Ik ga stuk. Ik stuurde die naar een vriendin . kent zij haar gewoon 

Het lijkt mij wel vrij traumatisch 
Oh over Zarayda gesproken: ik kan iedereen aanraden om de collectie stories met de titel āhuis kopenā op haar insta te lezen, het meest vermakelijke irritainment dat ik in tijden heb gelezen. Voorproefje:
Spoiler:
Ze werd overboden 
Deze vrouw voelt vanalles aan maar was wel bff met de mol. Wat een clown.
Haha ik zat bij die eerste foto echt heel lang te kijken naar die bulten in haar nek en onder haar oor
(Super vividly!!) En de stress is gone. Kies een language meid.
Haha oh ik denk dus dat zij familie van me is maar weet het niet zeker. Heb mān oom ernaar gevraagd en hij denkt van wel maar komt erop terug 
Hahahahahahhahahahhaah dat ze met haar kind gaat spelen in de speeltuin vlakbij haar āstraks gemanifesteerde huisā en het dan toch niet zo blijkt. Dat je dit dan ook laat staanš
En als het dan niet zo is, is het āa thing called timingā. Zo kan ik het ook.
Ik ga nu op alles wat fout loopt gewoon zeggen dat het aan de timing ligt. 
Ja het verbaasde mij ook dat ze het gewoon heeft laten staan, vind het hilarisch hoe ze het dan maar presenteert als āeen waardevolle ervaringā en āhet proces is net zo belangrijk als de uitkomstā
Ik wilde hier echt net komen posten over dat een van mān favoriete YTāers ook in de manifestatie fuik is gestruikeld. Itās everywheeere.
Dit gesprek was al lang al voorbij maar ik moet toch gewoon lachen om het constante gebruik van āje yoniā.
Ze noemt de pandemie: ādeze dans, het ballet waar we in zittenā¦ā
Ik terwijl ik haar insta afga
Sowieso. En mocht het niet lukken kun je altijd nog mān cursus volgen, meer info in mān highlight xx
Ja, gewoon volhouden. Je wil het nog niet genóeg denk ik.
Discodoche klinkt wel te gek btw!
Ja. Is niet jouw timing, komt vanzelf.
Bonnieās vlogmas begint morgen. Nu al zin in de momenten waarop ze geen zin heeft om haar adventkalender te openen omdat ze te moe is, de tuincentra verwonderingen, en de kerstdorp struggles van Nick.
Gaan jullie Bonnieās Vlogmas kijken?
- Ik blijf er voor thuis en ga onder al haar videos āHAHA, ZO RELATABLEā commenten.
- Zin in de kerstvibes en de shade van haar ouders over haar kerstkalenders
- Ik kijk naar de highlights maar niet elke dag
- Heerlie de Peerlie
- Nee, nee, nee.
0 stemmers
Ik ga wel kijken maar meer omdat ik het chill vind een vlog aan te zetten terwijl ik me opmaak en aangezien vloggloss de laatste weken (Who am I kidding, jaren) echt saaie en korte vlogs heeft, is Bonnie wel een leuke afwisseling denk ik.
Jullie zijn echt Grinches!