Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Omgg echt mn drooom. Eerst helemaal op eigen kosten naar de middel of no where gaan. En dan mezelf uit de naad werken met allemaal hysterische mensen. En dat allemaal voor een tshirt die ze wss niet in mijn maat hebben!!

109 likes

“Ik kán jullie helpen maar ik péins er niet over.” :fu:

34 likes

Wat is dat toch met die influensers.
Zelf dik cashen met één instagram foto en denken dat ze zo bijzonder zijn iemand voor hun wel gratis komt werken.

49 likes

ohhh dit is zo schaamteloos

23 likes

Je doet het toch niet gratis

7 likes

Nou dus wel als je geen influencer bent

4 likes

Echt zin om me aan te melden en dan niet op komen dagen

109 likes

Zullen we dat met zn alle doen. Dat zij ook extra tshirts gaan bestellen enzo.

17 likes

Gegarandeerd een dag plezier? Ik kan me inderdaad echt niets leukers bedenken dan op eigen kosten naar dat godvergeten oord in the middle of nowhere te moeten reizen en dan lekker de hele dag meubels uit te pakken, spullen uit te lopen (wat dat dan ook mag zijn) en op het terrein te helpen!

Prima om dit oproepje te plaatsen, maar zet er dan ook gewoon een fatsoenlijk uurloon tegenover in plaats van te verwachten dat mensen dit gratis doen. Echt ontzettend schaamteloos zeg. Die influencers zijn echt te gewend om nergens meer voor te hoeven betalen.

59 likes

Hallloooooooo rustig je krijgt toch een T-shirt

37 likes

Mooiste is: dat t shirt is gratis reclame😂

Je bent ook eigenaar van een vakantiepark. Alsof je mensen niet iets waardevollers kan geven als je in natura wilt betalen. Zoals gratis overnachtingen met leuk feest voor alle klussers.

34 likes

Hij is alweer weg. Zou ze voorzien zijn of inmiddels zelf ook door hebben dat dit in de normale mensen wereld toch wel schaamteloos is?

1 like

Ik zie hem nog

4 likes

Huh, ik niet meer.

Edit: ahum, ik zat op het account van de Huismuts ipv het Wylde Pad. De schaamteloosheid gaat dus toch nog even door.

Ik heb echt zin om te reageren dat ze gewoon mensen kan betalen. WTF, echt schaamteloos dit. Eten en drinken krijg je, sowieso zijn dat kleffe broodjes en een blikje fris per persoon.
of ze kan opengaan als ze gewoon alles zelf heeft afgerond.

33 likes

Vraag me eigenlijk ook af of dit wel mag? Je komt daar letterlijk een dag werken, niet eens tegen minimumloon? Niets is verzekerd etc.

2 likes

Ik heb haar een berichtje gestuurd, dat je mensen ook gewoon kunt betalen, zeker als je zelf een bovengemiddeld inkomen hebt

41 likes

heb het ook gedaan en gezegd dat haar voorstel walgelijk is.

44 likes

Ze hebben toch een soort hipster Tafeltje Dekje daar? Ipv rode kool met jus een buddha bowl met amaranth.

3 likes

Oké dan krijg je een iets “luxere” maaltijd dan gedacht maar dat sluit niet uit dat je mensen gewoon kan betalen. Of ze kan een spondeal aangaan met een bedrijf, zou ik minder erg vinden.

6 likes