Ik heb zelf ook zon foto op mn insts en ik lees de comments van mn mannelijke vrienden het zelfde als van vrouwen.
Waarom niet? Dat mag iedereen toch voor zichzelf bepalen of ze wel of niet vermelden of ze het wel of niet zouden doen? Of mag dat ook al niet meer?
Mag absoluut, ik vraag me alleen af waarom het relevant is in deze discussie.
Wil je nu insinueren dat vrouwen daarom sEkSiStIsCh zijn?
Ikbenirisniet is ten huwelijk gevraagd op de dag dat ze 10 jaar samen zijn, echt leuk
Leuk allemaal die blote foto van Lotte maar ik hoor net groter nieuws, namelijk (van haar in haar vlog ik heb geen interessante bronnen) dat ze Woerden verlaat en ze verhuist naar Utrecht!
Klopt eindelijk haar instabio
Letterlijk iedereen in de zomer in bikini of zwembroek op de foto, maar als je in je onderbroek op een stoel zit is het opeens een heel schandaal. Vraag me echt af of degenen die hier zo boos om worden wel eens naakte mensen hebben gezien.
Het is een mooie foto en ze ziet er geweldig uit, love it for her. Ik ga als ik me goed over mezelf voel ook een keer zoân foto maken, denk dat het voor jezelf best tof is om te doen.
Ik zat half te kijken en dacht daardoor eerst nog dat het Derk Bolt was, maar nee, het was echt dr. Rossi. Snap werkelijk niet waar hij deze presentator-rol aan te danken heeft, maar het gebrek aan enige relevante achtergrond van zijn kant verklaart misschien wel waarom zijn voornaamste focus dus bestond uit de vraag of ze nou knap was. Ook nog eens naar zijn eigen maatstaven, niet naar een historisch schoonheidsideaal ofzo. Echt wonderlijke televisie.
Cleopatra een van de machtigste heersers in haar tijd, maar dat is niet van belang. Het gaat altijd over Caesar en Marcusâ Antonius. En of ze een beetje lekker is, ook heel belangrijk
Volgende week gaat het blijkbaar over de vraag hoe Sinterklaas er echt uitzag en ik ben stiekem wel benieuwd hoe dr. Rossi zich vast net zo ongepast gaat uitlaten over huidskleuren. En Jeanne dâArc komt ook nog voorbij. Dat kan ook niet goed gaan op basis van wat ik tot nu toe heb gezien.
Omdat er zoveel in de familie getrouwd werd?
Mooie setting zo met die deurklink en leenbakker stoel
Leuk dat ze de maagd was van Orleans, maar was ze lekker
Ja, inderdaad. De traditie was om binnen de familie te trouwen. Cleopatra was ook met haar twee broers getrouwd (niet tegelijk). Zij waren een stuk jonger dan zij en dus denkt men dat het huwelijk nooit geconsumeerd is. Ze zijn beiden jong overleden en pas toen kon ze zelf kiezen met wie ze trouwde.
Edit: de faraoâs deden dit om de goddelijke bloedlijn te bewaken. Ze geloofden dat zij de belichaming waren van de goden op aarde en daarmee zelf een god.
Wow, deze had mijn moeder vroeger.
Mij komt ie ook vaag bekend voor haha
Ik wil dit graag op mân insta delen inc jouw toevoeging Niet net een screenshot van dit forum/jouw nickname erbij hoor.