Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Mooi idd. Snapte de voorkant eerst niet echt maar het is dus kennelijk op de 1e en 2e verdieping. Op de begane grond heeft een winkel een opslag

3 likes

Vind het heel mooi, maar sinds ze vertelde dat de vloer in de waskamer vinyl is waar ze zelf eens in de zoveel tijd met een gouden stift de hexagonnetjes op kleurt ben ik wel benieuwd wat er overblijft als je de styling weg haalt.

35 likes

Ja echt xD en ik wil nu per se die uitverkochte swirl mokken hebben :sob:

3 likes

Maar hun nieuwe huis zit op een vergelijkbare ligging, dus blijkbaar maakt dat ze niet zoveel uit. In een van haar video’s zei ze ook helemaal niet haar vorige huis per se te willen verlaten, maar dat ze simpelweg hun droomhuis hadden gevonden.

2 likes

Joann had wel een tijd terug iets over dat ze een vriendschap had verbroken omdat die gene achter haar rug roddelde.
Maar weet niet zeker of ze toen nog bevriend was met Sophie.

5 likes

Ze hebben eerder aangegeven dat hun eigen (gespaarde) geld in hun onderneming zit. Ik snap wel dat ze nu nog even spon posten.

Bij mij kan zij ook niks fout doen @Blush

2 likes

Ik begreep dat het huis incl de styling was eigenlijk! Misschien komt ze iedere maand ff kleuren dan :stuck_out_tongue:

1 like

Als in: ze verkoopt het met alle meubels erin?

Ja ik dacht dit ook even! Omdat ze in de advertentietekst ook een beetje nadruk leggen op het interieur? Maar er staat niet letterlijk in dat het gemeubileerd verkocht wordt, dus ik denk eigenlijk niet dat dat het geval is.

2 likes

Maar eerlijk, ze willen toch gewoon het maximale halen uit dit huis? Dan kunnen ze weer meer investeren in hun droomhuis. Denk dat goede styling en een goede advertentie tekst daar wel bij helpt.

Ik moet vooral lachen om de advertentie met de ‘hotel chique inrichting’. Die koop je toch juist niet, die inrichting?

6 likes

Energielabel F ook echt… Had eerder daar wat beter in geinvesteerd als ik haar was…

13 likes

Ja heel juicy! Ook omdat Sophie nu bij die schoonouders in huis woont, en ze gingen eerder dit jaar nog met de fam naar Ibiza gingen. Ben benieuwd waar het is misgegaan

6 likes

Ik vond het ook een beetje teveel van het goede. Maar op zich denk ik wel dat het zijn werk doet. Ze wil overduidelijk het onderste uit de kan halen en ik denk wel dat dit de manier is. Doet me denken aan het artikel over middelmatige luxe dat laatst in nrc stond.

6 likes

Oja hier zijn ongetwijfeld mensen gevoelig voor maar ik heb ook het gevoel dat het in deze markt en op die plek echt niet nodig is. En echt vergelijken kun je het natuurlijk ook niet (als in, wat als we daar niet zo op ingezet hadden).

Ik word er zelf niet enthousiast van maar ik ben ook niet de doelgroep haha.

5 likes

Ik denk dat het ook wel een tegenovergesteld effect kan hebben. Dat mensen een beetje bang worden omdat het er zo goed uit ziet (op de foto’s dan) waardoor ze denken dat ze heel veel moeten overbieden en daardoor juist niet bieden. En daarnaast is best uitgesproken en dat vind ik zelf wel leuk, maar de meeste mensen willen vandaag de dag toch het liefst een beige huis met zwarte kozijnen.

1 like

Had zij niet recentelijk ook alle keukenkastjes opnieuw zwart geverfd omdat het na 2 jaar al best beschadigd was en ze het mooier wilde hebben voor de bezichtigingen?

Natuurlijk logisch dat iemand het doet maar ergens denk ik ook “Ja iemand denkt een mooie zwarte keuken te kopen die uiteindelijk zwart is geverfd en binnen no-time dus niet echt mooi meer is?” Zelfde met de vloer in het washok, ziet er mooi uit maar toch minder als je meerdere keren per jaar de hexagons weer mag inkleuren voor dat effect.

5 likes

Denk iets van Penelope, Lily of Juniper haha

3 likes

500k voor 100m2 :woozy_face:

7 likes

Je vergeet een toevoeging: met energielabel F ook nog eens.

7 likes