Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Die “meid” is volgens mij gewoon grafisch vormgever en maakt nou eenmaal intro’s voor oa Youtube. Copycat gaat wel heel erg ver.

En de vroege unboxings vind ik heel chill want als je dit pas online zet wanneer alles is uitverkocht of het is al december dan heeft het ook geen zin.

8 likes

Oh ik vind het helemaal niet zo erg lijken op Bonnie’s intro/vormgeving. Beetje zelfde sfeertje maar dat is het

6 likes

Ik heb een beetje nonsens zitten posten zie ik, gisteravond. Sorry mensen :wine_glass: :wine_glass: :wine_glass: :eyes:

4 likes

Ik ben vast ouderwets maar wat is het plezier van een adventkalender als je al weet wat er in zit?

23 likes

Leuke profiel foto. Klik klak.

9 likes

Leuk om te weten wat er in zit als je een adventkalender cadeau wil geven.

2 likes

Volgens mij is Nina toch ten huwelijk gevraagd. Ze schrijft dat het een vakantie was met een goud randje en een smiley. En ze gaan dit weekend de liefde vieren met vrienden, denk dat ze het dan aan iedereen gaan vertellen.

3 likes

Jemiggg het is wel duidelijk dat Yara en Jordy nog even snel moneyzzz aan het binnenhalen zijn voordat de baby komt. Echt elke dag spon en zoveel random merken haha.

3 likes

Ik heb het gevoel dat yara echt al 2 jaar zwanger is :joy:

57 likes

Hahaha ja he!

Maar zij is mijn opposite van BEC :pleading_face:

1 like

Jaaa ik vind haar ook echt tof en een leuke stijl hebben! En snap ook dat het zakelijk gezien super logisch is dat je nog even veel campagnes doet. Maar het ligt er zo dik bovenop dat ik ook denk tja, hoe goed werken die campagnes dan?

4 likes

Maar ze zijn ook 10 jaar samen, dus kan ook zijn dat dat een reden is voor een feest(je?) :blush:

4 likes

Ik vind haar echt een wandelend reclameblok (niet alleen nu) en daarom komt ze ook totaal niet oprecht over bij mij

5 likes

Snap ik wel. Die verbouwing is kut gegaan, dat fix je niet voor niks. En ik denk dat als er een kind op komst is je nog meer drang voelt om er extra warmpjes bij te zitten.

2 likes

Yara kan bij mij niks fout doen, soms heb je dat met influencers haha! Ben zó benieuwd naar de naam.

6 likes

Ja precies en ze gaf aan graag echt verlof te willen dus dat is als ZZP’er ook lastiger denk ik, mogelijk nu wat extra inkomsten genereren zodat ze paar maanden “extra” heeft.

2 likes

Nou sorry maar volgens mij heeft zij een dusdanig inkomen dat als ze daarvan gespaard zou hebben, ze een sponstorm voor de bevalling niet nodig zou moeten hebben om haar verlof te kunnen veroorloven.
Als zelfstandige kun je zo’n hoog tarief vragen omdat je dit soort dingen zelf moet bekostigen.

2 likes

Woah het huis van Leonie van Gewoonwateenstudentje blabla gaat in de verkoop. Ze heeft vandaag deze post erover gemaakt en die foto’s, wat een prachtig huis hebben ze ervan gemaakt!! Ons huis staat te koop! - Gewoon wat een studentje 's avonds eet

Ben best benieuwd hoeveel zo’n huis kost

9 likes

Ik zag het op haar instagram en daar had ze de makelaar getagd. Heel erg mooi huis! Vraagprijs 500k, maar zal vast wel overboden worden denk ik

1 like

Dat huis is zo prachtig! Hoe stijl je je huis zo mooi! En Haarlem is ook super populair geworden de afgelopen jaren. Die knipperen met hun ogen en het huis is verkocht. Wat een geluk.

2 likes