I was too aware of myself. Schat dat weten we je bent facking arrogant. Ga daar aan werken!
Ik las dit steeds als Arme Dangels baaahahaha
Hahaha dat klinkt echt als een carnavalsvereniging
Vind het wel heel sneu voor Bonnie dat ze zich tijdens de pandemie (relatief) goed aan de maatregelen heeft gehouden en dan uiteindelijk precies als ze naar Disney zou gaan toch nog Corona krijgt. Wat een kut timing.
Oh heel sneu inderdaad
Die pandemie is nog steeds gaande hè?
God ja, maar moeten we nu bij elke post zeggen “Ja, het is er nog steeds maar ik BEDOEL tijdens de piekmomenten”…
Het is nu een piekmoment…
Ok nou, niet de discussie waar ik precies op doelde, ik heb het hier over Bonnie en Disney.
75.000 besmettingen vandaag. Je hoort er misschien wat minder over, maar volgens mij in de top 10 van aantal besmettingen op een dag ooit.
Maar wel een lichtere variant en de meesten zijn gevaccineerd. Het is niet meer zo erg nu met alle corona afdelingen die open moesten en tekort aan bedden.
(Ik net ook haha, whoops )
Hallo hier is een topic voor. Dit topic is alleen om influencers te pesten.
Weer even terug naar Lotte haar pax-kast
Ze heeft toch gewoon die lade veel te dicht bovenop de schoenenplank gemonteerd? Die schoenenplank hoort 2 rijen schoenen te kunnen opbergen toch? En als er wat meer ruimte bovenop is dan kan ze er ook prima laarsjes op kwijt.
Daar gaat het niet om, maar de kans is gewoon gemiddeld genomen groter dat je nu Corona hebt dan in de meeste andere weken. Los van alle waardeoordelen en implicaties. Als ik om mij heen kijk nog nooit zoveel mensen gekend die tegelijk c hebben. Maar wel echt genaaid idd dat ze ook nog eens extra geld kwijt zijn met omboeken. Dat vind ik niet meer van deze tijd.
Maar @Hejira zegt toch ook nergens dat het niet logisch is, alleen dat het sneu is. Echt zo typisch weer om ieder woord van haar post te gaan ontleden en iemand te verbeteren op punten waar het helemaal niet per se om gaat.
@Marqant ik antwoord per ongeluk op jou, dit is een algemeen bericht. Inderdaad vreemd van dat omboeken.
Preppers.
Doomsday preppers😅
Ik zag van de week nog een bekende prepper bij dat programma van van Waes, die had een bedbunker, eten voor 4 jaar, een heel arsenaal aan wapens, kogelwerende bankkussens etc etc. Echt ziek haha
Huh wat moet ik me hierbij voorstellen?