Ze vertelde in haar laatste vlog wel dat de enge ogen niet in de intro zitten dit jaar, balen!
Ik kijk alleen Zoe Sugg’s vlogmas, zij doet dat echt goed.
Ik vind bonnie echt de saaiste der vloggers, kijk nog liever naar Gregor eerlijk gezegd.
Dan heb jij sowieso de enerverende stopcontactenvlog nog niet gezien.
Ja dat is eigenlijk niet oke, maar ze had inmiddels zelf ook door dat het nergens op sloeg vermoed ik 
RIP crazy eyes.
Ik kan het niet omschrijven maar bonnie zit exact op mijn axis van irriterend en toch saai.
Bv Sarah Rebecca is alleen saai, Nienke Plas is alleen enorm irritant en Bonnie is het beiden.
Een Foefmas, waarbij hij dagelijks zijn kerstballen stofzuigt en elke dag een ander paar schoenen aan heeft. Wie wil het NIET zien?
Dit is echt de beste omschrijving. Bedankt
- kinderachtig maar dat kan ook onder irritant worden geschaard
Ja maar dan zou ik toch als een ramptoerist af en toe kijken want het foefuniversum intrigeert me ergens, met hun eigen taal en realteit, valt dan toch weer onder irritainment voor mij.
Wat
Ja ze kraait altijd als ze enthousiast is, net als een klein kind maar dan scheller 
Ik zou inderdaad zeggen dat Bonnie de balans is tussen die 2 maar dan in positieve zin. Ze is niet saai en niet overdreven maar precies ertussen in. En ze is ook nog eens geen irritante enlightened wappie.
Ik hou wel een beetje van deze meid!
Maar wel met een enorm irritante vent erbij
Ja, denk daar maar eens over na!!!
Ik wou bijna op die vlog reageren dat ik er blij om was dat dat stuk er eindelijk niet meer in zou zitten, spoelde het echt áltijd door
Ja het werkt! Wauw dat is een tof huis zeg met al dat licht
volgens mij gaan ze er iets heel moois van maken
Heel gaaf! Echt een cool '60 huis met zo veel potentie, leuk om een keer geen standaardhuis te zien, al zou ik het zelf niet zo snel kopen
Ik werk niet meer de komende paar uur. Zo mooi, leuk om eens iets anders te zien. Ben paar dingen aan het noteren ook 
Dit is zo ontzettend mijn favoriete topic op dit moment.
Even teruggelezen over dat hele Sanny-Sorayda & glazendildo-gedoe en man het is eigenlijk hilarisch (en eindeloos triest) hoe ver die vrouwen van de werkelijkheid staan met hun manifestatiemaakbaarheidsgedoe, en dat ze zoveel publiek hebben om deze shit aan te showen.
Ik blijf me er elke keer weer over verbazen.