Wow indrukwekkende video, dank je wel voor de tip!
Ik heb hier echt een allergie voor.
What⊠the⊠fuckâŠ
âdit zijn echt de momenten waar je veel van leertâ
Sure Jan
Wow ja wat een act zet ze op zeg. In heb net haar stories bekeken maar vond het echt heeeel irritant en overdreven
Die story van Bonnie, what the hell Ze zit met Lisa op een terrasje en ipv een rietje hebben ze per ongeluk een PEN in haar drankje gedaan, hoe gebeurt zoiets???
Nou misschien zoals ze zelf al zegt: waarschijnlijk stonden er pennen in een bakje naast de rietjes. Ik zou vooral heel hard lachen, ongelukje kan gebeuren toch?
Kwam ik boos over? Ik vind het ook heel grappig.
Ik keek even naar Anna Nooshinâs volgers omdat ze altijd rond 1 miljoen zat en âvolgers bijkocht als ze eronder kwamâ.
Maar ze is nu op 970.000 Dus ze koopt geen volgers meer.
Naar mijn gevoel is een vierde van de 970k alsnog fake. De hoeveelheid likes op haar fotoâs ligt vaak zo bizar laag dat ze de weergave van het aantal gewoonweg uitschakelt.
Ja als er bij insta âen anderenâ staat ligt het aantal onder de 1000.
Anna heeft ook echt niks te bieden op dit moment behalve haar jet set leven delen. Voorheen deed ze zoveel. Ben echt benieuwd wat haar plannen voor de toekomst zijn. Misschien is haar miljoen binnen en vindt ze het wel best zo met die beutylijn erbij
Nee, als er alleen maar â(naam) en anderen vinden dit leukâ staat (dus echt zonder aantal) heeft diegene het aantal likes verborgen. Influenzaâs die hun volgers kopen doen dit vooral, vaak hebben ze dan ook maar 6 comments ofzo. Kunnen 5 likes, 1000 likes of 100.000 likes zijn, maakt niks uit.
Bij iedereen staat er tegenwoordig toch âen anderenâ. Dus dat zegt niets
Ik zie Monica met +50k likes per post nochtans niet zo snel op âen anderenâ overschakelen
Dan heb jij waarschijnlijk aangezet dat je bij niemand het aantal likes wilt zien, want ik zie wel getallen bij Monica.
I canâttttttttt. Vind t oprecht vervelend voor dâr dat ze het niet naar dâr zin heeft. Kan me voorstellen dat je heimwee krijgt. Maar hoe kun je de camera zo neerzetten en dan zo droevig om je heen gaan kijken. Kan het filmpje helaas niet posten, die is nog meer cringe.
Godallemachtig de laatste twee stories van Claire zijn ook weer zo dramatisch. En die muziek eronder. Doe ff rustig joh.
Geen idee, maar ik zeg alleen dat dat van die 1000 likes niet klopt