Het andere YouTubers/bloggers topic #19

Ja precies dit, ik begreep gewoon totaal niet waarom dit soort van beladen was ofzo. Vond het ook een hele normale wens om iets anders te willen en daarnaast ook een normale vraag dat mogelijke kopers willen weten waarom je weg wilt.

2 likes

Ligt aan de diepte van de portemonnee. Ik zou dan sowieso willen weten wat ze er tot nu toe aan kwijt zijn geweest, om te bedenken of ik er met die kosten wel zou willen wonen. Daarom vind ik het ook netjes om het wel te vertellen als je er overduidelijk dit jaar wel last van hebt gehad. Ondanks dat zij ook prima de verantwoordelijkheid moet voelen om zelf te kijken wat er in de tuin staat en welk onderhoud dat nodig heeft. Maar oke mega hypothetische situatie dit want ik zou never buitenaf gaan wonen en dit (te stads zijn) is een van de redenen.

3 likes

Ze deelt ook nogal heftige (en onware, laat ik dat voorop stellen) complottheorieĆ«n rondom Corona dus ik ben d’r überhaupt al gauw gaan ontvolgen…

4 likes

Ik snap vooral niet helemaal wat ze allemaal post, het lijkt wat warrig. Iets met vrouwen met een hoofddoek en tekorten in het onderwijs?

3 likes

Ik vind het dus zelf ook geen verborgen gebrek. Ik vind het alleen raar als het nooit ter sprake is gekomen. Is wellicht ook omdat wij recent ons appartement hebben verkocht en zo intens veel informatie hebben moeten opgeven, meermaals de vraag hebben gehad of er nog bijzonderheden zijn en alle structurele onderhoudskosten hebben opgegeven. Kan me dus bijna niet voorstellen dat je zoiets niet bespreekt.

2 likes

Nee was vanuit de verkoopmakelaar. Misschien was zij gewoon erg grondig

1 like

Misschien werkt het ook deels anders in België. Beetje naïef is het wel van haar kant. Hoe kan je nou in deze tijd allemaal eiken zien met die linten en niet denken, goh, daar zitten misschien wel die rupsen in?

6 likes

En al zaten ze er dat jaar niet dan is toch de kans groot dat ze alsnog in de komende jaren in die bomen komen? Het is overal een ware plaag en je weet gewoon dat die beesten in eikenbomen kunnen zitten. Dat is ook de reden waarom ze in nieuwbouwwijken geen eikenbomen meer planten.

11 likes

Kom op hoor, ze wist al hoe laat het was omdat ze die wraps om de bomen zag maar toch was het enorm verborgen? Als je een huis bekijkt en je ziet een enorme vochtplek vraag je toch ook gewoon even; goh, wat is dat? Ik vind het echt een beetje passief en makkelijk om er niet Ʃven naar te vragen als het je al opvalt.

21 likes

Ik snap de hele processierupsendiscussie niet.
We zijn het er allemaal over eens dat het geen verborgen gebrek is. Wat mis ik verder? :rofl:

8 likes

Haha verzwegen zelfs… Tja ik vind dit echt een beetje dommig. In het voorjaar moet je de bomen behandelen wil je van de tuin kunnen genieten… Wat is daar nou zo erg aan dan, dat hoort toch gewoon bij het onderhoud van de tuin?
Ken haar niet maar wat schrijft zij trouwens slecht. Een gebrek die???
De partij zijn standpunt (welk standpunt overigens?)?

2 likes

Ach ze maakt alles wit en beige dus wat dat betreft kun je elke andere random Instagrammer tegenwoordig opzoeken :upside_down_face:

1 like

Zo jaloers op Bonnie dat ze gewoon in Londen is in haar vlog. Ik HOU van Londen. Alleen klein erger puntje: weer zeiken over prijzen. Ja, eten op een kerstmarkt is altijd tering duur.

Edit, ik was al even bang dat ze mijn favo Pret a Manger af gingen kraken. Ik doe een moord voor ook maar iets van Pret.

11 likes

vooral de choco-croissants en de wrap met duck en hoisin-saus. Hebben wij een Pret in nederland?

1 like

op utrecht cs zat er 1, maar die is alweer weg

3 likes

Nee wij hebben geen pret in nederland. Alles was leuk is word van ons afgepakt door deze meneer.

Samenvatting

benb42

14 likes

Hadden we wel… eventjes. :sneezing_face:

Maar ik ben zo ontzettend dol op de Pret. Weet soms van gekkigheid niet wat ik nemen moest als ik in Londen was.

6 likes

Huh wat is er zo bijzonder fantastisch aan Pret A Manger? Is toch gewoon zo’n soort keten als Starbucks, Exki, etc?

@Soy.peor ik verwachtte een foto van Rutte aan te treffen in je spoiler :laughing:

16 likes

Nope het is hugo

8 likes

Waarom gaat het over Londen en eten? Nu mis ik the Breakfast Club :sob:

6 likes