Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Neeeeeeeeeeeee whyy

7 likes

Huh zo gek dit. Alsof dit een soort van prestatie is? :joy:

6 likes

Ik vind het heel erg ongemakkelijk.
2 keer proberen te bekijken, maar telkens na 3 seconden afgezet.
Wel geweldig voor hem, maar niet mijn sfeer.

7 likes

Wow zo’n beklemmend kleine ruimte met zoveel extreem into zichzelf mensen is echt mijn persoonlijke hel.

53 likes

Wordt er eigenlijk nog Nederlands gesproken in Amsterdam?

36 likes

Door die kaarsen/lichtjes rondom het podium moet ik direct denken aan mijn yoga-instructrice die, als de sportschool dat zo neerzet, altijd enthousiast vraagt wie we dit keer gaan offeren.

34 likes

Ja kan de pvv zich niet even focussen op al die irritante Amerikanen die hier ineens zijn

22 likes

Dat gejoel en gezwaai met die handdoeken. Doe normaal :roll_eyes:

9 likes

Ik heb hier echt met volle verbazing naar gekeken, wat isssss dit

16 likes

Nou inderdaad het geeft me echt de kriebels

10 likes

Alsof hij de nieuwe uitverkorene is ofzo, doe eeeeven normaal.

8 likes

Wat betekent dat bij hem? 40 uur per week vader? En daarnaast model , fietser , echtgenoot?

6 likes

Dat die geen parttime dad is :no_mouth::sweat_smile:

7 likes

ja ‘decafe latte met havermelk’

8 likes

Klinkt wel als een goede horrorfilm. Een film over een "…"cycle cult, waar steeds nieuwe leden worden geronseld en fulltime dads worden uitverkoren, om daarna geofferd worden :sweat_smile:

3 likes

Ik lig hier helemaal stuk te gaan ahahaha wat is dit :sob: :sob:

‘Following his dreams’ ja lekker op een bezwete fiets in een donker hol gillen en schreeuwen. Hou op zeg.

19 likes

Ik heb ooit een keer een lesje RoCycle gevolgd en heb na 5 min een paniekaanval gekregen (en dat is echt de enige keer in m’n leven geweest). Het was er benauwd, heel donker, luide muziek en iedereen zat zo dicht op elkaar. Je kreeg de hele tijd armen in je gezicht en ik zat helemaal achteraan en toen zat mijn schoen vast, ik kreeg hem niet los en werd echt helemaal hysterisch (:joy::sob:). Ben uiteindelijk zonder schoenen naar buiten gerend. Gelukkig waren de meiden daar wel heel erg lief.

68 likes

Waar heb ik naar gekeken? :smiling_face_with_tear:

Ook dit helemaal rocycle noemen, een levensstijl, inspirerend en follow your dreams. Meid, dit is gewoon spinning en dat vonden we een aantal jaar terug nog voor semi-bejaarden?

35 likes

Hahahahah wat is dit? Je mag ook alleen die tombe in als je een lange blonde paardenstaart hebt

30 likes

No way dat rocycle met hun saaie beukmuziek kan tippen aan mijn favo spinning instructrice. Ze doet met enige regelmaat themaweken waarin ze dan alleen maar lessen geeft met muziek in dat thema. Het is altijd muziek die ze zelf helemaal het einde vindt en gaat dan een uur helemaal los over hoe mooi de muziek is en hoe geweldig deze muziek -tegen alle verwachtingen in- zich leent voor spinnen. En het werkt zo aanstekelijk omdat het zo suf is dat het schattig wordt. Zo hebben we al Game of Thrones week, cover- en remixweek, Armin van Buren week en filmmuziek week gehad (inclusief filmtrailers die geprojecteerd worden op het scherm) :cry: :cry: :cry:

49 likes