Het andere YouTubers/bloggers topic #19

heb het ook gedaan en gezegd dat haar voorstel walgelijk is.

44 likes

Wow niet eens een hippe foodtruck?

12 likes

Ze hebben toch een soort hipster Tafeltje Dekje daar? Ipv rode kool met jus een buddha bowl met amaranth.

3 likes

OkĆ© dan krijg je een iets ā€œluxereā€ maaltijd dan gedacht maar dat sluit niet uit dat je mensen gewoon kan betalen. Of ze kan een spondeal aangaan met een bedrijf, zou ik minder erg vinden.

6 likes

Ik heb ook meteen gereageerd… ā€œEen hele dag klussen met een T-shirt al vergoeding, nee dankjeā€.

En dan nu zeggen dat er al heel veel leuke en enthousiaste berichten binnen zijn gekomen. Ik kan 't me niet voorstellen :sweat_smile:

8 likes

Maar ff. Wat betekent ā€œspullen uitlopenā€?

6 likes

Ik denk meubels van de hoofdparkeerplaats naar huisjes nr. 21 t/m 89 brengen.

12 likes

Eigenlijk lijkt me het ook wel weer leuk om te gaan en dan de hele dag in de weg lopen en spullen laten vallen enzo.
Ik bedoel wat willen ze doen… me niet uit betalen?

101 likes

Goed forumuitje wel!

16 likes

denk dat er wel een hele hoop mamamareike’s uit de provincie zullen reageren omdat ze dit zien als een kans om een dag met hun idool door te brengen en het hun wellicht verder helpt in hun instacarriere als ze posts met Ras kunnen plaatsen

31 likes

Oh jouw berichtje is netter dan dat van mij :joy:

10 likes

WELK berichtje

7 likes

Hahha die fucking influencers zijn echt bijzonder. Alles altijd gratis willen, maar als iemand hen vraagt iets gratis te doen dan is het heisa. DaT vRaAg jE biJ de bAkKer t0cH o0k niEt!!! Ik ga hier direct een boek over schrijven, ongehoord dat iemand mij vraagt iets gratis te doen!!1!!1!!

35 likes

Moet jij zeggen… Ik ben die berichten niet vergeten hoor, dat je absoluut geen weekend Wylde Pad voor je verjaardag wilt. En dan is het zelfs gratis!

5 likes

Ik vind dit zo ongelofelijk. Niomi (Youtuber) was met haar vriend in de jungle met een gids en verdwaalde daar. En ze hebben gewoon stories opgenomen terwijl ze bijna in gevaar waren en met hun laatste 5% batterij nog verbinding kregen en een live locatie konden sturen. Ze hadden we dood kunnen zijn als ze geen batterij meer hadden, maar alles voor instagram natuurlijk. Hier kun je hun stories zien.

Uiteindelijk zijn ze door een reddingsteam gered, gelukkig maar. Maar waar gaat het heen met de wereld dat je gered wordt en dat je gaat poseren voor een foto. En dat je denkt dat als je de gids kwijtraakt bij de waterval je je weg terug echt zelf kan vinden

8 likes

fwb toch? of ondertussen officieel.
Ja van de zotte, maar het zijn ook wel twee :dizzy:motivational positive :dizzy: toppers die het wel aankunnen

5 likes

Niomi Not So Smart?

10 likes

De hele dag nieuwe dr martens inlopen zonder sokken denk ik

3 likes

Dam stellen ze je aansprakelijk voor de schade, laatst nog in mijn polis gelezen dat die ook dekt als je iemand helpt met een vriendendienst zoals verhuizen.
Extra slim dus, gratis hulp en mocht er iets stuk gaan hoef je je eigen verzekering niet aan te spreken :shushing_face:

3 likes

Ik had gereageerd op het wylde pad, dat ik het belachelijk vind dat zij beroep doen op vrijwilligers omdat ze zelf handelen vanuit commercie en niet vanuit liefdadigheid.

En ik kreeg echt een walgelijke reactie terug haha. Zogenaamd medelijden met me hebben dat ik mezelf hier ā€œzo boosā€ om kan maken, dat elkaar helpen mooi en belangrijk is, dat niet alles om geld draait en uiteraard afsluiten met een passief agressief hartje

87 likes