Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Als niet alles om geld draait mag ik daar dan gratis een nachtje slapen? Oh wacht

27 likes

Ja ik wacht met smart af hoeveel huisjes ze beschikbaar gaan stellen voor vluchtelingen of daklozen. Elkaar helpen is immers zo mooi en belangrijk :sparkles:

Edit: ze weet zelf ook best dat alleen wannabe-influencers hier op in gaan, hopend dat Rachel ze tagt in haar stories en dat ze zo volgers erbij krijgen.

37 likes

Het is die Curaçao-trip all over again. Toen kon ze zich niet voorstellen dat er een betere manier was om vrouwen in een blijf-van-mijn-lijf-huis te helpen dan door ze een gesprek met :sparkles:haar :sparkles: te gunnen. Nu denkt ze dat er geen beter goed doel is in de wereld om je tijd en energie aan te besteden dan haar commerciële bedrijf.

Tegen zoveel egocentrisme valt gewoon niet op te boksen.

30 likes

Ja hoe durf je kritiek te hebben op het uitbuiten van andere mensen

Die influencas zijn echt niet goed

6 likes

Expose ze. Weet niet waar. Maar dit slaat echt nergens op.

3 likes

Yvonne hapt op alles toch?

5 likes

Ik weet niet wat ik heb maar ik zit echt zo :cry: :cry: naar die video van Vera te kijken haha

6 likes

Hoe zeg je dat je gierig bent zonder te zeggen dat je gierig bent? :skull:

Bestaat er al een schaamteloos schooien insta? Volgens mij ligt er echt meer dan genoeg materiaal voor een account.

Dit is niet eens een verzoek om een samenwerking/ruildealtje/gratis nacht bij 1/2 nachten betaald boeken oid. Echt, je zou het maar zo hoog in je bol hebben dat je oprecht denkt dat je mensen hiermee een plezier doet.

Als je geen geld hebt om je toko te runnen, moet je er gewoon niet aan beginnen, doos.

9 likes

Voel gewoon bloed onder m’n nagels vandaan kruipen bij al die domme (re)acties en foto’s en uurrgrhbhhgghh :nauseated_face:

5 likes

Altijd een supergoed teken als allesbehalve het huisje op de foto staat! :joy:

14 likes

Ik snap nooit zo goed waarom mensen de behoefte voelen zulke foto’s op het internet te slingeren.

85 likes

Haha dit wou ik net zeggen. Hmm laat ik even omgekeerd in mijn ondergoed op een stoel gaan zitten met mijn mond half open

45 likes

Ik ook niet maar bij haar denk ik vooral you go girl

34 likes

Ja dat sowieso!

4 likes

Nou dit. Stel je zou de foto actief sturen naar elke persoon die hem uiteindelijk onder ogen krijgt. Zou je hem sturen naar je oude gymleraar? De cassière bij Kruidvat? Je hypotheekadviseur? Dat ene vriendje van je broertje die zo gek staart altijd? De vader van je beste vriendin? Je dierenarts? Eigenlijk doe je dat namelijk. Ik vraag me af of daar wel zo bewust bij stil wordt gestaan.

24 likes

Boeie als zij zich daar goed bij voelt

49 likes

Misschien wil ze de nieuwe Gaby Blaaser worden

4 likes

Huh. Waar slaat dit op.

23 likes

Sorry maar vind dit een beetje een boomeropmerking. Ik zou mezelf ook niet zo op insta zetten maar chill voor haar dat ze zich zo vrij voelt.

27 likes

Ja vrouwen moeten lekker doen wat ze willen en baas over eigen lichaam go go go ” maar post dan geen sexy foto van jezelf op sociale media, dat gaat te ver”

87 likes