Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Lijkt me niet dat zo’n bezorger daar tijd voor heeft

7 likes

Ik kreeg in de vlog erg het idee dat ze ook baalde van de meubels er niet passen en dat ze nogal verbaasd was over de mismatch.

Ik vind het gewoon nogal suf en zou zelf een andere keuze gemaakt hebben. Er is vast ook nog een vloer die ook erg mooi is en beter zou passen. Maar dat is niet haar keuze geweest en dat vind ik apart.

3 likes

Hoe reageert ze dan? Het enige wat je kan concluderen uit die vlog is dat dat blijkbaar niet kon. Ze zegt niks raars.

6 likes

Ze reageerde toch dat het best raar was dat de bezorger de kast niet gelijk mee nam?
1e bericht is gewist dus nu weet ik eigenlijk niet wat de initiële reactie is

7 likes

En de reactie waar ik op heb geantwoord is ook verwijderd.
Laat je posts gewoon staan mensen.

9 likes

Ze vroeg of Lotte niet de plank uit de tweede kast had kunnen houden en de rest van de tweede kast mee terug had kunnen geven aan de bezorger.

Echt een gesprek over niets eigenlijk.

2 likes

Niemand gaat toch rekening houden met zijn mega achtpersoonstafel die ook nog eens heel grof en industrieel is. (En alles wat lelijk kan zijn aan een tafel als je het mij vraagt.) Terwijl je naar een klein appartement verhuist met een moderne open keuken. Zelfde geld voor de bank, het is sowieso uit verhouding qua formaat en stijl. Tuurlijk kan je dat eerder bedenken, maar het is niet alsof ze de hele dag duimen staat te draaien en geen bakken met geld uitgeeft aan de verhuizing, terwijl ze er alleen voor staat. Heb echt veel respect voor hoe ze het allemaal aanpakt.

18 likes

Ik krijg een beetje kriebels van de reacties en opmerkingen hier op Lotte en de grote meubels in haar nieuwe huis die dan niet zo mooi matchen en niet zo goed staan. Ik kan me voorstellen dat de hele situatie al super zwaar en moeilijk voor haar is, een breakup verwerken, het verdriet dat daarbij komt, samen een huis gekocht hebben en dus voor een toekomst gaan, alle klussen, moeite en energie die gestoken is in dat huis om het samen allemaal op te bouwen, en dat dan weer achter te moeten laten en dat huis weer leeg te maken. Alle herinneringen die daarbij komen, voornemens en geluk waar je op hoopte en dat dat dan niet gelukt is. Echt zo verdrietig (heb het zelf eind vorig jaar soortgelijk meegemaakt en dat is echt zwaar). Dat dat dan zo is met die meubels is gewoon kut en balen, en daar vindt ze vast haar weg wel weer in. Vind het moeilijk om m’n punt duidelijk te maken maar vind het gewoon zo sneu voor haar en dan hier de berichten over hoe ze het anders had moeten doen qua inrichting, denk dat dat gewoon niet helemaal terecht is en vind het best hard ook.

179 likes

Ja eens. Pfff laat haar even zeg, ze doet haar best.

4 likes

Ja inderdaad
En de hele tijd dat ge"ik zou het zus en zo doen!!" hier :roll_eyes:. Boeiend, zij doet het niet en plaatst 1 minuut in een vlog dat ze ervan baalt. Laat het gaan

9 likes

Ja dit, en wat @Marqant zegt. Ik heb er echt bewondering voor hoe Lotte het aanpakt. Die relatie is zo’n lang onderdeel geweest van haar leven en ze was zo gesetteld in Woerden. Vind het echt heel knap om te zien hoe ze het alleen (en gelukkig ook wel met hulp van lieve vrienden) allemaal aanpakt. Ze doet er echt alles aan om er wat van te maken in een situatie doe gewoon ook heel pijnlijk en kut is. De meubels van het vorige huis heeft ze destijds gekocht met het idee dat ze daar samen met haar (ex-)vriend voor langere tijd zou wonen. Nu is alles anders en is het toch niet zo gek dat ze niet al haar keuzes gaat baseren op meubels die ze in een vorig hoofdstuk heeft gekocht? Ik ben geen voorstander van met elk huis een nieuw interieur te kopen (vanuit duurzaamheidsoogpunt), maar dat is in deze situatie ook niet het geval. Ze gaat ook van een huis naar een appartement, en het belangrijkste is nu dat dat appartement haar thuis gaat worden. Die oude meubels krijgen vast wel een goede nieuwe bestemming.

Jeetje echt sommige mensen zeiken hier echt gewoon om het zeiken. Ben zo benieuwd hoe jullie hier allemaal zo’n situatie zouden aanpakken.

18 likes

Be careful what you wish for…

16 likes

Omg neeee please ik bedoel het retorisch! Ik hoef niet écht te weten hoe iedereen en z’n moeder dit perfect uitgepland heeft gedaan of zou doen! :rotating_light::rotating_light::rotating_light:

31 likes

Ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ze die meubels ging meenemen. Toen die muur roze werd en de vloer een beetje grijzig ging ik er direct vanuit dat ze ook voor nieuwe meubels ging shoppen. Of kringloop of spon of marketplace weet ik veel.

6 likes

De kat is na een paar maanden terug naar haar ex gegaan (Sebastian?), was toch een betere plek voor het diertje.

4 likes

Ik vind tiktok home tours van studenten het leukst. Van die vervallen huizen met een gejat verkeersbord jneens in de keuken.

21 likes

Ik zag in de TK maxx een Josh V jurkje. De TK maxx is wel echt het kerkhof van kleren en merken. De kwaliteit was wel echt mooi, dus dat geef ik José mee!

5 likes

Haha maar meer van verouderde collecties toch?
Ze hebben ook dingen van Calvin klein,
Michael kors etc en die merken doen het overall nog best goed

5 likes

Huismuts gaat weer verhuizen. En noemt de overspannen huizenmarkt een zegen.

6 likes

Ja wordt ook in Mbloggers topic besproken

7 likes