Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Blabla chocoladevla. Wat betekent dit ook: unlock myself to the person I already am. Wat lullllllt hij nou.

85 likes

Dat ie nogal zelfbewust is is niets nieuws… heb nog nooit iemand gezien die zichzelf méér in de gaten heeft dan Wouter P.
Ik vind het wel knak van je hoe je 2 enorm ongunstige screenshots hebt kunnen maken van een wel heel mooie man :joy:

12 likes

Omg dit is gewoon edelstenen en sterrenbeelden :sparkles:spiritualiteit :sparkles: maar dan met een fiets

19 likes

Zelfde concept, maar gewoon een ander bedrijf. Rocycle zit op meerdere plekken (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Berlijn) en Velo is alleen in Amsterdam.

1 like

The OG velo(ciraptor)

30 likes

ahahahaha ‘I hit rock bottom’

Brb even Giro555 opstarten voor arme Wouter die twee liedjes moest draaien die hij niet zo leuk vond

57 likes

Kostte totaal geen moeite.

11 likes

Huh, is dat die Wouter? Ik dacht dat ie knap was :speak_no_evil:

8 likes

Bijna niks.

@WinterQueen
Dan kies je toch andere muziek. Genoeg keus.

@Lula
Ja toen ik dat zei van dat ik van alle buurten het liefet op de zuidas wonen (oid) realiseerde ik me dat ik wellicht gewoon helemaal niet van Amsterdam houd en ben ik een tijdje later weggegaan. :rofl:

7 likes

I was too aware of myself. Schat dat weten we je bent facking arrogant. Ga daar aan werken!

9 likes

Ik las dit steeds als Arme Dangels baaahahaha :rofl:

13 likes

Hahaha dat klinkt echt als een carnavalsvereniging

13 likes

Fijn dat hij het zelf ook inziet.

39 likes

Vind het wel heel sneu voor Bonnie dat ze zich tijdens de pandemie (relatief) goed aan de maatregelen heeft gehouden en dan uiteindelijk precies als ze naar Disney zou gaan toch nog Corona krijgt. Wat een kut timing.

19 likes

Oh heel sneu inderdaad :sob:

6 likes

Die pandemie is nog steeds gaande hè? :see_no_evil:

9 likes

God ja, maar moeten we nu bij elke post zeggen “Ja, het is er nog steeds maar ik BEDOEL tijdens de piekmomenten”…

11 likes

Het is nu een piekmoment…

8 likes

Ok nou, niet de discussie waar ik precies op doelde, ik heb het hier over Bonnie en Disney.

81 likes

75.000 besmettingen vandaag. Je hoort er misschien wat minder over, maar volgens mij in de top 10 van aantal besmettingen op een dag ooit.

9 likes