Ik snap niet zo goed waarom er zo gejudged wordt over iets wat niet jouw lichaam is. Ik vind dat Lotte er goed uit ziet en blijkbaar zit ze zo goed in haar vel dat ze dat graag aan de buitenwereld wilt laten zien. En ik zou willen dat ik die kracht had om dat ook te doen! Ik snap niet dat er nog zo’n taboe ligt over vrouwen in ondergoed, terwijl het bij mannen genormaliseerd wordt. En sowieso, het is haar lichaam right? Het is prima dat vele van jullie dit niet willen, maar zolang zij blij is met deze keuze snap ik de reacties hier niet echt. Ze ziet er prachtig uit!
Als ik zo’n lichaam had en mij zo voelde zal ik 24/7 foto’s maken desnoods ondersteboven op die stoel.
Dit kan zomaar eens de nieuwe “Bonnie bewaard halve kaassouffles” worden
Gelukkig niet van haar poes
Dit snap ik niet, wat bedoel je met als ik zo een lichaam had? Moet je haar soort lichaam hebben om foto’s in ondergoed te posten?
Ik denk niet per se dat er hier gejudged wordt. Veel mensen kennen haar als een vrij burgerlijk meisje die preuts en verlegen overkwam en zich niet echt sexy kleedde en als je dan zo een foto ziet dan is het niet heel raar vind ik dat mensen verbaasd reageren omdat ze zich nooit op het internet projecteerde.
Fixed that
Bonnie die een dag voor haar feestje alle borden en bestek al op tafel dekt “want anders zoveel moeite” (ik denk aan Sjakie en Poppy die daar 100x langs/op gaan lopen en liggen tot morgen ….)
Ik heb haar nooit echt gezien als een preuts en verlegen meisje, ik denk alleen wel dat ze nu lekkerder in haar vel zit en dat graag wil uiten, ze is een onafhankelijke vrouw die vrij is in haar keuzes en mag doen en laten wat zij wilt.
Bedankt moraalridder! Ik zei: ‘‘Veel mensen kennen haar als een vrij burgerlijk meisje die preuts en verlegen overkwam en zich niet echt sexy kleedde’’, dat is toch niet helemaal gelogen?
Dat stukje van als ik haar lichaam had snap ik eigenlijk nog steeds niet.
Saske ging ook sexy foto’s plaatsen toen ze net vrijgezel was. Lijkt een trend?
ik zou geen trendwatcher worden als ik jou was
Ik vond het vooral onpraktisch want tot die tijd eet ze nog 3x waarschijnlijk. Maar kan me voorstellen dat het als een hele klus voelt als het nog niet zo goed gaat en dat het fijn is alvast gedaan te hebben.
Ik ben bevriend met haar en ik kan je vertellen dat ze niet preuts en verlegen is en ook niet is geweest. Eerder het tegenovergestelde. Dat beeld wat je van haar hebt klopt dus niet.
Dat is wel het beeld wat ze de afgelopen jaren op youtube en Instagram van zichzelf neerzette. Maar prima voor Lotte, evenals dat alcohol drinken wat ze nooit deed. Maar ja, ook prima dat dat mensen verbaast toch?
Je beseft je dat we maar enkele minuten per week zien?
Ik denk eerder dat jij het gewoon zo geïnterpreteerd hebt. Als je bijvoorbeeld niet over je seksleven wilt praten in een youtube video betekent dat niet dat je in het dagelijks leven dan meteen preuts bent. Ik snap wel dat je dat zelf dan misschien zo invult, dat doe ik zelf ook bij bijvoorbeeld Mascha. Maar ik wilde gewoon even zeggen dat dat beeld dus niet klopt. Ze laat nu misschien meer van zichzelf zien maar ze is altijd al zo geweest in het echt.
Ik weet niet wat alcohol ermee te maken heeft? Dat heeft ze vroeger ook gedronken en dat wel eens verteld. Mensen kunnen een persoonlijke reden hebben om wel/niet te drinken
Als Vera een sexy foto plaatst prijzen we haar de hemel in, maar als Lotte het doet is het opeens overdreven en krijgt ze commentaar? Oh oke
Woooow wat een babe op die foto🤩 en kennelijk boeit het haar zelf geen reet dat ook haar hypotheekadviseur hem kan zien, dus ook niet aan ons om ons daar “ongerust” over te maken.