Over welke vriendin van Lotte in welke vlog gaat het hierboven dan? Heb de verhuis vlogs gekeken maar kan het ff niet plaatsen. Die ene meid die op vakantie gaat?
Ik heb de indruk dat het hun inside Joke is, die dan vervolgens erg wordt vergroot zodra Lotte gaat vloggen. Ik vind het wel geinig en niet storend. Ze lijkt het zelf niet zo serieus te nemen iig
Ik heb hier zo hard om gelachen, zo treffend
Waarom staat dit op een kanaal dat Peuter TV heet though? 
Haha dat gezicht van Rob op Monica’s tiktoks
Kom net dit tegen op insta voor “gezonde” carbonara. Zouden zij en alwin familie zijn en zo aan hun smeerkaas recept ideeën komen?
Dit is kiezen tussen twee kwaden maar zou dan toch echt voor de rechter kiezen hoor
Ik vind het idee om met smeerkaas te koken of door de soep te doen echt zo goor
.
het is alleen iets voor bij de bugles of op en cracker in mijn beleving.
Echt he, als je dacht dat het bij de pot carbona niet erger kon, komt iemand met smeerkaas 
Ik ben wel benieuwd naar de macro’s (heet dat zo?) van een originele carbonara. Zou me niks verbazen als die er uiteindelijk het beste vanaf komt.
Slagroom, ei, kaas.
Tja wel vettig maar pasta carbonara moet je gewoon van genieten en niet kcal gaan zitten tellen hoe of wat, vind dat een beetje vermoeiend. Je zit er ook sneller van vol, en zolang je het niet elke dag eet lijkt het me onzin om allemaal vervangers ervoor te gaan bedenken die lang niet zo lekker zijn.
In pasta carbonara zit geen room en al zeker geen slagroom
Deze kan je al schrappen. Dat hoort er officieel niet in. Ik ben helemaal geen teller hoor, maar als je dat wel doet, kan je het dus net zo goed traditioneel maken (gok ik).
Poeeee triggered.
Oeps ! sorry sorry sorry vind dit heeel dom van mezelf

dacht ff snel gegoogled en dit was het eerste resultaat Dus ik geef in dit geval ook AH de schuld. 
Ik hoor ze in Italie gewoon huilen
En mijn hart doet ook pijn
Is toch gewoon met spek en ei?
guanciale, ei, parmezaan, zwarte peper en pasta
En mijn Italiaanse collega maar zeggen dat Nederlanders geen food culture hebben. Dit zal hem leren.