Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ik ga stuk. Ik stuurde die naar een vriendin . kent zij haar gewoon :joy::joy::joy:

1 like

Het lijkt mij wel vrij traumatisch :sweat_smile:

4 likes

Oh over Zarayda gesproken: ik kan iedereen aanraden om de collectie stories met de titel ā€˜huis kopen’ op haar insta te lezen, het meest vermakelijke irritainment dat ik in tijden heb gelezen. Voorproefje:

Spoiler:

Ze werd overboden :laughing:

85 likes

Deze vrouw voelt vanalles aan maar was wel bff met de mol. Wat een clown.

27 likes

Haha ik zat bij die eerste foto echt heel lang te kijken naar die bulten in haar nek en onder haar oor

18 likes

(Super vividly!!) En de stress is gone. Kies een language meid.

15 likes

Haha oh ik denk dus dat zij familie van me is maar weet het niet zeker. Heb m’n oom ernaar gevraagd en hij denkt van wel maar komt erop terug :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Hahahahahahhahahahhaah dat ze met haar kind gaat spelen in de speeltuin vlakbij haar ā€œstraks gemanifesteerde huisā€ en het dan toch niet zo blijkt. Dat je dit dan ook laat staanšŸ˜‚

En als het dan niet zo is, is het ā€˜a thing called timing’. Zo kan ik het ook.

25 likes

Ik ga nu op alles wat fout loopt gewoon zeggen dat het aan de timing ligt. :joy:

2 likes

Ja het verbaasde mij ook dat ze het gewoon heeft laten staan, vind het hilarisch hoe ze het dan maar presenteert als ā€˜een waardevolle ervaring’ en ā€˜het proces is net zo belangrijk als de uitkomst’

3 likes

Ik wilde hier echt net komen posten over dat een van m’n favoriete YT’ers ook in de manifestatie fuik is gestruikeld. It’s everywheeere.

Dit gesprek was al lang al voorbij maar ik moet toch gewoon lachen om het constante gebruik van ā€œje yoniā€.

2 likes

Ze noemt de pandemie: ā€œdeze dans, het ballet waar we in zittenā€¦ā€

Ik terwijl ik haar insta afga

47 likes

Sowieso. En mocht het niet lukken kun je altijd nog m’n cursus volgen, meer info in m’n highlight xx

9 likes

Ja, gewoon volhouden. Je wil het nog niet genóeg denk ik.

3 likes

Discodoche klinkt wel te gek btw!

3 likes

Ja. Is niet jouw timing, komt vanzelf.

7 likes

Bonnie’s vlogmas begint morgen. Nu al zin in de momenten waarop ze geen zin heeft om haar adventkalender te openen omdat ze te moe is, de tuincentra verwonderingen, en de kerstdorp struggles van Nick.

Gaan jullie Bonnie’s Vlogmas kijken?

• Ik blijf er voor thuis en ga onder al haar videos ā€œHAHA, ZO RELATABLEā€ commenten.
  • Zin in de kerstvibes en de shade van haar ouders over haar kerstkalenders
  • Ik kijk naar de highlights maar niet elke dag
  • Heerlie de Peerlie
  • Nee, nee, nee.

0 stemmers

1 like

Ik ga wel kijken maar meer omdat ik het chill vind een vlog aan te zetten terwijl ik me opmaak en aangezien vloggloss de laatste weken (Who am I kidding, jaren) echt saaie en korte vlogs heeft, is Bonnie wel een leuke afwisseling denk ik.

6 likes

Jullie zijn echt Grinches! :joy:

4 likes