Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ohhhhh dat topic was ik vergeten, never mind

8 likes

Ik vind het echt knap hoe Lotte het allemaal aanpakt en doet. Nieuwe meubels komen vanzelf wel een keer. Kan me ook echt niet storen aan een tafel van een andere kleur/soort hout dan de vloer

17 likes

Ja want we willen alleen maar visgraatvloeren, stalen deuren en zwarte keukens zien.

8 likes
  • verhuisdoos
13 likes

Heb de laatste paar verhuisvlogs van Lotte net bekeken en echt, respect voor haar.
Dat met die bank en tafel komt allemaal wel goed later, hoop dat ze zich voorlopig gewoon lekker gaat voelen op de nieuwe plek.

9 likes

Soms wil ik even lekker cringen en dan bekijk ik dit filmpje van Wout die als een soort God aanbeden wordt :joy:

24 likes

ā€œFulltime dadā€ :grimacing:

22 likes

Neeeeeeeeeeeee whyy

7 likes

Huh zo gek dit. Alsof dit een soort van prestatie is? :joy:

6 likes

Ik vind het heel erg ongemakkelijk.
2 keer proberen te bekijken, maar telkens na 3 seconden afgezet.
Wel geweldig voor hem, maar niet mijn sfeer.

7 likes

Wow zo’n beklemmend kleine ruimte met zoveel extreem into zichzelf mensen is echt mijn persoonlijke hel.

53 likes

Wordt er eigenlijk nog Nederlands gesproken in Amsterdam?

36 likes

Door die kaarsen/lichtjes rondom het podium moet ik direct denken aan mijn yoga-instructrice die, als de sportschool dat zo neerzet, altijd enthousiast vraagt wie we dit keer gaan offeren.

34 likes

Ja kan de pvv zich niet even focussen op al die irritante Amerikanen die hier ineens zijn

22 likes

Dat gejoel en gezwaai met die handdoeken. Doe normaal :roll_eyes:

9 likes

Ik heb hier echt met volle verbazing naar gekeken, wat isssss dit

16 likes

Nou inderdaad het geeft me echt de kriebels

10 likes

Alsof hij de nieuwe uitverkorene is ofzo, doe eeeeven normaal.

8 likes

Wat betekent dat bij hem? 40 uur per week vader? En daarnaast model , fietser , echtgenoot?

6 likes

Dat die geen parttime dad is :no_mouth::sweat_smile:

7 likes