Hahahaha jezus ik zou echt gaan huilen als ik dit voorgeschoteld krijg š„²
Die clownslegging maakt het helemaal afš
Flammkuchen zijn toch meestal best wel karig? De enige keer dat ik dit heb gegeten in Duitsland zaten er ook maar 2 ingrediƫnten op.
ja maar als die ingrediĆ«nten dan plakken wortel zijnā¦
Ja meestal alleen creme fraiche, spek en ui dacht ik. Moet zeggen dat in dat wel veel aantrekkelijker vind dan die plakjes wortel 
Inderdaad zeg! Plus meerdere soorten beleg en ik zie volgens mij ook nog twee sapjes staan!! Wat een onzin dat dit karig zou zijn. Ik schotel vriendinnen ook wel eens gewoon bruin brood met redelijk karige keuze in beleg voor hoor, dit van Bonnie zou ik eerder een speciale/uitgebreide lunch noemen!
404 squat not found
Ik zou toch voor een tulpenbol gaan als dit mān enige andere optie was.
Edit: wat is die gortdroge salade met weer die bleke wortel erin ook echt niet okƩ
Ik moet wel zeggen dat ik het een verademing vind op youtube dat er een stel is die niet altijd op elkaars lip zitten en hun eigen plan trekken. Ben echt benieuwd naar haar Barcelona avontuur
Didi Shanna heeft nog een hondje. Piertje. Echt een gemiste kans dat Peppie geen Moffel heet haha
Of dat Piertje geen Kokkie heet.
Staan ook broodjes dus de quiche is meer een hapje erbij lijkt me
Ik vind dat alleen leuk als mensen smaak hebben
Maar ik vind het wel weer grappig dat Bonnie het voor elkaar krijgt om bijna een half uur durende video te vullen met de aankoop van een nieuwe bank. Waar ze al in oktober vorig jaar mee is begonnen
Hier ook haha. En we zijn niet de enige. Bij Lotte zijn haar views echt verdubbeld nu!
Ik ging wel stuk om nick dat hij geen bruine bank wou want āDan zit ik al helemaal in zon diarree holā
Is ook een kunst om een hele vlog te vullen met ƩƩn aankoop, haha.
Haha ja en toen 'ie zei āeigenlijk willen we gewoon een leren witte hoekbankā
Zoān bank van dit account lol
Vind het wel zo aandoenlijk die bank-vlog! En toffe bank, past goed in hun huis! Wel een magneet voor haren en stof, daar zou ik persoonlijk gƩk van worden haha
Haha ja in dat laatste shot met die katten erop in de zon. Een en al haren en viezigheid haha. Is normaal natuurlijk maar ik ben dan zo iemand die dat op beeld (of voor visite enzo) helemaal gaat schoonmaken. 
Die bank is ook binnen een jaar lellek. Ik heb vrienden die hebben die bank ook, woonkamer op het zuiden, die bank is nu mintgroen