Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Mijn God die haarband
Wat lellek

3 likes

Is dat te genezen?

53 likes

Nee is levenslang

18 likes

:joy::joy:

5 likes

Ja, voor zo’n €899,-

8 likes

hahahahaha

5 likes

Waarom nou niet gewoon Elodie, zoals het hoort :roll_eyes:

8 likes

Da’s voor het plebs

2 likes

Nee dan zou het Elody zijn!!

6 likes

ā€œZoals het hoortā€. Er worden kinderen geboren waarvan je de naam soms moet coderen, dus een E’tje minder in een mooie, normale naam lijkt me toch niet zo’n euvel.

22 likes

Bij de naam Elodie moet ik denken aan de aso Elodie van EOTB die in andermans koffer ging zitten pissen en dit vervolgens ook gewoon ā€œnormaalā€ vond :sob:
Heb die naam verder nog nooit ergens anders gehoord dan tijdens dat programma dus als ik t nu ergens lees kan ik niet anders dan daar weer aan denken :sob:

84 likes

Ohh dat was het beste seizoen EOTB ooit. Waarom piste ze überhaupt ook al weer in die koffer?

13 likes

Same, vind vreselijke naam :see_no_evil::see_no_evil:

5 likes

Ik snapte haar Posts over het opbiechten van verborgen gebreken ook totaal niet. Ze leek ergens op dr pik getrapt ofzo dat mensen dat vroegen, terwijl ze zagen dit nieuwe huis toch en wilden daar intrekken? Snap dan niet zo goed wat de big deal is om dat te vertellen als mensen het vragen. Nu maak je mensen alleen achterdochtig

1 like

Haha er is inderdaad niets mis met een e’tje minder, maarrrrrr dan moet je als kind (en volwassene) bij de schrijfwijze altijd zeggen: ā€˜het is elodi zonder e’.
Ik ken een Thomas zonder h en die zegt het zelfs standaard zonder dat ze zijn naam moeten schrijven: ā€˜hoi ik ben Tomas zonder H’. :sweat_smile:

But then again: miljoen ergere namen mogelijk natuurlijk.

5 likes

Ik vind haar op zich niet zo onredelijk. Ze geeft ook aan dat ze het zelf al wel aan zag komen en dat ze de verkopende partij snapt. Ben het ook wel met haar eens: heb je recht op die info? Geen idee. Maar als ik een huis zou kopen met 20 bomen in de tuin die vorige zomer allemaal volzaten met eikenprocessierups zou ik het toch wel chic vinden als ik dat te horen zou krijgen. Neemt niet weg dat ik zelf ook een verantwoordelijkheid heb.

Tegen de tijd dat deze Elodi oud genoeg is om te communiceren interesseert het niemand meer of je überhaupt kan spellen vermoed ik, dus ach. Zou er niet wakker van liggen. :laughing:

4 likes

Achhh bij zoooveel ā€˜normale’ namen moet je spellen joh:

John (sj of j o h n?)
Sjors (george)
Luuk (luc, luke)
Esther (ester)

Etc etc

8 likes

Lisa met bijna geen stem meer: IK BEN NIET VAN DEZE WERELD HƉ

Fave show ever :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Lisa die dat strand op banjerde en met glazen naar Alex ā€˜ik ga vieze dingen met je meisje doen’ gooide :hot_face::sob::smiling_face_with_three_hearts:

Lowkey was zij m’n messy fave.

15 likes