Het andere YouTubers/bloggers topic #19

10 zijn er ook veel. Wie eet er zoveel bonen?!

4 likes

Ja als je in de buurt Spar of een studenten AH gaat hamsteren, maar ik neem aan dat de meeste dit gewoon in de normale/grote supermarkten doen.

3 likes

Maar ook al koopt iemand de hele voorraad van een product soort op, dat is toch z’n goed recht? Het is niet alsof iemand letterlijk een supermarkt leeg koopt waardoor een hele buurt opeens zonder voedsel zit :’) als de bruine bonen op zijn dan pak je toch wat anders? Of je gaat naar een andere supermarkt als je het perce nodig hebt. Ik snap echt niet waarom het asociaal is als iemand ergens een schap van leeg koopt? Het is niet alsof dat product nooit meer aangevuld word haha

Sowieso is toch niet altijd alles op voorraad in een supermarkt. Dat heeft niet altijd te maken met dat iemand een heel schap heeft leeg gekocht maar kan ook gewoon zijn omdat dat product even niet leverbaar is.

29 likes

Als het product op is kan je een bon vragen bij de kassa waarmee je alsnog korting kan krijgen als het weer op voorraad is.

Ik zocht wat inspiratie maar ze meldt alleen dat het heeel veel werk is en zegt helaas niet welke ze gebruikt (ook niet in de comments). Ik ga die site lezen!
@Marqant

4 likes

1Password is een van de bekendste. Werkt heel handig!

2 likes

Lastpass is ook fijn.

9 likes

Ik heb Bitwarden, is ook fijn. En met werk gebruiken we Keeper, ook chill. Bij beiden kun je wachtwoorden importeren dacht ik.

5 likes

Ben ook heel tevreden over Bitwarden!

4 likes

Ik zat terug te lezen, maar jullie stellen je aan. Rocyle is echt het einde. Sporten in het donker op leuke muziek (Beyoncé avond is mijn fave) met een instructrice die zegt dat je beautiful en brave bent. Ik ben verslaafd en ik ben niet eens blond.

*Ja nee disclaimer natuurlijk weer: een paniekaanval is natuurlijk mega naar. ‘Stel je niet aan’ was voor de mensen die het gewoon stom vinden. Ik zie in ieder geval veel voordelen (voor een sport dan he. Ik drink ook liever wijn op het terras als ik echt moet kiezen.)

15 likes

Ik bedenk me net dat ik in de verkeerde week een voorraad havermelk heb gekocht. sad

8 likes

Ja oké, maar jij studeerde rechten en zou het liefst op de Zuidas wonen
 Dus eigenlijk ben je gewoon blond :woman_shrugging:t4:

30 likes

Oh God Wouter heeft ook nog eens allemaal stories gedeeld over zijn ‘VĂ©lo Adventures’ en hij heeft ‘Life Lessons’ geleerd en is ‘Vunerable’.

Op een facking fiets.

37 likes

Ach man, ga toch fietsen.

23 likes

Oke, ik wilde het op zich nog wel een keer proberen, maar ik haak definitief af bij ‘BeyoncĂ© avond’.

15 likes

Bij rocycle zie ik dus Roy Donders voor me op een fiets

40 likes

Ik zie Royke de Vries dan voor me. :zipper_mouth_face:

14 likes

Liever dan Donders

7 likes

As a FEEELOOOO instructor i needed to overcome my fears
:unamused:

16 likes

Ik ook hahah maar zou liever met Royke in een huispak op de fiets zitten dan met deze types

7 likes