Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja eens. Pfff laat haar even zeg, ze doet haar best.

4 likes

Ja inderdaad
En de hele tijd dat ge"ik zou het zus en zo doen!!" hier :roll_eyes:. Boeiend, zij doet het niet en plaatst 1 minuut in een vlog dat ze ervan baalt. Laat het gaan

9 likes

Ja dit, en wat @Marqant zegt. Ik heb er echt bewondering voor hoe Lotte het aanpakt. Die relatie is zo’n lang onderdeel geweest van haar leven en ze was zo gesetteld in Woerden. Vind het echt heel knap om te zien hoe ze het alleen (en gelukkig ook wel met hulp van lieve vrienden) allemaal aanpakt. Ze doet er echt alles aan om er wat van te maken in een situatie doe gewoon ook heel pijnlijk en kut is. De meubels van het vorige huis heeft ze destijds gekocht met het idee dat ze daar samen met haar (ex-)vriend voor langere tijd zou wonen. Nu is alles anders en is het toch niet zo gek dat ze niet al haar keuzes gaat baseren op meubels die ze in een vorig hoofdstuk heeft gekocht? Ik ben geen voorstander van met elk huis een nieuw interieur te kopen (vanuit duurzaamheidsoogpunt), maar dat is in deze situatie ook niet het geval. Ze gaat ook van een huis naar een appartement, en het belangrijkste is nu dat dat appartement haar thuis gaat worden. Die oude meubels krijgen vast wel een goede nieuwe bestemming.

Jeetje echt sommige mensen zeiken hier echt gewoon om het zeiken. Ben zo benieuwd hoe jullie hier allemaal zo’n situatie zouden aanpakken.

18 likes

Be careful what you wish for

16 likes

Omg neeee please ik bedoel het retorisch! Ik hoef niet Ă©cht te weten hoe iedereen en z’n moeder dit perfect uitgepland heeft gedaan of zou doen! :rotating_light::rotating_light::rotating_light:

31 likes

Ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ze die meubels ging meenemen. Toen die muur roze werd en de vloer een beetje grijzig ging ik er direct vanuit dat ze ook voor nieuwe meubels ging shoppen. Of kringloop of spon of marketplace weet ik veel.

6 likes

En zelfs al was dat allemaal niet zo geweest. Je hoeft toch niet in een instaperfect huis te wonen. Ze verhuist spullen mee, die blijken niet zo leuk te staan dus wil ze ze ooit vervangen. Dat men daar een mening over kan hebben.

41 likes

De kat is na een paar maanden terug naar haar ex gegaan (Sebastian?), was toch een betere plek voor het diertje.

4 likes

Ik vind tiktok home tours van studenten het leukst. Van die vervallen huizen met een gejat verkeersbord jneens in de keuken.

21 likes

Ik zag in de TK maxx een Josh V jurkje. De TK maxx is wel echt het kerkhof van kleren en merken. De kwaliteit was wel echt mooi, dus dat geef ik José mee!

5 likes

Haha maar meer van verouderde collecties toch?
Ze hebben ook dingen van Calvin klein,
Michael kors etc en die merken doen het overall nog best goed

5 likes

Huismuts gaat weer verhuizen. En noemt de overspannen huizenmarkt een zegen.

6 likes

Ja wordt ook in Mbloggers topic besproken

7 likes

Ohhhhh dat topic was ik vergeten, never mind

8 likes

Ik vind het echt knap hoe Lotte het allemaal aanpakt en doet. Nieuwe meubels komen vanzelf wel een keer. Kan me ook echt niet storen aan een tafel van een andere kleur/soort hout dan de vloer

17 likes

Ja want we willen alleen maar visgraatvloeren, stalen deuren en zwarte keukens zien.

8 likes
  • verhuisdoos
13 likes

Heb de laatste paar verhuisvlogs van Lotte net bekeken en echt, respect voor haar.
Dat met die bank en tafel komt allemaal wel goed later, hoop dat ze zich voorlopig gewoon lekker gaat voelen op de nieuwe plek.

9 likes

Soms wil ik even lekker cringen en dan bekijk ik dit filmpje van Wout die als een soort God aanbeden wordt :joy:

24 likes

“Fulltime dad” :grimacing:

22 likes