Sorry, klinkt nog steeds kut.
Ja dat is het idee ook
Lol, ik dacht ook dat rocycle veel te gehypt en Amerikaans voor mij was en ik hou niet eens van sporten, maar wilde het eens proberen en ben nu hooked
Heb je ook blond haar?
Als dit geen recept voor een paniekaanval is, weet ik niet wat wel.
En het kost geld?
Haha nee, maar scheelt waarschijnlijk wel dat het niet in Amsterdam is.
Omg ik viel gewoon bijna om? Hoezo wil je fietsen met je voeten vast geklikt aan een fiets? Doodeng.
Volgens mij moet je die ook inzetten voor extra ventilatie oid want ik zie al die meiden er ook als een gek mee zwaaien in die filmpjes.
Doodvermoeiend lijkt me, niet alleen t fietsen maar ook mentaal. Vooral het type mensen. Ik heb dat ook een beetje met crossfit trouwens.
Nee buiten fiets je alleen op een van Moof fiets. Net als je kinderen van 12 die vervolgens een gevaar op de weg vormen.
Vergeet je abbo op de swapfiets niet!!
En als je nou beter gaat op een toxic variant?
Gaat homeboy dat trouwens fulltime doen? Naast vader zijn. Lijkt me heftig.
Haha heerlijk deze review
Het enige wat me aanspreekt aan rocycle is het sporten in het donker. Waarom kan dat niet standaard in elke (niet Rocycle gerelateerde) sportschool? Op die manier zou ik me misschien nog wel sportend in het openbaar durven vertonen
Dit is een accurate beschrijving van mijn eerste en laatste keer. Je bent niet alleen. Ik had aan de look van het gebouw al kunnen zien dat ik hier niet hip genoeg voor was.
Haha oh dit was mijn ervaring ook zo’n beetje en ik vond het GEWELDIG
Sorry!
Haha iedereen is hier wel echt fan van Rocycle zo te zien
Ik wel. Althans ooit. Tot ze me afwezen toen ik instructeur wilde worden en ik niet eens auditie mocht komen doen. Sindsdien nooit meer gedaan echt kinderachtig eigenlijk haha.
Haha same, en ik kon vijf dagen de trap niet meer op en af van de spierpijn. En ik woon drie hoog zonder lift
Hou wel heel erg van dampende techno in een donker hol met zwetende mensen, maar tegenwoordig voel ik mij daar te oma voor. En al zou ik het willen, dat kon niet met de lockdown. Rocycle komt er dan het dichts bij in de buurt. Aan het einde heb ik zoveel endorfines en andere highstofjes aangemaakt, dat maakt het verslavend. Dat ik geen strakke blonde fitgirl ben, dat neem ik voor lief. Met die andere mensen heb ik niks te maken.
Hier ook een Rocycle fan! Ga minstens 1 keer per week met mijn Onefit abonnement. Drink ook regelmatig ergens een haver(melk) cappuccino en nee ben niet blond
No shame in this game!
Favo instructeurs zijn Hedwig, Larissa en Mike! (Rotterdam)
Het is toch ook vet lastig om als zo’n instructeur aan de slag te mogen bij Rocycle of herinner ik me dat verkeerd?