Het andere YouTubers/bloggers topic #19

tja als het haar manier van verwerking is? ik zou dramatisch m’n vriend/vrienden/familie gaan bellen, als zij t zo openbaar wilt doen, geen probleem

maar snap ook wel dat de gemiddelde volger daar niet zo op zit te wachten hahaha

2 likes

Geen warm water is echt wel klote, zou ik ook verdrietig van worden eerlijk gezegd.

Maar ze zit hier nog een maand, straks wordt het wel beter weer joh en kan ze wel doen wat ze in haar post zegt. Maart en april zijn gewoon super wisselvallig maanden, ja het is nu takkeweer maar het gaat niet een maand achter elkaar regenen.

4 likes

Denk dat het weinig met verwerking te maken heeft. En eerder met aandacht. Lekker relatable enzo.

41 likes

Ooohhh meen je! Ik heb een tijdje de update gehad dat ik niet kon zien hoeveel likes iets had, dan stond er alleen en anderen, en duizenden anderen, en miljoenen anderen. Daarom kwam ik met die 1000 aanzetten haha. Is dus nu anders, my bad. @Xiomara

5 likes

Nienke Plas

7 likes

Hahaha ze heeft huilend dr haren gewassen onder een koude straal sorry hoor😂

7 likes

Ze vraagt of iemand wil borrelen vanavond. Mijn vriend is in Barcelona. Zal ik haar gewoon op hem af sturen? Kan ze lekker klagen tegen hem.

Ja ik ben zuur dat ik niet mee mocht.

15 likes

Ik snap haar emoties eigenlijk ook wel. En ik vind het juist ook wel goed dat ze juist eerlijk is over dat ze onzeker is en het niet altijd insta perfect is juist! Alleen het melodramatische muziekje zou ik zelf niet onder de post geplaatst hebben haha

10 likes

Ja maar niet om daarna te roddelen ofzo, zou ik echt sneu vinden

4 likes

Was maar een geintje hoor. Mijn vriend is echt een delight. Ik denk dat Claire al haar problemen vergeet en dat dat heel gezellig zou worden.

Maar hij is er voor werk dus hij mag geen gezellige dingen doen vind ik. :sun_with_face:

9 likes

Heeft iemand aanraders voor vloggers die veel dingen alleen ondernemen en niet zo’n grote uitbundige vriendengroep hebben zoals veel standaardvloggers (bv Bonnie)?

Ik kijk veel naar vloggers, maar ik merk dat ik er de afgelopen tijd best onzeker en somber door wordt, omdat ik zelf niet zo veel vrienden heb en ook niet veel dingen met andere mensen doe. Daarnaast ben ik ook op zoek naar inspiratie om dingen in m’n eentje te doen!

27 likes

Moet wel eerlijk zeggen dat ik sinds gisteren ook geen verwarming en warm water heb en inmiddels ook zin heb om huilend mijn haar te wassen onder een koude straal

8 likes

Ik vind het wel een mood hoor. Met een waterkoker je bad vullen en dan in bad liggen met diptique kaarsen op de rand :joy::joy:

30 likes

Ik vind haar een beetje Anouk achtig doen. Dit is gebaseerd op deze ene storie, want ik volg haar normaal niet

8 likes

Dit is een bèta update van instagram voor bepaalde groepen gebruikers. Zijn ze aan het uit testen en wordt wss overal uitgerold binnenkort. Zijn aantal likes lekker voor niemand boeiend meer.

2 likes

Dionne maakt in haar video van vorige week reclame voor een datingapp die de video sponsort. Ik vind dat ongepast aangezien haar video’s nog steeds met name door kinderen bekeken worden :woozy_face: Dat zie je aan de reacties en ook aan de disclaimers die ze vaak aan het begin van die misdaadvideo’s houdt (“vraag aan je ouders of je dit mag kijken of vraag of ze dit samen met jou kijken” o.i.d.).

Dionne is al lang mijn BEC en mijn afkeer van haar wordt steeds erger.

18 likes

Danique Hoofwijk doet ook altijd van die stemmetjes in haar stories, maar dan nog 10x erger dan Claire.

2 likes

Vind dit zo leuk om te zien! Zo’n lieve vrouw, en hoeveel werk en passie ze in de inrichting gestopt heeft. En ik herken veel dingen uit huizen van oude familieleden, leuk om te zien dat hoewel het typisch Oekraïens is, het ook veel gelijkenis vertoont met hoe huizen er hier vroeger uitzagen.

12 likes

Haha echt hè, zag vanmorgen ook deze comments

28 likes

Ik ben gestopt met Elise te volgen. Kon het gewoon niet meer aanzien hoeveel zij op haar bordje krijgt :pleading_face:. Overal speelgoed door het huis, soms helemaal alleen voor de kinderen moeten zorgen, en nu ook bladeren in de tuin?! I mean, hoeveel kan een mens dragen???

92 likes