Het andere YouTubers/bloggers topic #19

het main character syndroom slaat weer toe

28 likes

Zoals @flwhrs reageert, krijg ik bij Mo de getallen wel te zien

4 likes

Ik wilde dit net komen posten. Het gevoel wat ze omschrijft herken ik heel goed, maar echt nog nooit in me opgekomen om mezelf dan te gaan filmen.

Vraag me dan ook echt af hoe dat gaat in haar hoofd. Dat ze dan denkt ik voel me rot, maar wat een goed idee om dat even te gaan filmen

9 likes

‘‘Vanochtend heb ik huilend mijn haar gewassen onder een koude straal’’

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

23 likes

Sorry hoor maar hoe weinig incasseringsvermogen heb je als je letterlijk daar 2 dagen bent en dan helemaal huiliehuilie gaat doen om het feit dat je Airbnb niet is wat je dacht wat het was en het
 regent. Die stories en ook die post zijn echt buitenproportioneel

29 likes

impopulaire mening maar ik begrijp claire best goed, emoties worden bij (ook korte) emigratie zo versterkt dat ik ook hard zou gaan janken als m’n warme water niet werkt

en denk dat het delen ervan haar manier is om het te relativeren/rust te krijgen

17 likes

‘normaal zou ik een gesprek aangaan maar nu voel ik me wat onzeker’.
Meid, welkom in de echte wereld waarin (gokje) 80% daar on a daily basis moeite mee heeft omdat ze niet blaken vh zelfvertrouwen.

9 likes

Ik begrijp haar emoties ook heel goed, ik heb ook staan janken om een koude douche en in de regen in het buitenland. Alleen snap ik niet waarom ze het zo moet delen, waarom ze haar telefoon zo neer zet en dan zielig om zich heen gaat kijken en dat vervolgens post.

23 likes

tja als het haar manier van verwerking is? ik zou dramatisch m’n vriend/vrienden/familie gaan bellen, als zij t zo openbaar wilt doen, geen probleem

maar snap ook wel dat de gemiddelde volger daar niet zo op zit te wachten hahaha

2 likes

Geen warm water is echt wel klote, zou ik ook verdrietig van worden eerlijk gezegd.

Maar ze zit hier nog een maand, straks wordt het wel beter weer joh en kan ze wel doen wat ze in haar post zegt. Maart en april zijn gewoon super wisselvallig maanden, ja het is nu takkeweer maar het gaat niet een maand achter elkaar regenen.

4 likes

Denk dat het weinig met verwerking te maken heeft. En eerder met aandacht. Lekker relatable enzo.

41 likes

Ooohhh meen je! Ik heb een tijdje de update gehad dat ik niet kon zien hoeveel likes iets had, dan stond er alleen en anderen, en duizenden anderen, en miljoenen anderen. Daarom kwam ik met die 1000 aanzetten haha. Is dus nu anders, my bad. @Xiomara

5 likes

Nienke Plas

7 likes

Hahaha ze heeft huilend dr haren gewassen onder een koude straal sorry hoor😂

7 likes

Ze vraagt of iemand wil borrelen vanavond. Mijn vriend is in Barcelona. Zal ik haar gewoon op hem af sturen? Kan ze lekker klagen tegen hem.

Ja ik ben zuur dat ik niet mee mocht.

15 likes

Ik snap haar emoties eigenlijk ook wel. En ik vind het juist ook wel goed dat ze juist eerlijk is over dat ze onzeker is en het niet altijd insta perfect is juist! Alleen het melodramatische muziekje zou ik zelf niet onder de post geplaatst hebben haha

10 likes

Ja maar niet om daarna te roddelen ofzo, zou ik echt sneu vinden

4 likes

Was maar een geintje hoor. Mijn vriend is echt een delight. Ik denk dat Claire al haar problemen vergeet en dat dat heel gezellig zou worden.

Maar hij is er voor werk dus hij mag geen gezellige dingen doen vind ik. :sun_with_face:

9 likes

Heeft iemand aanraders voor vloggers die veel dingen alleen ondernemen en niet zo’n grote uitbundige vriendengroep hebben zoals veel standaardvloggers (bv Bonnie)?

Ik kijk veel naar vloggers, maar ik merk dat ik er de afgelopen tijd best onzeker en somber door wordt, omdat ik zelf niet zo veel vrienden heb en ook niet veel dingen met andere mensen doe. Daarnaast ben ik ook op zoek naar inspiratie om dingen in m’n eentje te doen!

27 likes

Moet wel eerlijk zeggen dat ik sinds gisteren ook geen verwarming en warm water heb en inmiddels ook zin heb om huilend mijn haar te wassen onder een koude straal

8 likes