Alwin die geen video heeft vandaag omdat hij ziek was en donderdag geen foodvideo omdat zijn smaak minder was…
Lijkt op iets waar een vaccinatie wellicht bij had kunnen helpen
Stel je voor dat 'ie corona heeft en z’n smaak maanden wegblijft, kan 'ie dus z’n werk niet meer doen
Neejoh gaat ie vast proefvideos doen met rauwe ui en dergelijke
Al zie ik hem er niet voor aan toe te geven dat het corona is, aangezien iemand in de comments hem beterschap wenst en vraagt of het covid is en hij alleen reageert met ‘dankjewel’
Niet testen = geen corona toch?
Oja lekker schaapachtig gedacht van mij dat je met klachten natuurlijk gaat testen 

Hahahaha ik heb hem ook gezien en het zegt heel veel over hem. Een plan is een plan, daar wijk je niet van af 
En ook dat zij al lang doorhad wat hij ging doen en dus geen tegengas gaf toen het levensgevaarlijk werd.
Heel ongemakkelijk inderdaad. Maar stiekem genieten dat er eens een keer een niet zo perfect iets op de kanaal verschijnt.
Nee maar dit is zijn lichaam die nu een nog beter immuunsysteem opbouwt zodat hij zijn publiek later nog intensiever kan informeren over het feit dat de nieuwste Milka x Pindakaas smaakt naar milka met pindakaas. #NoFear
(BTW, er bestaat geen Milka met pindakaas, voor iemand t vraagt
)
Een zesje
Het was een hele mooie seconde, die seconde dat ik dacht dat Milka met pindakaas bestond 
https://www.ah.nl/producten/product/wi501979/reese-s-peanut-butter
I feel you girl! Zo lekker
Het is vast goedbedoeld, maar ik vind dit soort verbeteringen altijd zulke dooddoeners.
Is naar
Oh shit, zo diep zit ik niet in de inside jokes over Alwin.
Ja hè, ze zegt ook een paar keer dat het echt stom is om te doen, dat niemand hen zal vinden als ze daar dood gaan en ze gaat gewoon stukken rennen om de beren en het donker voor te blijven. Niet mijn idee van romantiek.
“Hmm, proeft naar karton. Ik geef het een zesje”
Kwam op Twitter deze column tegen over het whatsapp gesprek tussen Sanny en Zarayda:
Vond haar na haar artikel over meer zwangerschapsverlof niet zo leuk, maar wel goed dat ze hier aandacht aan besteed. Waarschijnlijk is het kansloos qua verandering maar ik ben toch stiekem blij dat er steeds meer kritische berichten in de media komen over de consequenties van ongevaccineerden. Ik weet dat boosheid/tweedeling geen goed idee is maar ben er ook wel klaar mee om mensen die om een nutteloze reden niet willen vaccineren met zijden handschoentjes aan te pakken.
Ik wil echt het leven van Monica, beetje sporten, beetje met mijn benen omhoog bij body fix liggen, daarna naar de kapper, heerlie
Misschien moet je kartonnen dozen met lucht verkopen aan tieners, kan je ook zo leven.