Het andere YouTubers/bloggers topic #19

heb gelijk echt heel heel veel zin in carbonara

4 likes

Ik mis Jill haar video’s. Iemand een idee wat ze tegenwoordig doet?

5 likes

boeie hoe mensen hun carbonara eten

18 likes

Heerlijk dit carbonara gesprek. Moet meteen denken aan weer een briljante uitzending van de Keuringsdienst van Waarde:

14 likes

Wat hier in de potten carbonara zit in de winkels lijkt het meest op een ander pastagerecht. Zei de Italiaanse kok. Dat vond ik zo grappig!
Even zoeken…

Edit: boscaiola

11 likes

Gino :heart: :heart:

10 likes

De manier waarop wij spagbolo eten is ook niet hoe het hoort, met een lading tomatensaus en veel groenten etc, maar ik vind het wel lekker op die manier.
Maak t soms ook wel eens “zoals het hoort” en dat is ook heel lekker maar ik wil als ik pasta eet gewoon ook mijn portie groenten binnenkrijgen.

3 likes

Ze heeft een foto cursus gedaan, maakt echt hele mooie foto’s nu en een nieuwe blog volgens mij. En volgens mij heeft ze even niet zo goed in haar vel gezeten en daardoor weinig content (gok ik)

8 likes

Dat is ook prima maar dan moet je het geen pasta bolognese of carbonara noemen want dat is het gewoon niet.

Maar ik denk dat we ook niet teveel moeten verwachten op dat gebied van een land dat elk gerecht met rijst “Chinees” noemt. 🥲

17 likes

I had to Google spagbolo :nerd_face:

12 likes

Iedereen in de Britse first dates zei altijd SPAGBOL en het maakte me altijd boos.

Niet dat ik Italiaan ben, maar het klinkt gewoon kut.

17 likes

je bent de slagroom vergeten

10 likes

🤌🏻

30 likes

🤏🏻

11 likes

Geen 🤌🏻… Panceta?

8 likes

Eyyyy pan-chetta :palms_up_together:

5 likes

Hahaha ik lach om jullie emoticongebruik. :joy:

7 likes

Ik lees een boek over ww2 en daarin wordt verteld dat de NL familie rijst verhandelde in de oorlog. En ik dacht echt; huh kwam dat niet pas in de jaren 70 op gang in NL?

10 likes

Het eerste Chinese restaurant werd al in 1920 geopend in Katendrecht (Rotterdam)!

3 likes

Ik vind de verhuis vlogs van Lotte echt leuk om te kijken. Vind het ook echt knap van haar hoe ze alles aan het fixen is in haar nieuwe appartement, bijvoorbeeld die plinten knippen en vastkitten, ze zegt erbij dat ze dat nog nooit eerder gedaan heeft maar toch begint ze er in haar eentje aan en lukt het ook gewoon. Het zal vast geen supermoeilijk klusje zijn maar vind het gewoon knap hoe ze het na haar breakup allemaal zelf oppakt nu.

114 likes