het al af?
Of gewoon uit elkaar gaan. Als je binnen een halfjaar drie relatiecoaches nodig hebt zit er echt wel iets niet goed
1 om jou gelijk te geven, 1 om hem gelijk te geven en nog eentje want de waarheid ligt altijd in het midden.
Dan heb je nog een 4e nodig om uiteindelijk de knoop door te hakken of je nou verder moet met je relatie of niet