Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ze hebben een relatie, ze heeft het vandaag (Valentijnsdag) officieel gemaakt. Ik had niet verwacht dat ze na een publieke relatie met Joe die voor haar traumatisch is geeindigd ze weer zoveel van haar relatie zou delen.

Vind het ook wel bijzonder dat ze sinds ze met hem gaat niet meer vegan is,

7 likes

Ik kijk de eennalaatste video van AimĂ©e en ze zegt een aantal keer - middenin een zin - ‘jadajadajada’. Wat is dat voor uitspraak?

2 likes

Dat ken ik wel, is meer iets wat ze in het engels zeggen geloof ik. Zo van: ‘etc etc’

Vond nog deze uitleg: yada yada yada - Wiktionary

11 likes

Ah, zo. Het klinkt best vreemd bij haar.

5 likes

Die sumeya (Belgische vrouw die een bijzonder mooi huis gekocht heeft en aan het verbouwen is, is al eerder over haar gegaan in dit topic) heeft echt een bizar lange rant op haar stories gepost over hoe fantastisch ze het wel niet voor elkaar heeft als ondernemer en daarna nog een heel verhaal over een conflict met haar buurman en een vrouw in de tram of bus ofzo, en hoe sterk en goed ze wel niet voor zichzelf op komt. In essentie ben ik het wel met haar eens, maar ik erger me echt groen en geel aan haar ge-humblebrag, en dat hele verhaal over ondernemer zijn klinkt ook zo ontzettend misplaatst privileged.
Ik heb eerder al gezegd dat ik haar zou ontvolgen (want al eerder iets irritant gevonden en dat hier gepost) maar toch blijf ik haar uit een soort fascinatie volgen (irritainment ofzo?)

6 likes

Dit heb ik ook met haar, waardoor ik toch blijf volgen. Met name ook nu weer dat stuk over ondernemen “waarom zou je werken als je het niet heel leuk vindt? Ik neem nu een sabbatical van een jaar!!”. Nou misschien omdat mensen geld moeten verdienen?:sweat_smile:

5 likes

Niet te vergeten dat het een enorme wappie is die de meest gevaarlijke complottheorieën over corona en vaccinaties deelt

11 likes

Ugh ja heb het nog gelezen ook maar zat echt met m’n ogen te rollen haha.

Het is dat ze zo’n mooi huis heeft en leuke tips deelt over klussen, maar verder

2 likes

Ik vind het zo irri dat veel travel vlogs zich alleen maar afspelen in het hotel waar iemand verteld wat ze hebben gedaan. En als ze buiten zijn ze alleen zichzelf filmen waar ze nog meer praten. Met een beetje geluk zie je wat ze eten

Ik wil de omgeving zien!

17 likes

Ja he? Als ik ergens naartoe ga dan zoek ik op youtube soms ook vlogs van youtubers die er geweest zijn om te kijken hoe het is/te kijken wat ik wil zien. Maar meestal zijn de leukste filmpjes van die kneuterige amateur vakantie/reisvideo’s, in ieder geval niet de daily vloggers die niks van de omgeving filmen.

8 likes

Nee ik zoek meestal op een bepaald land. En vaak zijn de mooiste tumbnails de saaiste videos.
En vaak zijn het amerikaanse meiden die zulke saaie videos maken

5 likes

Hoe krijg je dit uit je vingers :nauseated_face: Even ter verheldering, voor iedereen die geen BDE heeft: dit staat voor ‘big dream energy’ volgens Claire.

12 likes

Oh ik dacht big dick energy

89 likes

Ik word echt zo moeeee van haar, zij is echt definitie van special snowflake

12 likes

Jaaa pfff vreeeselijk. En dat ze nu eens moet ervaren hoe het is om haar vriend uit te zwaaien ipv andersom. Meid wat een drama zeg.

5 likes

Jesse maya vroeg op insta om rare
Baby namen. Dus ik gaf haar: Annemiekel

62 likes

Ik vind Saskia ook een rare babynaam

18 likes

Hahaha ze denkt waarschijnlijk dat dit megadiep is terwijl wij allemaal aan ons hoofd krabben en denken MEID WAT WIL JE NOU ZEGGEN.

Soms denk ik dat verhalend schrijven helemaal niet zo moeilijk is. En dan zie ik zo’n misbaksel en besef ik dat ‘t toch echt een talent is.

12 likes

Die work-out video van de huismuts is zo cringe. Obvious dat dit filmpje alleen gemaakt is voor haar socials en no way dat ze zo daadwerkelijk sport. Daarnaast is die oefening waarbij ze haar kind een kusje geeft ook gewoon gevaarlijk op deze manier

7 likes

Die lange losse haren, error in mijn hoofd

19 likes