Ja en vind dat dan ook wel slim ofzo om te voorkomen dat al direct t adres bekend is bij veel volgers
Is er iemand die nog leuke Britse youtubers volgt? Ik volg momenteel alleen Brittany Bathgate en The Anna edit, maar zoek eigenlijk nog meer lifestyle gerelateerde Britten. Ik probeer een beetje mijn Brits-Engels op te frissen/te verbeteren voor mijn Engelse schoonfamilie haha
Laat me raden, was dat toen ze 2 weken in bed lagen vanwege een âkinderdagverblijfvirusâ en de halve wereld bloemen stuurde?
Krijg hier echt de kriebels van⌠mensen zijn zó raar.
Oh my goooooood waarom zeggen mensen dit? Hoe kun je als volwassene ernaar VERLANGEN 2 kleine kindjes te zien waar je totaal geen band mee hebt? Dat is toch ergens niet helemaal gezond? Wat dood eng
Ik heb het even teruggezocht en dat kdvvirus/corona was in dezelfde periode? Dat je het krijgt: prima hoor, kan gebeuren. Maar dan zo verkondigen dat iedereen ziek is âdoor het kinderdagverblijfâ en de schuld daar leggen terwijl je gewoon corona hebt vind ik echt heel triest.
Oooh gadver! Als je dit leest wil je toch never meer iets delen over je kind(eren)? (Als je dat al deed tenminste).
Oh klopt hoor, vind het vooral bijzonder dat mensen het zo onverwacht vinden 
âHet is maar net hoe je het interpreteert, creepy is wat iemand anders er van maaktâ 
Dood eng deze mensen.
Het is deze vlog. Hoe zij in het begin ook met VOLLE overtuiging kan zeggen dat ze de griep hadden. En toen had ze ook alle comments verwijderd die over corona gingen. Hoe eerlijk ben je dan naar je kijkers. Maarja ik vertrouw Elise sowieso niet met al haar spon, want ze had laatst een spon van vitamines die ze elke dag slikte. 2 weken daarvoor waren het weer vitamines van een ander merk
en natuurlijk gebruikt ze ook die onzin poedertjes van yoursuperrr. Heeft zij ondertussen niet een vitamine overschot.
Ik vind Madeleine Olivia wel leuk. Wat anderen die ik niet kijk maar ooit heb gekeken: Muchelleb, Fayesfix, Livingthelifeyoulove, rhiannon ashlee vlogs,
Geen lifestyle/uk: Leena Norms, Athena mellor, flying the nest, wild we roam, hannah lee duggan
Afgelopen vrijdag postte Elise ook op Insta: Wout is sinds zondag DOODziek!!! En op zijn Instagram had ie nog een post van de dag ervoor dat ze blij en druk zingend over straat liepen
Kan zijn dat ie zich idd niet goed voelde maar DOODziek sinds zondag? Ik trek echt alles in twijfel wat zij post
Zij is toch sowieso queen in overdrijven. Het is nooit normaal. Het is altijd extreem. Doodmoe, doodziek, extreem druk.
Josh is bevallen! Kindje heeft Elodi
Edit: heet* Elodi dank @Soy.peor Elodi is geen besmettelijke ziekte
Aah wat een prachtige naam!!
Wow wist niet eens dat zij weer zwanger was haha.
lijkt net een lange naam zo als je al die losse hoofdletters achter elkaar ziet! En haar tweede naam is dus niet Lorena, maar Lorèn.
Ugh die fotoâs zoooooo mega zoet 

Alexis ziet er zo trots uit!